Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه بین‌الملل ــ نماینده مسلمان کنگره آمریکا بر لزوم مشارکت مسلمانان در انتخابات آینده ریاست‌جمهوری این کشور تأکید کرد و خطاب به آنان گفت: اگر می‌خواهید دیده شوید، در انتخابات شرکت کنید.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از Middle East Eye، ایلهان عمر  در سخنانی در مسجد آیووا خطاب به نمازگزاران گفت: اگر آمریکایی‌های مسلمان می‌خواهند دیده و شنیده شوند و مسائل‌شان در سطوح بالای تصمیم‌گیری مطرح شود، باید در انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده دموکرات کنگره آمریکا این سخنان را روز جمعه، 11 بهمن‌ماه در بازدید از مسجد سازمان جامعه مسلمانان در شهر دس موینز (Des Moines)، ایالت آیووا، سه روز قبل از آغاز انتخابات مقدماتی حزب دموکرات در این ایالت بیان کرد.

عمر با تأکید بر نقش مسلمانان در انتخابات گفت: این انتخابات مربوط به ما است. این انتخابات مربوط به دختران شما است که در مدارس با بیگانه‌هراسی، نژادپرستی و اسلام‌هراسی روبرو هستند.

عمر که چند ماه پیش حمایت خود از برنی سندرز را برای نامزدی ریاست جمهوری اعلام کرد، در سخنان روز جمعه خود سندرز را قهرمان مبارزه برای عدالت اجتماعی توصیف کرد که برای حقوق حاشیه جامعه و همچنین هر شخص دیگری مبارزه می‌کند. 

مسجد سازمان جامعه مسلمانان دس موینز یکی از پنج مسجدی است که روز دوشنبه، 14 بهمن در انتخابات درون حزبی حزب دموکرات در آیووا محل رأی‌گیری خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایلهان عمر برنی سندرز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا انتخابات 2020 آمریکا اسلام در آمریکا مسلمانان آمریکا ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۴۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادآوری جنایت های غزه یهودی ستیزی نیست

سناتور آمریکایی خطاب به نخست وزیر رژیم صهیونیستی یادآور شد که انتقاد از جنایت های غزه ارتباطی با یهودی ستیزی ندارد.

به گزارش مشرق، سناتور ایالت ورمونت آمریکا گفت: اسرائیل سعی می کند تظاهرات ضدجنگ در غزه را به یهودی ستیزی نسبت دهد.

«برنی سندرز» سناتور آمریکایی خطاب به نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت وقتی که ۳۴ هزار زن و کودک در غزه کشته شده اند، تظاهرات در دانشگاه های آمریکا یهودی ستیزی نیست.

سندرز خطاب به نتانیاهو اعلام کرد: نه آقای نتانیاهو. یادآوری اینکه در مدت کمی بیش از شش ماه، دولت افراطی شما ۳۴ هزار فلسطینی را کشته و بیش از ۷۷ هزارنفر زخمی کرده که ۷۰ درصد آنها را زنان و کودکان هستند، این یهودی ستیزی یا طرفداری از حماس نیست.

سندرز یادآور شد که نتانیاهو نمی تواند به بهانه یهودستیزی حواس مردم را از جنگ غیراخلاقی در غزه منحرف کند.

نتانیاهو دیروز در واکنش به اعتراضات دانشجویی در آمریکا علیه جنگ در غزه، دانشجویان معترض را اوباش نامیده بود.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • سندرز: یادآوری جنایت‌های غزه یهودی ستیزی نیست
  • سکوت مجامع بین المللی نسبت به کشتار مسلمانان از حد وجدانی فراتر رفته است
  • یادآوری جنایت های غزه یهودی ستیزی نیست
  • مسجد مهمترین پایگاه انقلاب و مردم/ مسلمانان از انتقام سخت فرزندان امام به وجد آمده‌اند
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • تصاویر استقبال ویژه مسلمانان سریلانکا از رئیسی در مسجد تاریخی کالپیتی + ویدئو
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • علی ربیعی خطاب به مسئولان: فعلاً تصمیمی نگیرید تا اوضاع بدتر نشود