Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، سردار عبدالرضا آقاخانی فرمانده انتظامی قم گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت گسترده و خانوادگی یک باند تصادفات ساختگی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: سپس متهمان طی تحقیقات صورت گرفته با توجه به شواهد و مدارک موجود به بزه انتسابی اعتراف و سپس در پی کشف مدارک هویتی مصدومان از منزل این افراد، بلافاصله موضوع طی مکاتبه به بیمه مرکزی و همچنین کلیه شرکت‌های بیمه اعلام تا از پرداخت دیه به مصدومان که ۳۸ نفر بودند خودداری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار آقاخانی عنوان کرد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد یکی از متهمان اصلی این باند، تعدادی تصادف صوری را در سراسر کشور صحنه سازی کرده و مدارک هویتی و همچنین اوراق سفید امضا، سفته از مصدومان را در منزل خود نگهداری می‌کند که در ادامه کارآگاهان با هماهنگی مقام قضائی وی و همدستش را دستگیر کردند.

سردار آقاخانی گفت: در ادامه با صدور حکم جلب یکی دیگر از متهمان اصلی این پرونده که دارای ۵ فقره سابقه کیفری بود، نامبرده دستگیر و صراحتاً به جرم خود اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: افراد مذکور اذعان داشتند با شناسایی افراد معتاد ضمن دریافت سفته و اوراق سفید امضا، با شکستن استخوان بینی و محل‌هایی که دیه نسبتاً سنگین‌تری داشتند آن‌ها را به محل تصادف برده و پس از صحنه سازی و برخورد آن شخص با یک خودرو در حال عبور، وی را به بیمارستان منتقل می‌کردیم.

سردار آقاخانی گفت: در بررسی‌های انجام شده و استعلام از شرکت‌های بیمه مشخص شد متهمان طی ۴۰ فقره تصادف، ۱۰ میلیارد ریال از شرکت‌های بیمه کلاهبرداری کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان قم اضافه کرد: در ادامه ۶ تن از اعضای خانواده این افراد که در تصادفات ساختگی دخیل بودند دستگیر و در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی تصادفات ساختگی فرمانده انتظامی استان قم شرکت های بیمه تصادفات ساختگی سردار آقاخانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۵۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان

سرهنگ حسین بساطی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت احشام در یکی از مناطق حاشیه ای شهرستان اصفهان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این راستا ماموران پلیس در پاسگاه انتظامی دستجاء پس از بررسی های میدانی ۳ سارق را در ارتباط با این سرقت شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی هماهنگ متهمان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد ۱۸ رأس احشام مسروقه به ارزش ۴ میلیارد ریال کشف شد تصریح کرد: از این باند سرقت یک قبضه سلاح گرم غیر مجاز نیز کشف و در این خصوص سارقان با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 6092316

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی ۲ خواهر در مازندران
  • باند کلاهبرداری ۲۰۰۰ میلیاردی املاک در مازندران متلاشی شد
  • انهدام باند کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی در مازندران
  • انهدام باند اراذل و اوباش در شهرستان بابلسر
  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری
  • انهدام باند جعل اسناد و کلاهبرداری سازمان یافته املاک در قم
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان
  • انهدام شرکت هرمی کیونت در کرج