Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ پاسدار داود معظمی گودرزی در نشست هماهنگی برگزاری بیست و هشتمین دوره مسابقات کاراته نیرو‌های مسلح جام شهدای محور مقاومت با بیان اینکه ورزش پدیده‌ای مهم و اجتماعی بوده که دارای ابعادی مختلف است، اظهار کرد: در سال‌های اخیر در کشور ما گرایش به ورزش به شکل قابل‌ملاحظه‌ای افزایش یافته و می‌توان گفت که همه مردم، از پیر و جوان و زن و مرد را تحت تأثیر قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اهمیت ورزش و تندرستی در سخنان اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) ادامه داد: مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) همواره به انجام ورزش در نیرو‌های مسلح تأکید دارند تا جایی که ایشان میدان ورزش را همانند میدان جنگ و علم، تعیین‌کننده می‌دانند.

رئیس هیئت کاراته نیرو‌های مسلح با اشاره به راهبرد‌های مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در خصوص ورزش در نیرو‌های مسلح، عنوان کرد: عرصه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای در نیرو‌های مسلح از تدابیر و تأکیدات معظم له است و ایشان می‌خواهند تا نیرو‌های مسلح در مسابقات مختلف و رقابت‌های جهانی حضوری فعال و چشمگیرانه داشته و پرچم مقدس ایران که در نظر ایشان همان پرچم اسلام است، در تمامی میدان¬‌های جهانی به اهتزاز درآورده شود.

سرهنگ گودرزی یکی از ویژگی‌های ورزش نیرو‌های مسلح را توجه و پرداختن به مباحث اخلاقی و فرهنگی دانست و افزود: فرمانده کل قوا نیز در این خصوص فرمودند که ورزش در نیرو‌های مسلح، محل تربیت است، بنابراین در کنار برگزاری کلیه مسابقات ورزشی و جشنواره‌ها به دنبال برگزاری برنامه‌های فرهنگی نیز هستیم.

او با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی‌های کاربردی از سوی فرماندهان برای ارتقای جایگاه ورزش نیرو‌های مسلح اظهار کرد: ورزش نیرو‌های مسلح در صورت برنامه‌ریزی‌های کاربردی از سوی فرماندهان و مدیران می‌توانند در دو بخش همگانی و قهرمانی، ورزش کشور را در جهت رسیدن به اهداف متعالی خود همراهی کند.

گودرزی با بیان اینکه فرمانده معظم کل قوا بیش از هرکس به مقوله ورزش اهمیت می‌دهند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری بعد از آن عمل جراحی در اولین فرصت به کوهپیمایی رفتند و همیشه نیرو‌های مسلح را به کوهنوردی و ورزش توصیه می‌کنند و ورزش جزو اولویت‌های اصلی ایشان است.

رئیس هیئت کاراته نیرو‌های مسلح در تشریح بیست و هشتمین دوره مسابقات کاراته نیرو‌های مسلح گفت: این مسابقات با عنوان جام شهدای محور مقاومت گرامیداشت شهید سردار سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی در تاریخ‌های ۱۳ تا ۱۵ بهمن ماه به میزبانی پدافند هوایی آجا در پادگان شهید نوژه همدان برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه این مسابقات در دو بخش کارکنان پایور و کارکنان وظیفه در رشته‌های کاراته آزاد و کاراته کنترلی و کاتا انفرادی برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این دوره از مسابقات ۳۸تیم از ارتش، سپاه پاسداران، وزارت دفاع، نیروی انتظامی و سازمان قضایی نیرو‌های مسلح حضور دارند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروهای مسلح کاراته ورزش در نیرو های مسلح ورزش نیرو های مسلح نیرو های مسلح مقام معظم رهبری برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۵۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات پرس سینه انتخابی تیم ملی در شهر مهاباد

رئیس کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر مهاباد از برگزاری مسابقات پرس سینه انتخابی تیم ملی در این شهر و با حمایت شورای شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، طاهر جنگلی، امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مهاباد به زودی میزبان مسابقات پرس سینه کشوری انتخابی تیم ملی خواهد بود.

وی افزود: این مسابقات در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با هدف معرفی استعدادها برگزار می‌شود.

رئیس کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه مسابقات پرس سینه کشوری در سالن دو هزار نفری مهاباد و در ماه جاری برگزار خواهد شد، گفت: این مسابقات در راستای سیاست‌های شورای شهر و کمیسیون ورزش و با ابلاغ اداره ورزش و جوانان برگزار و مدیریت شهری پشتیبان و حامی برگزاری آن است.

جنگلی تصریح کرد: با برگزاری چنین مسابقاتی امیدواریم قهرمانانی از این رشته پرورش پیدا کنند که بتوانند در مسابقات ملی، آسیایی و جهانی به رقابت بپردازند و برای مهاباد نیز افتخارآفرینی کنند.

به گزارش ایمنا، مسابقات پرس سینه قهرمانی باشگاه‌های کشور با نام گرامیداشت شهدای کنسولگری ایران طی روزهای بیست‌ودوم لغایت سی‌ویکم اردیبهشت سال‌جاری در تمام رده‌های سنی طبق قوانین فدراسیون جهانی(IPF) در شهر مهاباد آذربایجان‌غربی برگزار خواهد شد.

کد خبر 751064

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات پرس سینه انتخابی تیم ملی در شهر مهاباد
  • نوجوان خوشابی در مسابقات آسیای ازبکستان تاریخ ساز شد
  • درخشش بانوی خراسانی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی _ ازبکستان۲۰۲۴
  • درخشش بانوی کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • درخشش کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • درخشش شناگران روشندل ساروی در مسابقات قهرمانی کشور
  • موفقیت جدید برای کاراته خوزستان
  • دومین دوره مسابقات اسکواش گرگان جونیور برگزار می‌شود
  • چهارمین مدال دوره جدید والیبال ایران از جنس طلا
  • هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چبن