Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@14:36:11 GMT

زنگ انقلاب راوی پیام سنگرهای آن ایام به نسل های جدید

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۳۵۳۳۲

زنگ انقلاب راوی پیام سنگرهای آن ایام به نسل های جدید

ایسنا/گیلان فرماندار بندر مرزی آستارا گفت: به صدا در آمدن زنگ انقلاب در مدارس، پیام سنگرهای آن ایام و مقاومت های چهار دهه گذشته را به نسل های جدید منتقل می کند.

حسن رستم زاد امروز در آیین نواختن زنگ انقلاب در مدرسه متوسطه دوره دوم پسرانه امام علی (ع) بندر مرزی آستارا، اظهار کرد: دانش آموزان با رشادت های خود نقش ویژه ای را در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مشکلات پیش آمده توسط دشمنان بر علیه مردم ایران متوقف نخواهد شد، ادامه داد: دانش آموزان در گام دوم انقلاب وظیفه و تکلیف بسیار بزرگی را بر عهده دارند که باید با بصیرت و آگاهی این تکالیف را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان پس از انقلاب، نقش تأثیرگذاری را در دوران هشت سال دفاع مقدس داشتند، افزود: به برکت خون شهدا و رهنمون های مقام معظم رهبری، دشمنان نمی توانند کوچکترین خدشه ای را به انقلاب وارد کنند.

رستم زاد در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه به صدا در آمدن زنگ انقلاب در مدارس، پیام سنگرهای آن ایام و مقاومت های چهار دهه گذشته را به نسل های جدید منتقل می کند، خاطر نشان کرد: امروزه، رزمندگان این مملکت همچون نسل های گذشته در پشت میزهای کلاس های درس نشسته اند.

وی با تأکید بر اینکه ایران امروز پرچمدار واقعی جهان اسلام است، گفت: دانش آموزان با کسب علم و دانش، نظام را به جایگاه اصلی خود برسانند که این خواسته اصلی مقام معظم رهبری است.

رنگ انقلاب به منزله هشدار برای هوشیاری در مقابل تهدیدهاست

حجت الاسلام والمسلمین کاظم حافظ نیا، امام جمعه بندر مرزی آستارا در این مراسم تصریح کرد: به صدا در آمدن رنگ انقلاب در مدارس به منزله به صدا درآمدن زنگ هشدار برای هوشیاری در مقابل تهدیدها و توطئه های دشمنان است.

وی با اشاره به اینکه باید در چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، حواس ها جمع باشد، افزود: در عصر کنونی باید جهاد علمی صورت بگیرد، زیرا جنگ امروز جهان، جنگ علمی است.

حجت الاسلام حافظ نیا، با تأکید بر اینکه کشورهایی که از لحاظ علمی ضعیف باشند، حرفی برای گفتن نخواهند داشت، توضیح داد: ما با حفظ سنگرهای علم و دانش، با امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید میثاق می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ما گوش به زنگ دستورات رهبری هستیم و مسئولیت دانش آموزان در قبال خون شهدا، به خصوص شهدای دانش آموز بسیار سنگین است.

دهه فجر زمانی مناسب برای تجدید میثاق با آرمان های امام راحل

سید سجاد موسوی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان مرزی بندر آستارا در این مراسم، خاطرنشان کرد: در دهه مبارک فجر، ویژه برنامه های بسیاری در مدارس شهرستان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این ایام زمانی مناسب برای تجدید میثاق با آرمان های امام راحل است، افزود: در تداوم راه شهدا ثابت قدم هستیم و این مسیر را ادامه خواهیم داد.

وی اضافه کرد: نوجوانان و جوانان دهه مبارک فجر امسال را باشکوه تر از همیشه برگزار می کنند تا پاسخی کوبنده به بدخواهان نظام مقدس ایران عزیز بدهند.

به گزارش ایسنا، در این مراسم علاوه بر سخنرانی مسئولان شهرستان، دو قطعه سرود توسط دانش آموزان مدرسه غیردولتی متوسطه دوره اول سروش اجرا و سپس بیانیه انجمن های اسلامی توسط یکی از دانش آموزان قرائت شد.

افتتاح همزمان چهار نمایشگاه عکس، روزنامه دیواری، روزنامه های دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس در چهار مدرسه پسرانه و دخترانه از دیگر برنامه های روز نخست دهه مبارک فجر در مدارس شهرستان بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زنگ انقلاب دهه فجر بندر مرزی آستارا مقام معظم رهبری انقلاب در مدارس نسل های جدید صدا در آمدن دهه مبارک فجر زنگ انقلاب دانش آموزان تجدید میثاق امام راحل آمدن زنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۵۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است

علی موحدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به منظور برگزاری کلاس‌های درس در مدارس استان بوشهر اقدامات لازم صورت گرفته و زمان پایان کلاس‌ها و امتحانات هر مقطع مشخص شده است.

وی از ادامه آموزش در همه مدارس استان تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه خبر داد و اضافه کرد: در پایه‌های اول تا پنجم ابتدایی دانش‌آموزان تا نوزدهم اردیبهشت در مدارس خواهند بود و دانش‌آموزان پایه ششم به خاطر امتحان هماهنگ کشوری تا ۸ خرداد در مدارس حضور خواهند داشت.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: برای اینکه دانش‌آموزان آمادگی لازم را داشته باشند ۲ روز قبل‌از شروع امتحانات یعنی از هفدهم اردیبهشت کلاس‌های درس تعطیل می‌شود.

وی با بیان اینکه امتحانات دانش‌آموزان پایه متوسطه اول تا ۱۳ خرداد ادامه دارد بیان کرد: کلاس‌های درس دانش‌آموزان متوسطه دوم نیز تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

موحدی با اشاره به برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموزان متوسطه دوم تا ۳۰ خرداد افزود: امتحانات پایه‌های دهم تا دوازدهم به‌صورت هماهنگ کشوری برگزار می‌شود و برنامه امتحانی ابلاغ شده است.

کد خبر 6090491

دیگر خبرها

  • «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب شد
  • برپایی کلاس درس دانش آموزان فلسطینی در چادرها
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • آیا دختران ازدواج کرده می توانند در مدارس روزانه هم تحصیل کنند؟
  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است
  • گلایه والدین از افزایش سرسام آور شهریه مدارس غیرانتفاعی در رشت
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • روایت خسروپناه از آمار وضعیت دانش‌آموزان مدارس دولتی در میان داوطلبان برتر کنکور
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری