Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-05@19:56:34 GMT

ترامپ بدون محاکمه نمي‌تواند تبرئه شود

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۳۴۷۴۰

ترامپ بدون محاکمه نمي‌تواند تبرئه شود

خبرگزاری آریا- رییس مجلس نمایندگان آمریکا که در پی شکست خوردن حزبش در رای‌گیری مهم اخیر در مجلس سنا در ارتباط با استیضاح دونالد ترامپ برای اجتناب از شکست دموکرات‌ها در این فرآیند تلاش می‌کند تاکید کرد، اگر قرار نباشد دونالد ترامپ را به درستی محاکمه کنند پس او را نمی‌توان تبرئه ساخت.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه هیل، این اظهارات بعد از آن از سوی نانسی پلوسی، رییس مجلس نمایندگان آمریکا مطرح شدند که لامار آلکساندر که تا کنون یکی از معدود سناتورهای جمهوریخواه متمایل به مواضع دموکرات‌ها در استیضاح دونالد ترامپ محسوب می‌شد، در رای‌گیری اخیر در سنا بر سر موضوع احضار شاهدان بیشتر به فرآیند محاکمه مربوط به استیضاح ترامپ، طرف هم‌حزبی‌های خود را گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این سیاستمدار اهل تنسی آمریکا گفت: دموکرات‌ها ثابت کردند که دونالد ترامپ به شکل نامناسبی عمل کرده‌ اما این موضوع در سطح اتهامی که ترامپ را قابل استیضاح کند نیست.
خودداری او از رای دادن به نفع دموکرات‌ها باعث شد که تقریبا تبرئه دونالد ترامپ در فرآیند استیضاح تضمین شود.
دموکرات‌ها تلاش داشتند تا برای رای‌گیری مذکور نظر چهار جمهوریخواهی که به رای آنها برای نهایی کردن استیضاح دونالد ترامپ نیاز داشتند به خود جلب کنند.
حالا که شکست دموکرات‌ها در برکناری نهایی دونالد ترامپ از ریاست جمهوری محتمل‌تر از هر زمان می‌رسد، نانسی پلوسی عنوان کرد: بدون شاهدان بیشتر محاکمه مناسبی برای دونالد ترامپ در کار نخواهد بود.
او به رسانه پُلتیکو گفت: دونالد ترامپ تبرئه نخواهد شد.
او ادامه داد: اگر شما قرار نباشد که محاکمه‌ای داشته باشید پس شما قابل تبرئه شدن نیستید و اگر هم قرار نباشد که شاهدان و اسناد بیشتری ارائه شوند، پس در اینجا شما یک محاکمه ندارید.
پلوسی تاکید کرد: آیا رئیس جمهور آمریکا درست را از غلط تشخیص می‌دهد؟ من اینطور فکر نمی‌کنم.
این در حالی است که جان بولتون مشاور امنیت ملی دونالد ترامپ جزو اصلی‌ترین چهره‌هایی بود که دموکرات‌ها امید به فراخواندنش به عنوان شاهد در فرآیند محاکمه برای استیضاح دونالد ترامپ داشتند.
پلوسی به تیم وکلای رییس جمهور آمریکا حمله کرده و گفت: آنها خودشان را بی‌آبرو کردند.
او این وکلا را متهم به زیر پا گذاشتن قانون اساسی کرده و این‌که آنها همچنان مجوز کارشان را حفظ کنند زیرسوال برد.
او به هیل گفت: نمی‌دانم این وکلا چه‌طور می‌توانند وضعیت خود به عنوان وکیل را آن هم با این اظهارنظرهایی که مطرح می‌کنند حفظ کنند. من فکر نمی‌کنم که آنها پرونده‌ موجهی ایجاد کرده باشند.
او ادامه داد: من فکر می‌کنم این وکلا به لحاظ نقض قانون اساسی ما و رعایت ضرورت‌های مربوط به رفتار رییس جمهور، خودشان را به شکلی وحشتناک بی‌آبرو کرده‌اند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ترامپ محاکمه تبرئه استیضاح دونالد ترامپ دموکرات ها قرار نباشد رای گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۴۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد

«دونالد ترامپ» نامزد حزب جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در نشستی خصوصی، دولت «جو بایدن» رئیس‌جمهوری این کشور را با نیروی پلیس مخفی آلمان نازی (گشتاپو) مقایسه کرد.

به گزارش مشرق، رئیس جمهوری پیشین آمریکا، در یک نشست خصوصی و پشت درهای بسته در اقاماتگاه خود در فلوریدا، دولت جو بایدن را با نیروی پلیس مخفی آلمان نازی (گشتاپو) مقایسه کرد.

وی این مقایسه را در میانه اظهاراتش در خصوص پرونده های حقوقی علیه خود مطرح کرد و ضمن حمله به دادستان های این پرونده‌ها گفت: «این افراد یک دولت گشتاپو را اداره می کنند و این تنها چیزی است که آنها دارند. این تنها راهی است که آنها از نظر خود پیروز می شوند».

ترامپ سپس با بیان اینکه بایدن بدترین رئیس‌جمهوری تاریخ کشورمان است، افزود: «زمانی که متهم شدم، گفتم خوب، حالا زمان مبارزه است. او [بایدن] به شدت ناتوان و متقلب است. مقادیر زیادی پول از چین، روسیه، اوکراین و بسیاری از کشورهای دیگر گرفته است. او یک کلاهبردار است.»

وی همچنین جک اسمیت بازرس ویژه‌ای که دو پرونده فدرال علیه ترامپ را در دست دارد، «قاتل شرور» و «دیوانه» خواند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • سی‌ان‌ان: سرکوب اعتراضات و حمایت از صهیونیست‌ها آرای بایدن را می‌خورد
  • ترامپ بهترین دوست اسرائیل!
  • افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • افشاگری دستیار ترامپ در مورد رابطه با خانم بازیگر فیلم های ...
  • لشکرکشی وسط اتوبان تیم امنیتی دونالد ترامپ برای اسکورت به دادگاه | فیلم
  • نامه ۸۶ قانونگذار دموکرات به بایدن: اسراییل قوانین ما را نقض می‌کند
  • هشدار دموکرات‌ها به بایدن نسبت به نقض قوانین آمریکا توسط تل‌آویو
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین