Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@06:06:03 GMT

آغاز به‌کار یک واحد دیگر تولید مبل در خوی

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۳۵۴۷۱

آغاز به‌کار یک واحد دیگر تولید مبل در خوی

 این واحد تولیدی که سالانه ظرفیت تولید ۲۰۰ دست مبل خانگی را دارد، در مساحتی به متراژ  چهار هزار و ۵۸۵ مترمربع و با یکهزار و ۶۰۰ مترمربع زیربنا ایجاد شده‌است.

بخش خصوصی برای احداث و راه‌اندازی این واحد تولیدی ۱۳ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری کرده‌است و مسوولان محلی امیدوار هستند تا با راه‌اندازی واحدهای مبل‌سازی متعدد، خوشه صنعتی مبل در خوی راه‌اندازی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم‌اکنون نیز ۶۰ درصد واحدهای تولیدی خوی شامل ۹۰ واحد در صنعت مبل فعالیت دارد و با تکمیل زنجیره تولید مبل در این شهرستان، مبل خوی در آستانه تبدیل شدن به یک برند ملی است.

بیشترین درصد اشتغال در بخش صنعت خوی نیز مربوط به تولید مبلمان خانگی می‌باشد و تولید سالانه آنها بیش از ۱۰۰ هزار دست است.

این صنایع در بخش‌های تولید مفتول‌های فنری، نمد بی‌بافت، روکش pvc، پارچه رومبلی، یراق‌آلات مبل، تخته چندلا، فوم، کلاف مبل، رنگ، چسب، منگنه، نوار کش‌دار، پیچ و مهره و نمایشگاه دایمی مبل فعال است.

خوی علاوه بر داشتن شهرک صنعتی، ناحیه صنعتی «ایواوغلی» و شهرک تخصصی کانی غیرفلزی، دارای شهرک تخصصی خصوصی مبل است.

برچسب‌ها خوی آذربایجان غربی دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خوی آذربایجان غربی دهه فجر خوی آذربایجان غربی دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۵۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحد‌های بخار نیروگاه طرشت وارد مدار تولید شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ «سید یحیی نوبخت» با اشاره به بازگشت واحدهای بخار و گازی نیروگاه طرشت به مدار تولید گفت: با اجرای فرآیند تعمیرات بازدید مسیر‌های داغ (HGPI)  به دستور مرکز کنترل واحد گازی پس از طی مراحل راه‌اندازی وارد مدار و به شبکه سراسری متصل شد.

مدیرعامل نیروگاه طرشت بیان کرد: از جمله اقدامات انجام شده برای راه‎‏‌اندازی واحد‌ها می‌توان به آبگیری برج‌خنک‌کننده پس از حصول اطمینان از بسته بودن مسیر‌های تخلیه، استارت چاه‌های آب‌خام و هماهنگی برای باز شدن مسیر جهت تصفیه‌خانه، استارت سیستم اسمزمعکوس و آبگیری مخازن آب پرمیت، تست تمام سیستم‌های کنترلی اتاق‌های فرمان نیروگاه‌بخار و تست‌های پیش‌راه‌اندازی BFP, FDF, IDF و سایر تجهیزات‌ کمکی و استارت بویلر‌ها اشاره کرد.

گزارش از جاسم ثمری خبرنگار خبرگزاری صداوسیما

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی هنرستان‌های جوار صنعتی یکی از برنامه‌های خوزستان
  • آغاز ساخت شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان
  • توقف فعالیت ۲۸ واحد صنعتی متخلف در شهرک صنعتی اشتهارد
  • خودکفایی در تولید برخی از ملزومات خودرو‌های سنگین در جنوبشرق کشور
  • ۸۳ درصد اشتغال صنعتی در نیشابور مربوط به ۱۰ واحد بزرگ است
  • شهرک‌های صنعتی دانش‌بنیان در هرمزگان راه‌اندازی شود
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان ایجاد می‌شود
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • واحد‌های بخار نیروگاه طرشت وارد مدار تولید شد