Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسلمانان در «لانگ‌آیلند» آمریکا در مسجد «دارالقرآن» جمع شدند تا اعتراض خود نسبت به اقدامات اسلام‌هراسانه رئیس‌جمهوری این کشور را نشان دهند.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از «newsday»، مسلمانان «لانگ آیلند» آمریکا دست به انجام یک حرکت اعتراضی علیه اسلام هراسی «دونالد ترامپ»، رئیس جمهوری این کشور در مسجد «داراقرآن» زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این تظاهرات در اعتراض به اقدام اخیر ترامپ برای بازنشر یک پیام توئیتری اسلام هراسانه انجام شد.

 

در روز 13 ژانویه سال جاری میلادی،ترامپ تصویری فتوشاپ شده از «نانسی پلوسی»، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا و سناتور «چاک اسکامر» که پوشش اسلامی به تن داشتند و در مقابل پرچم ایران ایستاده بودند را باز نشر کرد. زیر این تصویر عبارت «دموکرات ها 2020» نوشته شده بود.

 

اعضای شورای مسلمانان ،متشکل از رهبران اسلامی در مناطق «Suffolk»، «Nassau» و «Queens» در مسجد «دارالقرآن» واقع در «Bay Shore» آمریکا جمع شدند تا این اقدام ترامپ را محکوم کرده و خواستار اتحاد در برابر سیاست های اسلام هراسانه او شوند.

 

«حافظ الرحمان»،عضو هیئت امنای مسجد «دارالقرآن» و عضو کمیسیون حقوق بشر منطقه «Suffolk» در این باره گفت: امروز ما اینجا هستیم تا با هم متحد شده و تاکتیک های غیرمسئولانه ترامپ علیه مسلمانان را محکوم کنیم.

 

وی افزود: ما یک طرح سه ماده ای برای پرداختن به احساسات ضد اسلامی رو به افزایش در آمریکا در دست داریم.

 

به گفته الرحمان این طرح شامل مسئله ثبت نام رای دهندگان مسلمان برای شرکت در انتخابات 2020 آمریکا نیز است.

 

پایان پیام/7

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه فجر مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه مسجد معامله قرن خطبه نماز جمعه طرح معامله قرن مسجد ایام الله دهه فجر مسجد دارالقرآن ترامپ مساجد جهان اسلام هراسی اسلام هراسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۶۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه «ای بی سی نیوز» روز چهارشنبه به نقل از مقامات آگاه گزارش داد که با توجه به اینکه امکان حبس کوتاه مدت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا به دلیل اتهامات قضائی وجود دارد، سرویس مخفی این کشور چند جلسه برای برنامه ریزی اقدامات مرتبط برگزار کرده است.

منابع آگاه اعلام کردند با این حال سرویس مخفی آمریکا هنوز برنامه مشخصی در این باره ندارد.

سرویس مخفی آمریکا مسئول محافظت از روسای جمهور فعلی و سابق این کشور (و همچنین خانواده‌های آنها) است، اما حفاظت از رئیس جمهور سابق در زندان یک مورد بی سابقه خواهد بود.

نامزد احتمالی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در یکی از پرونده‌های قضایی خود به جعل سوابق تجاری مربوط به پرداختی سال ۲۰۱۶ به استورمی دنیلز، ستاره سابق فیلم‌های غیراخلاقی، متهم شده است.

کد خبر 6088028

دیگر خبرها

  • سکوت مجامع بین المللی نسبت به کشتار مسلمانان از حد وجدانی فراتر رفته است
  • مصباحی مقدم: آمریکا بدنبال تدابیر جدید برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی است
  • مسجد مهمترین پایگاه انقلاب و مردم/ مسلمانان از انتقام سخت فرزندان امام به وجد آمده‌اند
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • رئیسی در مسجد جامع «کالپیتی»: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند
  • تصاویر استقبال ویژه مسلمانان سریلانکا از رئیسی در مسجد تاریخی کالپیتی + ویدئو
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!