Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی روز شنبه همزمان با آغاز جشن‌های دهه فجر( ۱۲ الی ۲۲ بهمن ماه) و نواخته شدن زنگ انقلاب امروز(شنبه) در ۱۰۷ واحد آموزشی که به صورت نمادین در دبیرستان ابوذر برگزار شد. اظهارکرد: با ورود امام راحل به کشور و با خروش مردم ، رژیم پوسیده ۲ هزار و ۵۰۰ ساله ستم‌شاهی در کشور سرنگون شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امام خمینی (ره) نظام مردم ‌سالاری دینی را بر مبنای سه شعار مبتنی بر استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی ایجاد کرد و دست اجانب به‌ویژه یغماگران آمریکایی را از منابع کشور قطع کردند.

رییس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه با اشاره به دستاوردهای انقلاب تاکید کرد: انصافاً تحقق این‌همه دستاورد و برکت برای کشور و ملت ما ، آنهم در اوج تحریم ها چیزی جز معجزه نیست .

همچنین فرماندار ابرکوه با تبریک چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب افزود: امام خمینی (ره) با قیام تاریخی خود ، حفظ وحدت و انسجام اقشار مختلف مردم ، انقلاب را به پیروزی رساندند .

محمد کاظمی نسب افزود: امروز به برکت انقلاب ، جانفشانی شهدا و تلاش های امام امت  و درایت هوشمندانه رهبر معظم انقلاب ، ایران در اوج اقتدار و بالندگی خود قرار دارد.

همچنین مدیر آموزش وپرورش ابرکوه در مراسم یادشده افزود: امروز، دانش آموزان ادامه دهند نهضت امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب هستند .

محمدعلی کریمی خاطرنشان کرد: دهه فجر، فرصت بسیار مناسبی برای بیان اهداف و ارزش های انقلاب و تببین آن به جوانان است.

هم اکنون در دبیرستان پسرانه ابوذر ابرکوه ،۱۸۰ دانش آموز در ۶ کلاس درس مشغول به تحصیل هستند.

در حال حاضر حدود  ۱۰ هزار دانش آموز در یکهزار و ۴۰۰ کلاس درس  در ۱۰۷ مدرسه ابتدایی شهری و روستایی دوره اول و دوم متوسطه شهری و روستایی مشغول به تحصیل هستند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام راحل انقلاب جمهوری اسلامی دهه فجر رهبر معظم انقلاب قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۴۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)

دریافت 12 MB کد خبر 6097976

دیگر خبرها

  • وزیر کشور در سومین جلسه ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی(س): وعده صادق حضرت امام در حال تحقق است و ما داریم با چشم خودمان فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی را می‌بینیم
  • وزیر کشور : مردم در انتخابات روز جمعه حماسه جدیدی خلق کنند
  • رأی مردم حق الناس است/ مردم مراقب شبهات فضای مجازی باشند
  • نمایشگاه کتاب تهران امروز آغاز به کار می کند
  • «سروان شوذب مشکینی» زیر تیغ نقد
  • روش تربیتی امام خمینی(ره) و نقطه اوج حکومت مهدوی
  • طنین نوای لبیک حجاج در حسینیه امام خمینی(ره)
  • دیدار کارگزاران حج با رهبر معظم انقلاب
  • دستگاه‌های کردستان شرایط لازم را برای سفر زائران حرم امام خمینی(ره) فراهم کنند
  • نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)