Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-06@22:19:27 GMT

کاشت ایمپلنت دندان دیجیتال در تهران

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۳۵۵۱۰

کاشت ایمپلنت دندان دیجیتال در تهران

روش کاشت ایمپلنت دیجیتال تحولی شگرف در کاشت دندان فراهم کرده است. با روش دیجیتال، درمان ایمپلنت دندان دقیق تر و با سهولت بیشتر برای بیمار انجام شده و زیبایی بیشتری برای دندان ها فراهم می شود.

ایمپلنت دیجیتال دندان چیست؟

سوالی که برخی دارند این است که روش کاشت ایمپلنت دیجیتال چیست؟ با بکار گیری فناوری های دیجیتال در دندانپزشکی، درمانی دقیق تر برای بیماران فراهم شده و میزان درصد موفقیت درمان های دندانپزشکی افزایش چشمگیری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین درمان ایمپلنت دندان روشی کاملا تخصصی و حساس بوده که به کار بردن فناوری های نوین کمک شایانی در افزایش درصد موفقیت کاشت دندان نموده است.

   

در کاشت ایمپلنت دیجیتال در مراحل کاشت دندان از فناوری های دیجیتال بهره گرفته می شود. در این امر ابتدا تصویر برداری های سه بعدی داخل دهانی برای تعیین موضع دقیق کاشت ایمپلنت دندان انجام می شود. سپس با پانچ دقیق محل کاشت، حداقل آسیب به بافت ها زده شده و کاشت پایه ایمپلنت انجام می شود. این امر درد  و خونریزی های کمتر را چه در زمان کاشت و چه در مراحل بهبودی بیمار به همراه دارد.

در کاشت دیجیتال ایمپلنت در مرحله نخست با استفاده از اسکنر داخل دهانی و CBCT تصویر برداری سه بعدی انجام شده و از وضعیت بافت نرم و سخت و وضعیت سیستم دهانی بیمار اطلاعات کافی به دست می آید. سپس در مرحله دوم گاید جراحی ساخته شده با استفاده از پرینتر سه بعدی برای کاشت ایمپلنت در موضع دقیق استفاده می شود و در مرحله پایانی از روکش ساخته شده به وسیله فناوری دیجیتال برای پایه ایمپلنت استفاده می شود.

در روش کاشت ایمپلنت دیجیتال برای ساخت روکش دندان مورد نیاز از فناوری های مدرن کد کم استفاده می شود.

در ایمپلنت دیجیتال از فناوری کد کم CAD/CAM بهره گرفته می شود.

برای ایمپلنت کاشته شده نیاز به روکش است. این روکش ها بایستی از درجه استحکام بالا و زیبایی مناسب برخوردار باشند. از این رو در روش ایمپلنت دیجیتال از فناوری کد کم برای ساخت روکش دندان استفاده می شود. کد کم به معنای طراحی و ساخت به کمک کامپیوتر است. از این فناوری برای ساخت انواع ریستوریشن های دندانی نظیر روکش دندان، لمینت دندان و ... به صورت کاملا سه بعدی استفاده می شود.

   

فناوری دیجیتال کد کم را تنها واحدهای معتبر دندانپزشکی ارائه می دهند. از این رو کلینیک دندانپزشکی دکتر سعید کریمی نیز همگام به دندانپزشکی روز اقدام به راه اندازی واحد پیشرفته کد کم کرده که یکی از مجهز ترین و به روز ترین واحد های کد کم در تهران محسوب می شود.

ایمپلنت دیجیتال چه مزایایی دارد؟

به کار گیری فناوری دیجیتال در کاشت دندان باعث افزایش رضایت مندی بیماران شده است، زیرا از طرفی درمان دقیق تر انجام می شود و همچنین زمان بهبودی به صورت قابل توجهی کاهش پیدا می کند. این امر به خاطر تخریب کمتر بافت های مجاور در کاشت ایمپلنت دیجیتالی است. کاهش زمان کاشت دندان به زیر یک ساعت و در برخی از موارد تا 15 دقیقه می تواند یکی از مزایای مهم کاشت ایمپلنت دیجیتالی باشد. در این روش نیاز به برش لثه و تخریب های مورد نیاز در ایمپلنت سنتی حذف شده و میزان درد و ناراحتی های احتمالی در روش سنتی حذف می گردد. میزان درصد موفقیت کاشت دندان نیز در این روش بالاتر است.

روش سنتی کاشت ایمپلنت دندان چگونه است؟

در روش سنتی برای کاشت دندان ابتدا بایستی موضع کاشت را جراحی کرده و به استخوان فک بیمار دسترسی پیدا کرد. سپس با قرار دادن پایه ایمپلنت که به فیکسچر موسوم است درون استخوان فک، بخیه زدن انجام می گردد. با گذر زمان در حد چند ماه اتصالی قوی بین ایمپلنت و استخوان فک برقرار می شود. سپس در مرحله دوم روکش دندانی تهیه شده و بر روی ایمپلنت کاشته شده نصب می گردد.

حال در برخی از بیماران نیاز به درمان های تکمیلی نیز وجود دارد. به عنوان مثال در بیماران با پوکی استخوان و یا مشکلات سینوسی نیاز به درمان تکمیلی است. درمان سینوس لیفت و تزریق استخوان در بیماران با بیماری پوکی استخوان از درمان های تکمیلی برای کاشت ایمپلنت دندان محسوب می شود.

با روش ایمپلنت دیجیتال تحولی شگرف در کاشت دندان به وجود آمده است که رضایت بیشتر بیمار را به همراه دارد.

مرکز ایمپلنت دیجیتال در تهران

اگر به دنبال مرکزی معتبر در زمینه ایمپلنت دیجیتال در تهران هستید، ما به شما دندانپزشکی دکتر سعید کریمی را پیشنهاد می دهیم. این مرکز دندانپزشکی از آخرین تکنولوژی های دیجیتال بخصوص در زمینه کاشت دندان بهره می برد. داشتن مرکز فوق پیشرفته کد کم CAD/CAM  در دندانپزشکی دکتر سعید کریمی از مزایای این مرکز محسوب می شود. داشتن سیستم GPS استخوان یکی از مزیت های این مرکز دندانپزشکی محسوب می شود که تعداد کمی از مراکز دندانپزشکی در تهران از این سیستم بهره می برند.

دکتر سعید کریمی متخصص ایمپلنت و دندانپزشک زیبایی از دانشگاه UCLA آمریکا بوده که یکی از معتبرترین مراکز آموزشی دندانپزشکی در جهان محسوب می شود. در دندانپزشکی دکتر سعید کریمی خدمات کاشت ایمپلنت دندان به صورت تخصصی و انواع خدمات زیبایی دندان نظیر لمینت دندان، سفید کردن دندان و انواع روکش های زیبایی دندانپزشکی و انواع خدمات جراحی های دهان و دندان به صورت کاملا تخصصی انجام می شود.

جهت خدمات دندانپزشکی می توانید به دندانپزشکی دکتر سعید کریمی به نشانی تهران - بلوار افریقا (جردن) - بالاتر از پمب بنزین - کوچه تندیس - پلاک ۴ - واحدهای ۱و ۲  مراجعه نمایید و جهت اطلاعات تکمیلی به وب سایت دکتر سعید کریمی  به نشانی  www.drskarimi.com مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن های زیر تماس حاصل نمایید.

021 – 88888590, 88884546

منبع: پارسینه

کلیدواژه: دندان ایمپلنت دندان روش کاشت ایمپلنت دیجیتال کاشت ایمپلنت دندان ایمپلنت دیجیتال دیجیتال در تهران فناوری دیجیتال استفاده می شود کاشت دندان کاشت دندان پایه ایمپلنت محسوب می شود انجام می شود درصد موفقیت روکش دندان استخوان فک برای ساخت برای کاشت روش سنتی سه بعدی دقیق تر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۵۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفس راحت پائز: تیم ملی تا دندان مسلح شد

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات تیم ملی والیبال کشورمان از نیمه فروردین ماه سال جاری با حضور کادر فنی ایرانی و با هدایت پیمان اکبری زیر نظر پائز و لئوناردو آغاز شد و موتا پائز سرمربی برزیلی-فرانسوی کشورمان از پنجم اردیبهشت ماه با حضور در تهران هدایت تمرینات را به دست گرفت.

سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی والیبال کشورمان در ادامه اسامی 18 بازیکن را برای حضور در ادامه تمرینات اعلام کرد و علی رمضانی، محمدطاهر وادی، مهدی رضایی، امیرحسین صداقت، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، شهروز همایونفرمنش، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، علی شفیعی، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، متین احمدی، مرتضی شریفی، امیررضا سرلک از دهم اردیبهشت ماه تمرینات خود را به‌صورت جدی‌تر زیر نظر کادر فنی پیگیری کردند.

طبق برنامه قرار بود لژیونرها به محض پایان کار خود در لیگ‌های باشگاهی به جمع اردونشینان افزوده شوند و در همین راستا جواد کریمی و امیرحسین اسفندیار به محض بازگشت به تهران با نظر کادر فنی از صبح امروز به جمع ملی‌پوشان پیوستند.

میلاد عبادی‌پور هم که چهار صبح امروز وارد تهران شد، به همراه محمد بربست و امین اسماعیل‌نژاد از بعدازظهر به تمرینات ملحق خواهند شد.

علی‌اصغر مجرد هم بعدازظهر امروز به تمرینات اضافه خواهد شد و در خصوص ادامه حضورش در تمرینات توسط کادر فنی و پزشکی تصمیم‌گیری خواهد شد.

وحید مرادی به‌عنوان سرپرست گروه و مدیر تیم، امیر خوش‌خبر (سرپرست اردو)، موریس موتا پائز (سرمربی)، پیمان اکبری (دستیار اول)، لئوناردو افونسو، عبدالرضا علیزاده، علی فتاحی و نوید مشجری (مربیان)، مارسلو زنگراند (بدنساز)، محمدامین شاکری (آنالیزور)، علی حدادی (فیزیوتراپ) و محمدناصر نقره‌‌ای به‌عنوان ماساژور اعضای معرفی شده کادر فنی تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های لیگ ملت‌های 2024 هستند.

دیگر خبرها

  • خدمات رایگان دندانپزشکی در روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر
  • از ایمپلنت دندان چه می‌دانید؟ افرادی که دندان کشیده شده دارند بخوانند!
  • ماجرای کاشت ساختمان در پارک‌های تهران
  • سبزتر شدن فضای سبز حاشیه بزرگراه آزادگان تهران
  • نفس راحت پائز: تیم ملی تا دندان مسلح شد
  • مسیر افزایش طول عمر دندان هموار شد/ تبدیل دندان پوسیده به دندان سالم
  • راه کار‌های اساسی در زمینه حفظ سلامت دهان و دندان در جامعه/ برنامه وزارت بهداشت برای سلامت دندان چیست؟
  • کاشت ساختمان در پارک‌های تهران؛ ممنوع یا مجاز؟
  • پیش‌ بینی ترافیک و زلزله با متاورس شهری
  • پیش‌بینی ترافیک و زلزله با متاورس شهری | شهر هوشمند چگونه شهری است؟