Web Analytics Made Easy - Statcounter

زهرا نژادبهرام در گفتگو با همشهری آنلاین درباره بررسی تعیین عوارض تردد جهت مدیریت ترافیک که در دستور کار یکصد و نود و پنجمین جلسه شورای شهر تهران قرار دارد، گفت: هنوز گزارش کمیسیون حمل و نقل شورای شهر درباره موضوع عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک در سال ۹۹ را ندیده‌ایم.

عضو شورای شهر تهران افزود: ممکن است کمیسیون حمل و نقل شورای شهر ادله‌ای داشته باشد که بر اساس آن میزان پیشنهاد شهرداری درباره افزایش نرخ عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک، تقلیل پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره میزان منطقی افزایش عوارض ورود به طرح ترافیک در سال ۹۹، اظهار کرد: به نظر می‌رسد که نرخ تورم سالانه که به طور رسمی از سوی وزارت امور اقتصادی و دارایی اعلام می‌شود، معیار درستی برای تعیین میزان افزایش عوارض ورود به محدوده طرح برای سال آینده باشد. اما باز هم لازم است گزارش کمیسیون تخصصی شورای شهر در این زمینه را بررسی کنیم.       

به گزارش همشهری آنلاین، لایحه پیشنهادی افزایش نرخ عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک از سوی شهرداری تهران به شورای شهر ارسال شده و تصمیم شهرداری، افزایش ۴۰ درصدی نرخ طرح است.

کد خبر 481628 برچسب‌ها ترافیک - شهری شورای شهر

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ترافیک شهری شورای شهر عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک افزایش عوارض شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۴۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحدهای آلاینده سمنان زیر ذره‌بین دستگاه قضا

رییس کل دادگستری سمنان در دیدار با مدیرکل حفاظت محیط‌زیست این استان با بیان اینکه ورود دستگاه قضایی استان برای رفع مسائل مورد نیاز مردم جنبه عمومی دارد و در تقویت زیرساخت‌ها موثر است، گفت: حل مشکلات معوقات آلایندگی نیاز به پیگیری با اهتمام ویژه در چارچوب قانون دارد.

وی تاکید کرد: از جمله تاکیدهای رییس قوه قضائیه «پیگیری عوارض آلایندگی» است و دستگاه‌ها و بنگاه های اقتصادی که آلایندگی دارند باید طبق مقررات عوارض آلایندگی را پرداخت کنند و این عوارض در زمینه ارتقاء امور محیط زیستی سمنان صرف شود.

رییس کل دادگستری سمنان با اشاره به اینکه ورود دستگاه قضایی این استان در موضوع‌های مختلف محیط زیستی همچنان ادامه دارد، افزود: حوزه حقوق عامه بستر وسیعی در پیگیری نیازها و مطالبات قانونی مردم دارد.

وی اظهار کرد: دستگاه قضایی سمنان توسعه عدالت در جامعه را دنبال می کند تا در نتیجه هم افزایی و همراهی تمامی مسوولان استانی اهتمام به اجرای قانون محقق شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران کرج قزوین
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • «قلیان اکسیژن» عوارض نامشخصی دارد
  • عوارض نامشخص قلیان اکسیژن
  • بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال عوارض ارزش‌افزوده در آذربایجان‌غربی پرداخت شد
  • واحدهای آلاینده سمنان زیر ذره‌بین دستگاه قضا
  • تیغ جراحی بر طرح ترافیک تهران/ پلیس و شهرداری به توافق می‌رسند؟
  • وصول عوارض آلایندگی محیط‌زیست در استان سمنان پیگیری شود
  • طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرا نمی‌ شود
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت در تونل‌های شهری