Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- وزیر راه و شهرسازی گفت: معامله قرن مانند طرح خاورمیانه شکست خواهد خورد و دشمنان هیچوقت در این زمینه موفق نخواهند شد.  محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در مراسم چهل و یکمین سالگرد ورود رهبر کبیر انقلاب در ترمینال یک فرودگاه بین المللی مهر آباد با بیان اینکه وعده خدا محقق شده و ایمان و تلاش مردم و جهاد فی سبیل الله باعث شده که در تمامی برنامه‌های دشمن را شکست دهیم، گفت: باطل، باطل است و نقشه‌های دشمن برای مقابله با جبهه‌های حق همواره نوسازی خواهد شد و شکست‌های پی در پی دشمن هنوز آن‌ها را از پای در نیاورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزیر راه و شهرسازی توضیح داد: نقشه های دشمنان را از نزدیک لمس کرده ایم و بابت آن هزینه های بسیار زیادی را پرداخت کرده ایم، ولی با شعار استقلال آزادی و جمهوری اسلامی ایران توانسته‌ایم تمامی نقشه های آنها را از بین ببریم.
اسلامی افزود: امروز کشور ایران در زمره کشورهایی است که استقلال در رای دارد و سلطه پذیر نیست و همواره با سلطه مبارزه کرده و ما توانسته ایم با هدایت امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری قله های عزت و پیروزی را فتح کنیم.
او اظهار کرد: اولین برگ جریمه ای که استکبار برای ایران رقم زده است تحریم و بلوکه کردن تمامی دارایی های کشور ایران است و امریکا بلافاصله بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تحریم ها را علیه ایران آغاز کرده و تا کنون آن را ادامه داده است.

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: امروزه ما با اتکا به توان خود و خودباوری ایرانیان و مقاومت در برابر تحریم‌های دشمن توانسته این تمامی نقشه های آنها را شکست دهیم و این موضوع متاثر از پیگیری و تحقق شعار استقلال کشور بوده است و به خودباوری خود بیش از گذشته توجه کنیم.

اسلامی افزود: امروز شاهد آن هستیم که با به میدان آمدن دشمن و به شهادت رساندن سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی دشمن انتقام شکست طرح بزرگ خاور میانه را گرفت و البته این شهادت باعث شد که مردم یک بار دیگر با همبستگی و همکاری یکدیگر و همچنین اعتقاد راسخ خود شعار انقلاب اسلامی را بار دیگر به نمایش بگذارد.
او به معامله قرن هم اشاره کرد و گفت: معامله قرن مانند طرح بزرگ خاورمیانه شکست خواهد خورد و کشورهای مسلمان بلافاصله به این طرح استکبار واکنش نشان خواهد داد، بیداری ملت ها، آگاهی و هوشیاری بیشتر آن‌ها به سرنوشت خود مردم مربوط خواهد بود و مردم باید به این سرنوشت خودشان حساسیت نشان دهند.

اسلامی یادآور شد: از سال ۱۳۴۲ به این موضوعات مردم واکنش نشان دادند و البته باید مراقب باشیم که امام بار‌ها وحدت کلمه را اعلام کرده است.
او اظهار کرد: باید با اتحاد و همبستگی و همکاری یکدیگر بتوانیم بیش از گذشته پیشرفت‌های چشمگیری را در تمامی عرصه‌ها داشته باشیم که این خود به معنای واقعی باعث شکست نقشه‌های دشمن خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: مراسم امسال در مقایسه با سال‌های گذشته تفاوت داشت و امسال تصمیم گرفته شد تمامی هزینه‌های برگزاری مراسم‌های مناسبتی دهه فر به ویژه مراسم ورود امام خمینی صرف هزینه ساخت یک مدرسه در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان هزینه شود.

باشگاه خبرنگاران جوان برچسب ها: محمد اسلامی ، وزیر راه و شهرسازی ، فرودگاه مهرآباد

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی فرودگاه مهرآباد شکست خواهد خورد نقشه های دشمن معامله قرن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۴۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری‌ های ایران و کوبا در حوزه حمل‌ ونقل توسعه می‌یابد

تین نیوز  

وزیر حمل ونقل جمهوری کوبا با وزیر راه و شهرسازی کشورمان در تهران دیدار و پیرامون توسعه همکاری ها در زمینه حمل ونقل دریایی، هوایی و ریلی گفت وگو کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، دیدار ادواردو رودریگز داویلا وزیر حمل و نقل جمهوری کوبا و هیات همراه با مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه در ساختمان وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به برگزاری این نشست اظهار کرد: امروز فرصتی شد که با وزیر حمل و نقل کوبا جلسه خوبی برگزار شود که موضوعات اصلی مورد توافق طرفین در دو بخش دریایی و هوایی مورد مذاکره قرار گرفت.

وی افزود: طرف کوبایی در حوزه حمل و نقل ریلی با شرکت واگن پارس قراردادی در زمینه خرید قطعات و تعمیرات واگن های این کشور منعقد کرده است.

وزیر راه و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به درخواست های وزیر حمل و نقل کوبا در حوزه حمل و نقل دریایی گفت: طرف کوبایی برای صادرات محصولات و جابه جایی بارهای خود درخواست استفاده از ظرفیت بنادر و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران را داشت که مورد موافقت قرار گرفت و مقرر شد از ظرفیت بنادر کشورمان بازدید داشته باشند.

بذرپاش افزود: در این جلسه مقرر شد، پیوند خواهر خواندگی میان دو بندر مهم کشورهای ایران و کوبا منعقد شود تا فعالین اقتصادی و شرکت های حمل و نقل دریایی کوبا بتوانند از تسهیلات بندری کشورمان بهره مند شوند.

وی با اشاره به درخواست های همتای کوبایی برای استفاده از ظرفیت مهندسی ایران در حوزه تعمیرات هواپیما گفت: در این زمینه مقرر شد، نیازمندی های ایشان در این زمینه از طریق سفارت کوبا در تهران به وزارت راه و شهرسازی منتقل شود.

وزیر راه و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور در اوایل خردادماه به میزبانی هوانا گفت: مجموعه توافقات صورت گرفته در این دیدار مقدمات اتخاذ تصمیمات اصلی در جلسات کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور است که وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران مسئولیت آن را بر عهده دارد.

بذرپاش در این نشست، ظرفیت حمل و نقل دریایی دو کشور از طریق دریا و اقیانوس را مهم و فرصت بسیار مطلوبی در زمینه جابه جایی کالاهای کوبایی به مقاصد شمالی از طریق بنادر ایران بر شمرد.

وی با اشاره به ظرفیت صدور خدمات فنی و مهندسی شرکت های ایرانی در زمینه ساخت و توسعه مسکن، زیرساخت جاده ای و ریلی گفت: مقرر شد، با توجه به اینکه مجموعه اقدامات زیربنایی در وزارتخانه دیگری در کوبا پیگیری می شوند، شرکت های ایرانی از طریق سفارتخانه ها به وزارتخانه مطبوع در کوبا معرفی و دعوت به همکاری شوند.

وزیر راه و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: کشور کوبا در اذهان مردم ایران نماد مقاومت در برابر امپریالیسم و قابل احترام است و کمک به آن امری ضروری است.

ادواردو رودریگز داویلا وزیر حمل و نقل جمهوری کوبا نیز هدف از این دیدار را پیگیری توافقات و تفاهمات انجام شده میان دو کشور در گذشته و برنامه ریزی برای پروژه های جدید عنوان کرد و گفت: در راستای توافقات صورت گرفته در این دیدار با روحیه بالا توافقات انجام شده پیگیری می شوند تا به بهترین شکل ممکن اجرایی شوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • همکاری‌ های ایران و کوبا در حوزه حمل‌ ونقل توسعه می‌یابد
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • وزیر راه و شهرسازی روز خلبان را تبریک گفت
  • توانمندی ایران و ضعف اسرائیل در آفند و پدافند/ گرایش به غرب در خاورمیانه ضعیف می‌شود
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند
  • تمامی پروژه‌های کردستان باید دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد
  • بررسی تحولات خاورمیانه و شمال‌آفریقا با حضور اعضای بریکس در مسکو
  • شکست بزرگ اسرائیل در آزمایش دفاعی ایران
  • عملیات وعده صادق قلب مستضعفان جهان را شاد کرد