Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان قنبری در دیدار مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان بهار با امام جمعه این شهر از افتتاح و کلنگ زنی ۱۱۴ پروژه در شهرستان بهار خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ مدیران دستگاه های اجرای شهرستان بهار صبح امروز به دیدار امام جمعه شهر بهار رفته و گزارش مختصری از پروژه های در دست افتتاح یا کلنگ زنی در دهه فجر ارائه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه فرماندار بهار با اشاره برنامه های دهه فجر گفت: در طول دهه فجر بیش از ۳۰۰ عنوان برنامه فرهنگی، هنری، مذهبی در سطح شهرستان بهار اجرایی خواهد شد.

احسان قنبری از کلنگ زنی ۲۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۸/۵ میلیارد تومان و بهره برداری از ۸۶ پروژه با اعتباری بالغ بر۵۸ میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان در شهرستان بهار خبر داد.

قنبری ضمن اشاره به همکاری همه جانبه ادارات با خبرنگاران افزود: جهت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی مردم از خدمات و عملکرد دولت، مدیران ادارات نسبت به همکاری و تعامل با خبرنگاران شهرستان در راستای تهیه ویژه نامه و یا درج اخبار اقدام لازم را داشته باشند.

قنبری با اشاره به آمادگی شهرستان جهت برگزاری انتخابات گفت: یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان بهار به ترتیب در بخش مرکزی ۵۰ شعبه، در بخش لالجین ۳۴ شعبه، در بخش صالح آباد ۳۰ شعبه و در مجموع در کل شهرستان ۱۱۴ شعب اخذ رای وجود دارد و بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در برگزاری انتخابات حضور خواهند داشت.

در ادامه امام جمعه بهار در این جلسه گفت: ما باید قدردان این انقلاب باشیم چرا که انقلاب اسلامی هدیه الهی به ملت ایران اسلامی است.

حجت الاسلام محمدعلی ارزنده اظهار داشت: در انقلاب اسلامی ابتدا انقلاب درونی بین ملت ایجاد شد و سپس انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل و ملت ایران اسلامی به پیروزی رسید.

امام جمعه بهار تصریح کرد: در تمام زمینه ها نوآوری داشته ایم و امروز جزء کشورهای برتر دنیا در قدرت دفاعی هستیم.

وی گفت: انقلاب اسلامی انقلابی توحیدی است و اگر دست آمریکا قطع شود و امید را از دشمن قطع کنیم به پیشرفت خواهیم رسید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرستان بهار امام جمعه کلنگ زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۵۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی یک روزه مدرسه علمیه امام جعفر صادق (ع) قشم به مناسبت روز معلم

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام عابدین نجاتی زاده، مدیر مدرسه علمیه امام جعفر صادق علیه السلام شهرستان قشم از برگزاری اردوی فرهنگی و تفریحی ویژه برنامه روز معلم و استاد با حضور حجت‌الاسلام حاجبی امام جمعه شهرستان خبر داد.

وی افزود: این اردو فرهنگی و تفریحی باحضور اساتید، کادر و خانواده ها در روستای گردشگری سهیلی برگزار شد.

مسئول فرهنگی مدرسه علمیه امام جعفر صادق علیه السلام شهرستان قشم گفت: برگزاری مراسم گرامیداشت هفته معلم و استاد با برنامه های متنوع از جمله؛ بازدید از جنگل های حرا با آلاچیق شناور،اقامه نماز جماعت مغرب و عشا ،دورهمی و خاطره گویی، خیر مقدم و تبریک این روز توسط مدیر مدرسه؛از برنامه های این اردوی یک روزه بود.

لازم به ذکر است برپایی سفره شام و تقدیر از اساتید توسط امام جمعه شهرستان و مدیر حوزه علمیه امام جعفر صادق علیه السلام شهرستان قشم و اهدای هدایایی به رسم یادبود، پایان بخش برنامه ها بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کلنگ‌زنی و افتتاح ۴ طرح بزرگ کشاورزی و دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه
  • کارگاه عکاسی «حاکی» حوزه هنری انقلاب اسلامی شاهرود افتتاح شد
  • امام جمعه قم: تظاهر کنندگان اسرائیلی تصویر رهبر انقلاب را حمل کردند
  • غیرمسلمانان به کشتار مردم غزه اعتراض کرده اند ولی خبری از اعتراض در بلاد اسلامی نیست
  • صدا و سیما مؤثرترین نقش را در ایجاد تمدن اسلامی دارد
  • اردوی یک روزه مدرسه علمیه امام جعفر صادق (ع) قشم به مناسبت روز معلم