Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در خوزستان با تاکید بر ساده‌زیستی مدیران در حکومت اسلامی گفت: رهبر انقلاب مکرر در جمع ائمه جمعه و مسئولان توصیه می کند که در میان مردم باشید و مانند مردم عادی زندگی کنید. ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد امروز به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر در دیدار با مدیران دستگاه‌های مختلف‌ اظهار داشت: انسان مسلمان باید همواره دو درد داشته باشد؛ یکی درد معاد و آخرت و دیگری درد مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نمی‌شود انسان مسلمان باشد اما نسبت به این دو موضوع واکنش نشان ندهد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: امام علی می‌فرمایند مسئولان به گونه‌ای کار کنند که وقتی از دنیا رفتند مردم بر جنازه آنها اشک بریزند و اکنون نمونه این فرمایشات را می‌توان در تشییع شهید سلیمانی مشاهده کرد که چگونه مردم برای بدرقه سردار بزرگ انقلاب به خیابان آمدند.

امام جمعه اهواز: مردم ایران به جای مذاکره منتظر انتقام سخت هستندنصیحت‌های پدرانه امام جمعه اهواز به دانش‌آموزان / در کنار ‌تحصیل، مهارتی را ‌تخصصی یاد بگیرید‌دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان با خانواده چند تن از شهدای اهواز + تصاویر

‌موسوی‌فرد تصریح کرد: حکومتی که داعیه اسلامی دارد نباید در میان کارگزارانش اشرافیگری وجود داشته باشد، ما در پیشگاه خدای متعال باید جوابگو باشیم که آیا مانند مسئولان طاغوت عمل کردیم یا واقعا یک مدیر اسلامی بودیم.

وی با تاکید بر ساده‌زیستی مدیران در حکومت اسلامی گفت: رهبر انقلاب مکرر در جمع ائمه جمعه و مسئولان توصیه می‌کند که در میان مردم باشید و مانند مردم عادی زندگی کنید.

نماینده ولی فقیه در خوزستان خطاب به مدیران گفت: همین مردم ما را از سیاه چاله‌های طاغوت بیرون آوردند و به ما مسئولیت دادند، سزاوار نیست که با آنها تندخویی کنیم.

‌‌موسوی فرد ادامه داد: خدمت به مردم در حکومت اسلامی توفیق بزرگی است و اگر کسی برای مردم کار کند خداوند نیز محبت او را در دلها قرار می دهد.

وی افزود: ما نمی‌توانیم مانند امام علی زندگی کنیم اما حداقل انتظار این است که وقتی مردم به مسئولان مراجعه می‌کنند حرف مردم را بشنوند و در حد توان مشکلات آنها را برطرف کنند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان تصریح کرد: در پیشگاه خداوند بعد از عبادت هیچ عملی مانند برطرف کردن مشکل مردم اجر و پاداش ندارد.

موسوی فرد با بیان اینکه امروز سالروز ورود اما به ایران اسلامی بعد از 15 سال دوری از وطن است، عنوان کرد: بیش از 6 میلیون جمعیت در تهران به استقبال امام آمد و هنگامی که امام پس از 10 سال خدمت به اسلام از دنیا رفت نیز با تشییع باشکوهی به خاک سپرده شد چرا که خداوند محبت او را در دل مردم قرار داده بود.

حجت الاسلام علیرضا قربانی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان نیز در ادامه این مراسم با تاکید بر لزوم تبیین گفتمانی بیانیه گام دوم، عنوان کرد: پس از انتشار بیانیه گام دوم و با وجود تاکید رهبری بر اهمیت آن اما نسبت به این بیانیه دوم کم توجهی صورت گرفته است.

وی درباره برنامه ریزی‌های دهه فجر، افزود: برای برنامه ریزی فعالیت‌های دهه فجر در استان 22 کمیته در استانداری خوزستان تشکیل شد‌.

حجت الاسلام قربانی تصریح کرد: نقطه اوج برنامه های دهه فجر حضور حماسی مردم در راهپیمایی است.

همچنین امسال 22 بهمن مصادف است با عروج شهید سلیمانی که سبب شده برنامه‌های امسال بوی شهادت و مقاومت نیز بگیرد.

انتهای پیام/ 344/ش

R41468/P/S6,57/CT8

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در خوزستان حکومت اسلامی امام جمعه اهواز حجت الاسلام دهه فجر موسوی فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۴۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند اجرایی پروژه‌های عمرانی استان خوزستان باید تسریع شود

نماینده مردم اهواز، کارون، حمدیه و باوی، گفت: انتطارمان از روند اجرایی پروژه‌های عمرانی در استان بیشتر است و برخی از پروژه‌ها با تاخیر در حال اجرا هستند؛ در تلاش هستیم همچون گذشته پا به پای مدیران تلاش کرده و تامین اعتبار کنیم‌. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، مجتبی یوسفی در حاشیه بازدید از تصفیه‌خانه آب آشامیدنی شهدای جنگیه که امروز انجام شد، اظهار داشت: برای مشکل تامین آب شرب کوت عبدلله و روستاهای اطراف در  فاز بلند مدت بحث احداث تصفیه خانه کوت امیر  مشکل تامین آب شرب شهرستان کارون و حتی بخش‌هایی از شهرستان اهواز همچنون مهدیس، مشعلی و آخر آسفالت را در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: در کوتاه مدت نیز از امروز بحث اصلاح و تقویت ایستگاه ایستگاه پمپاژ شهدای جنگیه و همچنین شروع به کار احداث یک هزار و 500 متر خط لوله  برای حل مشکلات آب کوت سید صالح، کوت نواصر، جنگیه و هادی آباد آغاز می شود و تامین آب شهر کوت عبدالله و روستاها از دومسیر تصفیه خانه شهر کوت عبدالله و این خط یک هزار و 500 متری خواهد بود. 

نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمدیه بیان کرد:انتظار میرود که ظرف دوماه آینده این پروژه خط لوله انتقال آب قبل از تنش آبی تابستان به اتمام برسد همچنین پروژه‌های کلان و اساسی نیز در حوزه آب در سطح ملی در حال پیگیری  برای تزریق اعتبار هستند. 

همچنین صابر علیدادی، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان نیز که در این بازدید حضور داشت اظهار کرد: در راستای تامین آب پایدار از لحاظ کمی و کیفی در شهرستان کارون و روستاهای اطراف برای کوتاه مدت در کوت نواصر، کوت سید صالح، پروژه ای شامل یک هزار و 500 متر خط انتقال آب، احداث ایستگاه پمپاژ و اورهال فیلتراسیون تاسیسات برای تامین آب و بهبود کیفیت آن تعریف شده است. 

وی در ادامه افزود: این پروژه خط لوله علاوه بر آبگیر آب حیات، کارون و صنایع فولاد با چهارمین محل برای تامین آب شهرستان کارون برای میان مدت است . 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به پروژه بلند مدت پایدار سازی تامین آب شرب اهواز خاطر نشان کرد: تکمیل طرح غدیر در شهرستان اهواز و تصفیه خانه مهم کوت امیر برای کل شهر اهواز،کارون،باوی و حمدیه از اهداف بلند مدت است.

نماینده مردم اهواز، کارون، حمدیه و باوی گفت: انتطارمان از روند اجرای پروژه‌های عمرانی در استان بیشتر است و برخی از پروژه‌ها با تاخیر درحال اجرا هستند؛ در تلاش هستیم همچون گذشته پا به پای مدیران تلاش کرده و تامین اعتبار کنیم. 

همچنین در ادامه مجتبی یوسفی در آیین بهره‌برداری از باند دوم و روشنایی پل هادی آباد به جنگیه شهرستان اهواز که امروز انجام شد اظهار داشت: اگر پروژه ای به ثمر می نشیند قطعا نتیجه تلاش مهندسان و کارگران در سراسر کشور است همچنین اگر مطالبه و کار خوبی در حوزه‌های عمرانی در حال انجام است ثمره نقش مردم و شوراهای شهر و روستا که نماد دموکراسی و همراهی مردم  است.

وی ادامه داد: باید تلاشمان را با همدلی در امور بیشتر کرده و از ظرفیت‌های ملی استفاده کنیم و در زمینه جذب اعتبارات فعال عمل کنیم.

نماینده مردم اهواز،کارون،حمیدیه و باوی با اشاره به بلاتکلیفی این پروژه در حدود بیش از 4 سال افزود: تعریض و اتمام کار این پل در شش ماه و با اعتبار ده میلیارد تومان صورت پذیرفت و به این معنی است که اگر در وضع موجود اعتباردهی و افزایش هزینه‌ها تلاش و همت باشد، کارها شدنی هستند.

یوسفی ادامه داد: در سه سال اخیر بیش از 150 میلیارد تومان بودجه  از اعتبارات ملی در حوزه راهداری شهرستان کارون  برای تعریض و روکش راه‌ها تخصیص یافت و این موضوع در حالی  است که در سال 99 کلیه اعتبارات در حوزه راه کمتر از 30 میلیارد تومان بوده است‌. با همدلی و برادری پروژه‌ها در حوزه راه روستایی ، ایمن سازی و تعریض آنها اقدامات خوبی انجام شود

وی با بیان اینکه روند اجرای برخی پروژه‌های عمرانی در استان، کند است خاطر نشان کرد: انتطارمان از روند اجرای پروژه‌های عمرانی در استان بیشتر است و برخی از پروژه‌ها با تاخیر درحال اجرا هستند؛ در تلاش هستیم همچون گذشته پا به پای مدیران تلاش کرده و تامین اعتبار کنیم. انتظار این است که پروژه‌ها به سر انجام برسند و سرعت کار افزایش یابد و در این راستا با کم کاری هیچ مدیری مماشات نخواهد شد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در انتها در خصوص وضعیت آب و فاضلاب گفت: اگر چه در این راستا، عقب افتادگی چندین ساله ای وجود دارد اما کارهای خوبی در حال انجام است و همگی در حال تلاش هستندف اما همچنان کارهای زیادی در این خصوص وجود دارد.

انتهای پیام/735/

دیگر خبرها

  • روند اجرایی پروژه‌های عمرانی استان خوزستان باید تسریع شود
  • نماینده چابهار: ماجرای باغ ازگل که بدون اطلاع امام جمعه به نام او زده شده، بر دین اثر منفی دارد یا چند تار موی زنان؟
  • فرمان امام علی (ع) به مالک اشتر با ترجمه سید مهدی شجاعی به چاپ ششم رسید
  • آئین گرامیداشت روز شوراها در گناوه برگزار شد
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • آن ها که در ایران می مانند و می خواهند آن را بسازند این مقاله را بخوانند / ۱۰۰۰ سال حکومت ایلیاتی و ۸۰۰ سال تعطیلی عقل و اندیشه و علم
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • تاکید ماموستا رستمی بر توجه به معیشت و زندگی کارگران
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم