Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-30@00:13:51 GMT

دیدار استقلال و الشرطه در کربلا برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۳۶۱۸۹

کنفدراسیون فوتبال آسیا در موافقت‌نامه ارسالی خود به باشگاه الشرطه عراق برای میزبانی از حریفانش در لیگ قهرمانان در ورزشگاه بین‌المللی کربلا درخواستی برای معرفی ورزشگاه جایگزین نداشته است.

اخبار ورزشی- بدین‌ترتیب باشگاه الشرطه عراق از حریفان ایرانی، عربستانی و اماراتی خود در ورزشگاه کربلا میزبانی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبر دیگر از باشگاه الشرطه عراق نخستین حریف استقلال ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا وضعیت مبهم بازیکنان کلیدی‌اش است.

صفا هادی، ملی‌پوش عراقی الشرطه در حال مذاکره با یک تیم از لیگ برتر روسیه برای عقد قرارداد انتقالش در روزهای آینده است، البته باشگاه الشرطه اعلام کرد هنوز پیشنهاد رسمی برای فروش این بازیکن دریافت نکرده است. همچنین درخواست این باشگاه عراقی از باشگاه الاهلی عربستان برای موافقت با انتقال فابین، بازیکن کلمبیایی مورد پذیرش قرار نگرفت. دیه‌گو کالدرون، بازیکن کلمبیایی تیم الکویت کویت نیز با الشرطه قرارداد بست و یک بازیکن خارجی دیگر نیز در ۲ روز آینده به این تیم عراقی خواهد پیوست.

استقلال و الشرطه در تاریخ ۲۱ بهمن ماه در ورزشگاه کربلا در چارچوب نخستین بازی گروه A لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم خواهند رفت.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کربلا لیگ قهرمانان آسیا استقلال استقلال کربلا لیگ قهرمانان آسیا باشگاه الشرطه عراق لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۶۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شادی نیا صبح شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: یک بازیکن فوتبال ذوب آهن و دو تماشاگر تراکتور توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی افزود: در جریان مسابقه فوتبال دو تیم ذوب آهن و تراکتور تبریز بازیکن گرجستانی ذوب آهن بدلیل ضربه وارده به سر حین بازی توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال یافت.

شادی نیا از ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به دو تماشاگر تراکتور خبر داد و افزود: مرد ۴۷ ساله بدلیل عارضه قلبی ومرد ۳۵ ساله بدلیل هیجانات تحت مراقبتهای درمانی اورژانس قرار گرفته و به بیمارستان‌های ارتش و شهید مدنی منتقل شدند.

کد خبر 6089547

دیگر خبرها

  • پنجمین مصاف اردیبهشتی تراکتور - استقلال
  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • ازبکستان به عنوان سومی جام ملت‌های فوتسال آسیا رسید
  • پای کار استقلال ملاثانی بوده ایم/ وقت حمایت ازتیم‌های خوزستان است
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • توضیحات مدیرعامل فجر درباره بازی جنجالی
  • روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • سوپر گل پاک‌پرور همه را شوکه کرد