Web Analytics Made Easy - Statcounter

تجری میزبانی گلستان را از سیزدهمین دوره گردهمایی راهنمایان گردشگری کشور فرصت مناسبی برای معرفی پتانسیل و توانمندی‌های گردشگری استان دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان، «احمد تجری» با اعلام این مطلب گفت: گردهمایی راهنمایان گردشگری سراسر کشور همزمان با روز جهانی راهنمایان گردشگری هرسال به میزبانی یکی از استان‌های کشور برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان خاطرنشان کرد: با رایزنی و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته سیزدهمین دوره این گردهمایی به میزبانی اداره کل میراث فرهنگی و انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان، از 6 تا 9 اسفندماه سال جاری در گلستان برگزار خواهد شد.

 

وی اضافه کرد: در این گردهمایی بیش از 500 راهنمای فعال گردشگری کشور، تأثیرگذاران حوزه گردشگری، خبرنگاران ملی و بین‌المللی و مسئولان کشوری و استانی به مدت 4 روز از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های گردشگری استان بازدید و به معرفی آن می‌پردازند.

 

تجری با تأکید بر اینکه راهنمایان گردشگری یکی از زنجیره‌های اصلی گردشگری به شمار می‌روند، گفت: برگزاری این رویداد در گلستان تأثیر به سزایی در جذب گردشگری معرفی جاذبه‌های گردشگری به این قشر تأثیرگذار در حوزه گردشگری خواهد داشت.

 

تجری با تأکید بر اینکه تمام فعالان حوزه گردشگری گلستان از برگزاری این رویداد ملی در استان منتفع می‌شوند، افزود: تورلیدرها از اصلی‌ترین حلقه‌های واسط مسافران و گردشگران با مراکز اقامتی و به‌طورکلی تأسیسات گردشگری هستند و می‌توانند با توانمندی و هنر خود در مدیریت سفر خاطره خوبی در ذهن گردشگران از سفر به گلستان شکل دهند.

 

وی تأکید کرد: باتجربه استان گلستان در برگزاری از رویدادهای ملی و بین‌المللی چون جشنواره اقوام و همچنین اعلام حمایت دکتر حق‌شناس استاندار گلستان از این رویداد بی‌شک استان گلستان میزبان شایسته‌ای برای این دوره از گردهمایی راهنمایان گردشگری کشور خواهد بود.

 

پیمایش مسیر جاذبه‌های گردشگری گلستان با مشعل این گردهمایی

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع ستی گلستان خاطرنشان کرد: با توجه به برگزاری گردهمایی راهنمایان گردشگری سراسر کشور به میزبانی گلستان در اسفندماه سال جاری و برای معرفی این رویداد مهم در سطح استان پیمایش مسیر جاذبه‌های گردشگری صورت می‌گیرد.

 

تجری اضافه کرد: در این پیمایش تاج دردی قره‌جه راهنمای گردشگری استان مشعل این گردهمایی را در مسیر 80 جاذبه تاریخی، طبیعی و فرهنگی در 14 شهرستان به طول حدود 400 کیلومتر حمل خواهد کرد.

 

وی بیان کرد: ابتدا و انتهای مسیرهای پیش‌بینی‌شده در این پیمایش جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و فرهنگی شهرستان‌های استان است و در طول این مسیرها جاذبه‌های شهرستان توسط کمیته تولید محتوای این رویداد ملی معرفی می‌شود.

 

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی گلستان یادآور شد: مشعل این گردهمایی از روز (پنجشنبه 19 دی) با حضور ابراهیم کریمی سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری گلستان، سایر مدیران و مسئولان و راهنمایان گردشگری استان از گرگان این پیمایش را آغاز کرد و تاکنون مسیر جاذبه‌های شهرستان‌های گنبدکاووس، آزادشهر، آق‌قلا، بندر گز، بندر ترکمن و کلاله را پیموده و در هر شهرستان مورد استقبال مسئولان استانی و شهرستانی قرارگرفته است.

 

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه دهه فجر خطبه نماز جمعه مسجد فهما مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مساجد احمد تجری راهنمایان گردشگری گردهمایی راهنمایان گردشگری کشور سرپرست اداره کل میراث فرهنگی جاذبه های گردشگری گردشگری گلستان مسیر جاذبه رویداد ملی گردشگری استان حوزه گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۵۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین رویداد جایزه « استاد مویدی» برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین رویداد جایزه استاد مویدی و «نشست تخصصی فعالان عرصه تربیت و مسجد استان مازندران» با هدف تبیین مؤلفه‌های یک تشکل تربیتی، الگونمایی مدل «تربیت در مسجد»، بررسی مصداقی مدل استاد مویدی در مسجد کاظم‌بیگ و بررسی ابعاد شخصیتی استاد فقید برگزار شد.

این مراسم شامگاه پنجشنبه با حضور حجت الاسلام جزینی، حجت الاسلام مجتبی وافی، سید احمد عبودتیان حاج حسین یکتا، حجت الاسلام شریف تبار مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران و جمعی از مسؤولان برگزار شد.

محمد حسین زیوری معاونت تربیتی مؤسسه اشراق در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه استاد مویدی سال‌های سال در زمینه تربیت جوانان در مسجد و مدرسه فعالیت می‌کردند، افزود: این رویداد همزمان با سالروز تولد ایشان و پاسداشت تلاش‌های وی به مناسبت روز معلم برگزار شد.

وی با اظهار اینکه مدارس ایشان پیوند ناگسستنی با مسجد دارد، افزود: بیش از هزار دانش آموز از مهد تا پیش دبستانی, متوسطه سوم و دانشگاه در مدارس وی از شهرهای مختلف استان مشغول تحصیل هستند.

وی ادامه داد: استاد مویدی سال‌های سال کار جدی در حوزه تربیت در مسجد و مؤسسه تحقیقی و پژوهشی انجام می‌داد و در کنار سه ضلع پژوهش، مدرسه و مسجد توجه ویژه ای به کانون خانواده داشت.

زیوری تصریح کرد: شناسایی، معرفی و تکریم عزیزانی که در زمینه تربیت فعالان مسجد تلاش داشتند، هدف ارائه جایزه استاد مویدی است وسالانه از فعالان انقلابی و مسجد تقدیر می‌شود.

وی ادامه داد: این مراسم در دو بخش در قالب نشست تخصصی و کارگاهی فعالان مسجد و تربیت و بخش عمومی و رونمایی جایزه در مسجد کاظم بیک برگزار شد

کد خبر 6095374

دیگر خبرها

  • هشدار یک شرکت بیمه؛ در این شهر‌های اروپا مراقب جیب خود باشید!
  •  جیب‌بُرترین شهرهای اروپا برای گردشگران کدام‌ها هستند؟
  • (تصاویر) جاذبه‌های گردشگری و طبیعی آستارا
  • ۲۰ استان و ۱۱۰ شهرستان متأثر از بارش‌ها و سیلاب بهاری / بهره‌مندی ۳۲۰۰ نفر از خدمات امدادی
  • نطنز آماده پذیرایی از گردشگران در ایام گل و گلاب شد
  • روستای فهرج کاندیدای بهترین روستا‌های جهانی گردشگری
  • نخستین رویداد جایزه « استاد مویدی» برگزار شد
  • تعطیلی بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری کاشان
  • معرفی برترین شرکت‌های دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی
  • معرفی برترین شرکت‌های دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی