Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه نیروی زمینی ما پنجمین قدرت زمینی دنیاست، گفت: قبل از ورود داعش به ایران با آن‌ها مقابله کنیم و هنوز هم توپخانه‌های ما در حال نبرد هستند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش روز شنبه در حاشیه بازدید از مرکز آموزش ۰۱ در جمع سربازان آموزشی این مرکز بر اهمیت نیروی زمینی در تمامی نبردها به‌ویژه جنگ تحمیلی و نیز نقش و نحوه مقابله این نیرو با داعش به‌ صورت برون‌مرزی تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: سرنوشت جنگ مثل امضای پایان یک نامه است؛ هیچ نیرویی نمی‌تواند جنگ را تمام کند و سرنوشت جنگ در زمین رقم می‌خورد و امضای پایانی آن باید باکفایت نیروی زمینی است. گواه من ۴۶ هزار شهید در جنگ است؛ ارتش ما در دفاع مقدس مجموعاً ۴۸ هزار شهید داده است که دو هزار شهید آن از نیروی هوایی و دریایی بوده و مابقی از نیروی زمینی بوده است.

حیدری با اشاره به جایگاه مهم نیروی زمینی اظهار کرد: نیروی زمینی ما پنجمین قدرت زمینی دنیاست و شما جوانان و همه ما باید به این افتخار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ما در زمان مقابله با داعش نیز به کردستان عراق رفتیم و قرارگاهی تشکیل دادیم تا ۴۰ کیلومتر قبل از ورود داعش به ایران با آن‌ها مقابله کنیم. قدرت آتش توپخانه نیروی زمینی قوت قلب رزمنده‌ها بود و هنوز هم توپخانه‌های ما در حال نبرد هستند.

انتهای پیام/4082/

منبع: آنا

کلیدواژه: داعش فرمانده نیروی زمینی ارتش نیروی زمینی امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش پنجمین قدرت حال نبرد هزار شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۵۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) این داوطلبان با ماشین ارتش به کنکور رفتند

با توجه به بارش باران و طغیان رودخانه‌های فصلی در مناطق مرزی استان خراسان جنوبی دانش آموزان مناطق مرزی شهرستان قائنات توسط ارتش به محل آزمون کنکور راهی شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: همشهری آنلاین

tags # ارتش سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • شهید شفیع زاده، مبتکر توپخانه نیروی زمینی سپاه
  • سیرسکی: اوضاع اوکراین وخیم است
  • تاکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه
  • پشت‌پرده تغییرات گسترده در ارتش چین
  • قدرت تولید و صادرات کمتر از قدرت نظامی نیست
  • نبردی که تکلیف پیروز جنگ در شرق اوکراین را مشخص می‌کند/ چاسیویار؛ شهری که کلید دونباس را به کرملین تقدیم می‌کند +نقشه و تصاویر
  • عملیات تنبیهی وعده صادق، اثبات ظهور قدرت نظامی ایران به جهان
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • (ویدئو) این داوطلبان با ماشین ارتش به کنکور رفتند