Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت صدرا با بیان اینکه تاکنون ۸ سکوی فازهای پارس جنوبی در صدرا بوشهر ساخته، تحویل و نصب شده است گفت: ۲ سکوی باقیمانده مربوط به فاز ۱۳ پارس جنوبی است که حداکثر تا ۲۰ روز آینده برای نصب در میدان پارس جنوبی بارگیری می‌شود. ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

محسن صمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در میدان گازی پارس جنوبی، در آب‌های خلیج فارس با تبریک ایام‌الله دهه فجر نصب سکوی 14D در میدان گازی  مشترک پارس جنوبی را هدیه‌ای از سوی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) سپاه در آغاز دهه فجر به ملت ایران دانست و اظهار داشت: این سکو آخرین سکوی فاز 14 پارس جنوبی است که در صدرای بوشهر ساخته، بارگیری و در میدان مشترک پارس جنوبی با موفقیت نصب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توانمندی صدرا در طراحی، تولید، ساخت و نصب را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: شرکت صدرا از ظرفیت بالایی در ساخت، بارگیری و نصب سازه‌های دریایی از جمله سکوی گازی برخوردار است که ساخت این سکوها 100 درصد در صدرا  و تامین تجهیزات و کالاهای آن 60 درصد در شرکت‌های داخلی انجام شده است.

مدیرعامل شرکت صدرا بیان کرد: در ساخت سکوی 14D  پارس جنوبی در حوزه‌های طراحی و ساخت کاملا ایرانی و 60 درصد تجهیزات آن در کارخانه‌های ایرانی ساخته شده است.

صمدی وزن سازه سکوی 14D پارس جنوبی را افزون بر 2500 تن دانست و گفت: با تجهیزات نصب شده جانبی آن وزن این سکو به 3300 تن می‌رسد.

وی به تولیدات سکوی 14D پارس جنوبی پرداخت و بیان کرد: این سکو علاوه بر تولید گاز شیرین مورد کشور در تولید گاز متان، اتان، ال.پی.جی، گوگرد و مهم‌تر از همه در تولید میعانات گازی در تامین خوراک پالایشگاه‌های تولید بنزین و گازوئیل نقش مهمی دارد.

مدیرعامل شرکت صدرا خاطرنشان کرد: در سال رونق تولید که دغدغه مقام معظم رهبری است با وارد مدار شدن این سکو سبب می‌شود علاوه بر ایجاد اشتغال در تامین گاز شیرین کشور و خوراک پالایشگاه‌ها موثر باشد.

صمدی از ساخت 10 سکوی پارس جنوبی در صدرای بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: از این 10 سکو 8 سکوی آن تحویل کارفرما و در میدان گازی پارس جنوبی نصب شده و 2 سکوی باقیمانده مربوط به فاز 13 پارس جنوبی حداکثر تا 20 روز آینده نسبت به بارگیری و نصب آن در میدان گازی پارس جنوبی تحویل کارفرما می‌شود.

وی به ارزش مالی سکوهای ساخته شده در صدرا پرداخت و بیان کرد: ارزش هر سکوی پارس جنوبی که در صدرا ساخته شده 150 میلیون دلار است که با تحویل 10 سکو علاوه بر  اجرای خط لوله و تحویل و نصب سکو، 2.4 میلیارد دلار سکو تحویل کارفرما شده است.

هدیه سپاه به مردم ایران در ‌سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی/ آخرین سکوی گازی فاز 14 پارس جنوبی در خلیج فارس نصب شد بارگیری سکوی فاز 14 پارس جنوبی از صدرای بوشهر به روایت تصویر برداشت گاز از سومین سکوی فاز 14 پارس جنوبی آغاز شد

مدیرعامل شرکت صدرا افزود: تمام امکانات و تجهیزاتی که در بخش بارگیری، حمل و نصب آن انجام شده توسط شرکت‌های زیرمجموع صدرا به نام شرکت فناوری آب‌های عمیق صورت گرفته که این ظرفیت داخلی و بومی شده است که این ظرفیت سبب شد که جایگزین شرکت‌های خارجی شویم که در گذشته نیازمند ساخت سکوها از این شرکت‌ها بودیم و با بومی‌سازی در بخش ساخت، حمل و نصب و لجستیک توانستیم با توانمندی و اتکا به ظرفیت داخلی تمام عملیات انجام شود.

انتهای پیام/190/ح

R41363/P/S6,53/CT16

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میدان گازی پارس جنوبی سکوی فاز 14 پارس جنوبی مدیرعامل شرکت صدرا پارس جنوبی صدرای بوشهر ساخته شده روز آینده نصب شده سکوی 14D نصب شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۶۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت به کار کارگران اخراجی شرکت پارس طبیعت سلولز گروه صنایع کاغذ پارس

محمد کعب عمیر نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی با انتقاد شدید از تصمیم مدیران هلدینگ گروه صنایع کاغذ پارس برای اخراج ۱۰۰ نفر از کارگران این شرکت گفت: تصمیم نادرست مدیران این شرکت تبعات سیاسی، اجتماعی و امنیتی فراوانی برای شهرستان داشته است.

کعب عمیر می‌گوید: مسئولان شرکت کاغذ پارس که بر اساس سیاست‌های اصل ۴۴ مدیریت این شرکت را به عهده گرفته اند باید نسبت به ایجاد اشتغال در این شهرستان پاسخگو باشند.

او با بیان اینکه خصوصی سازی شرکت‌های بزرگ دولتی شوش در دوران دولت قبل را خیانت به این شهرستان دانست و افزود: شرکت هفت تپه به ثمن بخث به برخی افراد نور چشمی واگذار شد و این واگذاری غیرکارشناسی، تولید و اشتغال را به نقطه‌ای رساند که تجمعات کارگری هفت تپه به سرخط اخبار بین المللی تبدیل شد و متاسفانه این رویه در شرکت کاغذپارس نیز در حال تکرار شدن است.

کعب عمیر افزود: نحوه واگذاری شرکت‌های بزرگ شوش در قالب اصل ۴۴ خیانتی بزرگ به این شهرستان بود که در دولت روحانی و با ضعف مدیران وقت استانی رقم خورد.

وی با تاکید بر اینکه تمام کارگران اخراج شده کاغذ پارس باید امروز به کار خود بازگردند گفت: مسائل مبتلا به شرکت کاغذ پارس را در سطح ملی و با استفاده از ظرفیت‌های مجلس شورای اسلامی دنبال می‌کنم.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انتظار از مدیران شرکت کاغذپارس این بود که قبل از تصمیم به اخراج کارگران مسایل مبتلا به خود را مطرح تا موضوع در سطح ملی و با نشست با مسوولان و وزرای مرتبط را پیگیری کنیم.

کعب عمیر گفت: بسیاری از شرکت‌های فعال در شوش که در روند تولید آنها اختلال ایجاد شده بود، پیش از گسترش مشکل، با طرح موضوع با مسوولان شهرستان و استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود در سطح شهرستانی، استانی و ملی، مسایل گره گشایی شد.

نماینده شوش در مجلس، تصمیم مدیران هلدینگ در اخراج کارگران را تنش زا و مغایر با رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب برای تحقق جهش سال دانست و گفت: بسیاری از قوانین کارگری از جمله طبقه بندی مشاغل و مزایای کارگری به کارگران کاغذ پارس داده نشده است که این روند باید به سرعت اصلاح شود.

وی با انتقاد از نحوه قرارداد شرکت کاغذپارس با کارگران این شرکت افزود: قرارداد کارگران فعال در کاغذ پارس، با شرکت واسطه‌ای به نام ملایار و آن هم یک ماهه تنظیم می‌شود که هر ۲ اقدام خلاف قانون است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی
  • تحصیل اجباری ۹ هزار دانش‌آموز‌ شهر صدرا در شیراز
  • تولید بیش از ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی
  • توسعه صدرا با هم افزایی مدیران شتاب می‌گیرد
  • شهر صدرا کمبود مدرسه دارد/ آماده استقرار ادارات مختلف هستیم
  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است
  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • بازگشت به کار کارگران اخراجی شرکت پارس طبیعت سلولز گروه صنایع کاغذ پارس
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است