Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، رسول کشت‌پور شهردار منطقه ۲ تهران در این باره گفت: رود دره اوین و محله اسلام‌آباد از جمله مناطقی هستند که از سالیان قبل، ساخت‌وسازهای غیرمجاز در آنها صورت گرفته است و گروهی از مردم در آلونک‌ها و واحدهای مسکونی غیرمجاز ایجادشده در آن زندگی می‌کنند.

وی با بیان اینکه طرح ساماندهی محله اسلام‌آباد به منظور جلوگیری از گسترش ساخت‌وسازهای غیرمجاز و زمین‌خواری در حاشیه روددره‌های این منطقه به اجرا گذاشته شد، افزود: در این طرح پس از برگزاری جلسات متعدد و بررسی‌های صورت گرفته توسط کارشناسان و تطابق نقشه فعلی ساخت‌وسازهای این محله با نقشه هوایی موجود سال‌های گذشته، نسبت به تخریب ساخت‌وسازهای جدید غیرمجاز تصمیم‌گیری و طی اقدامی با اعزام ۶ اکیپ و تمامی ماشین‌آلات و ادوات مورد نیاز اقدام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار منطقه ۲ تهران با تاکید بر اینکه هدف از اجرای این طرح علاوه بر گسترش ساخت‌وسازهای غیرمجاز و زمین‌خواری، جلوگیری از گسترس آسیب‌های اجتماعی، حفاظت و توسعه فضای سبز، ساماندهی و ارتقاء کیفیت زیست در این محله است، اظهار کرد: در این طرح با اعزام تمامی ادوات و ماشین‌آلات مورد نیاز نسبت به تخریب کپرها و آلونک‌ها و چادرهای غیرمجاز اقدام شد و با پاکسازی محل نسبت به رنگ‌آمیزی دیواره‌ها، جداول و علائم ترافیکی موجود اقدام شد.

رسول کشت‌پور با اشاره به اینکه مردم محله اسلام‌آباد پتانسیل و آمادگی لازم جهت مشارکت در بهبود وضعیت این محله را دارند، ادامه داد: با مدیریت صحیح و نظارت بر حفظ و نگهداری وضع موجود نسبت به ساماندهی اسکان غیررسمی در این محله اقدام می‌شود و وضعیت زندگی در این محله بیش از پیش بهبود پیدا می‌کند.

بر طبق گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، رسول کشت‌پور در پایان خاطرنشان کرد: از جمله راهکارهای برخی افراد سودجو این است که با کاشت چند اصله درخت در اراضی طبیعی، احداث کپر و چادر و آلونک به منظور اثبات مالکیت خود بر آن اراضی اقدام می‌کنند و سپس با تقسیم و تکه تکه کردن آن زمین‌ها در قالب واحدهای کوچکتر به متقاضیان، به منابع و زیستگاه‌های طبیعی تعرض می‌کنند.

کد خبر 481645 برچسب‌ها شهرداری تهران زمین خواری منطقه ۲

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شهرداری تهران زمین خواری منطقه ۲ ساخت وسازهای غیرمجاز محله اسلام آباد رسول کشت پور زمین خواری آلونک ها اقدام شد منطقه ۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۵۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد تهران

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری یک نفر اراذل و اوباش که اقدام به تیراندازی در درگیری در فرحزاد تهران کرده بودند، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ سعید راستی گفت: ماموران پایگاه یکم سازمان اطلاعات پلیس تهران ۳ روز گذشته خبری را در خصوص درگیری اراذل و اوباش در منطقه "فرحزاد" تهران که با سلاح گرم اقدام به تیر اندازی کرده بود دریافت و پیگیری موضوع را در دستور کار خود به صورت ویژه قرار دادند.


وی با بیان اینکه تحقیقات اولیه نشان از این داشت درگیری در بین چند نفر اراذل و اوباش رخ داده است و متهم برای قدرت نمایی اقدام به تیر اندازی نموده است افزود: با شناسایی مخفیگاه متهم، ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.


راستی خاطر نشان کرد: متهم پس از تکمیل تحقیقات اولیه برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.


رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با ارازل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • برخورد پلیس با تخلفات ساکن در معابر تهران/ موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور وارد معابر می‌شود
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • تمایل عجیب و تمام نشدنی زمین خواران به محدوده جنوبی تهران | مبارزه با ساخت و ساز غیرمجاز ادامه دارد
  • عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران دستگیر شد
  • اقدام خطرناک در تونل کندوان؛ انتظار برای آسفالت بیش از ۲ سال؟! | تصویر
  • دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • با ۵۰۰ میلیون تومان در کجای تهران می‌توان خانه رهن کرد؟
  • خاندانی از تبار و نوادگان حذیفه‌بن‌یمان در طرشت
  • نرخ رهن در بازار تهران؛ رهن مسکن در محله شادآباد ۵۸۰ میلیون تومان
  • ساخت شهرک صنعتی پوشاک هنوز آغاز نشده است