Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@03:41:08 GMT

جنوب شرق آسیا با تورهای نوروز ۹۹

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۳۷۲۷۴

جنوب شرق آسیا با تورهای نوروز ۹۹

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، در میان مناطق مختلف جهان که آب و هوای مشابهی دارند، برخی به دلایل متفاوت و گاهی متضاد، مورد استقبال بسیاری از توریست‌های جهان قرار می‌گیرند. یکی از عجیب‌ترین این مناطق، جنوب شرق آسیاست که به واسطه‌ی نزدیکی به استوا و همچنین اقیانوس‌ها، جاذبه‌های طبیعی خارق‌العاده‌ای دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کنار این از نظر فرهنگی، مردمانی شاد و مهمان‌نواز هستند که این سبب می‌شود تا باعث راحتی توریست‌ها شوند. ما در آژانس آویسا، یکی از برگزارکنندگان تخصصی تورهای کشورهای جنوب شرق آسیا هستیم که در این‌جا قصد داریم، دو مسیر تایلند و بالی را به شما معرفی کنیم.

تایلند و بهترین زمان سفر در نوروز ۹۹

تور تایلند نوروز ۹۹ می‌تواند برای بسیاری از مسافران یک مقصد ایده‌آل باشد. تنوع تفریحات در این کشور به شدت بالاست و همین سبب می‌شود تا هر جنس از افراد، امکان لذت بردن از حضور در این کشور را داشته باشند.

برای آن‌ها که اهل فرهنگ و تاریخ هستند، حضور در هر کدام از شهرهای تایلند و به‌خصوص دو شهر بانکوک و چیانگ‌مای می‌تواند به شدت مورد علاقه ایشان باشد. برای آن‌ها که عاشق خرید هستند، حضور یک هفته‌ای در بانکوک کمک می‌کند تا علاوه بر خریدهای جذاب، امکان بازدید از معابد، مکان‌های تاریخی، قایق سواری در کانال‌های شهر و همچنین حضور در سافاری بانکوک را داشته باشند و تعطیلات خود را به بهترین شکل ممکن، بگذرانند. مطمئناً برای عاشقان تفریحات آبی، این‌جا یک بهشت تکرار نشدنی خواهد بود.

تورهای نوروزی تایلند در قالب ۷ شب و ۸ روز برگزار می‌شود. وابسته به این که چه مسیری را برگزیده‌اید، تعداد شب‌های اقامت‌تان، متفاوت خواهد بود و بین شهرهای مختلف، تقسیم خواهد شد. همچنین برای رسیدن به تایلند دو پرواز ماهان و سلام ایر برنامه‌ریزی شده است و مسافران از این طریق، می‌توانند به مقاصد خود برسند. جالب است بدانید که در نوروز، ایرلاین خوش‌نام وطنی یعنی ماهان، پرواز مستقیم به مقصد پوکت برقرار می‌کند تا مسافران راحت‌تر و سریع‌تر، مستقیماً به مقصد خود برسند و بیش‌ترین میزان استفاده از سفر خود را ببرند.

باید دقت کنید که تور تایلند در نوروز، آب و هوایی مناسب را به مسافران پیشنهاد می‌کند و آن‌ها می‌توانند از این موقعیت زمانی که با تعطیلات نوروزی مقارن شده است، استفاده ببرند. البته پس از نوروز، جشن آب در تایلند برگزار می‌شود که شروع فصل پربارش و گرم خواهد بود. پس شما در صورت انتخاب تور تایلند نوروز، از آخرین مهمانانی خواهید بود که از هوای مناسب این کشور بهره‌مند شده است. پس در این امر درنگ نکنید و پس از بررسی بسته‌های مختلف که از ترکیب شهرهای متفاوت تایلند تشکیل شده است، یکی را برگزینید و با کارشناسان آژانس آویسا تماس گرفته و خرید خود را نهایی کنید.

بالی و سفر به جزیره خدایان در نوروز ۹۹

در سال‌های گذشته، مسیر بالی بسیار مورد استقبال مسافران قرار گرفته است. هر چند هنوز به دلیل عدم وجود پرواز مستقیم از ایران به این مقصد و به سبب آن، بالا بودن قیمت تورهای بالی، تعداد کسانی‌که تصمیم و علاقه‌ی خود برای سفر به این جزیره را عملی می‌کنند، بسیار زیاد نیست. اما در مقایسه با ۵ یا ۶ سال قبل که کمتر کسی بالی را به عنوان مقصد سفر خود برمی‌گزید، سال‌های اخیر، انتخاب تور بالی یکی از آرزوهای هر مسافر و گردشگری است. باید اعتراف کنیم که اگر قیمت تور بالی، حتی با تایلند هم قابل مقایسه بود، بسیاری این مقصد را برای سفر خود برمی‌گزیدند.

اما چرا این میزان از استقبال از این جزیره، رخ داده است؟ در درجه‌ی اول آن‌که، بالی یک مقصد خانوادگی‌ست و همین سبب می‌شود به نسبت بسیاری از شهرهای تایلند، بیشتر مورد انتخاب واقع شود. در جهت بعدی آن که تنوع جاذبه‌های گردشگری آن بسیار زیاد است. شاید این امر در تایلند هم وجود داشته باشد اما شما باید بین نوع جاذبه‌ها انتخاب کنید، مثلاً برای دیدن مکان‌های تاریخی فرهنگی باید به شمال تایلند بروید که دیگر ساحلی وجود ندارد. اما بالی این‌گونه نیست و تمامی انواع این جاذبه‌ها، در یک جزیره مجتمع شده‌اند که این کمک می‌کند تا مسافران، از همه‌ی آن‌ها، در یک پکیج امکان استفاده را داشته باشند. مهم‌تر از این، می‌توان به دنج و خلوت بودن این جزیره هم اشاره کرد، چیزی که احتمالاً در مسیری نظیر تایلند، به راحتی و سهولت به دست نمی‌آید. در برخی مناطق بالی، خلوتی و دنجی به گونه‌ای‌ست که فقط هتل‌های لوکس ۵ ستاره وجود دارند و شما و مهمانان دیگر هتل‌ها در آن مکان حضور دارید و عملاً می‌توانید هفته‌ای را به دور از استرس و هیاهو، به یک استراحت بی‌نظیر بپردازید.

تورهای نوروزی بالی، با دو نوع پرواز برنامه‌ریزی شده‌اند، اول پرواز ماهان به مقصد کوالالامپور و از آن‌جا، انتقال به بالی، با یکی از ایرلاین‌های منطقه، دوم ایرلاین قطر که با یک توقف در دوحه، به بالی خواهد رسید. باید دقت کنید که اختلاف قیمت این دو نوع، بسیار زیاد است و برای همین عمده‌ی تمرکز ما در آژانس آویسا بر روی پروازهای ماهان خواهد بود. مدت زمان تورهای این مسیر نیز به صورت ۷ شب و ۸ روز برنامه‌ریزی شده است و مسافران می‌توانند، بهترین زمان را برای سفر نوروزی خود انتخاب کرده و پس از تماس با کارشناسان ما در آژانس آویسا، بسته‌ی تور بالی نوروز ۹۹ خود را خریداری کنند.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4840969

منبع: مهر

کلیدواژه: جاذبه توریستی آژانس های مسافرتی دفاتر خدمات مسافرتی هواوی شرکت هواوی موبایل ایران کیش همراه اول گروه خودروسازی سایپا آموزش زبان خارجی نوروز سفرهای نوروزی بانک ملی پرداخت الکترونیک طراحی بانک ملی ایران اپراتور تلفن همراه برنامه ریزی شده داشته باشند تورهای نوروز تور تایلند بسیار زیاد سبب می شود برای سفر جاذبه ها تور بالی نوروز ۹۹ جنوب شرق سفر خود ی آن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۷۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند

به گزارش جام جم آنلاین، در این اردو ۲۱ بازیکن زیر نظر سرمربی چینی- آمریکایی تیم ملی خانم جون کنت ول آخرین تمرینات خود را پیش از اعزام به رقابت های آسیایی تایلند انجام خواهند داد. 

در راستای آمادگی بیشتر تیم ملی پیش از اعزام ، فدراسیون هاکی درحال بررسی برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی هاکی بانوان کشور عمان به درخواست و میزبانی عمان است.

 مسابقات هاکی سالنی بانوان آسیا به میزبانی تایلند از ۲۳ لغایت ۲۷ اردیبهشت و مسابقات هاکی سالنی آقایان آسیا به میزبانی قزاقستان از ۱ لغایت ۵ خرداد برگزار خواهد شد که انتخابی جام جهانی نیز هست و تیم های ملی بانوان و آقایان کشورمان حضور قدرتمند در این رقابت ها خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • زمان نبرد فینال آسیا بین ایران _ تایلند مشخص شد
  • تایلند فینالیست جام ملت های فوتسال آسیا شد
  • تایلند اولین فینالیست جام ملت‌های آسیا
  • شکست تیم ملی هاکی روی یخ ایران در قهرمانی جوانان آسیا
  • برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • بازیگری پوتین، ۲ عمارت و مسافران تایلند
  • گزارش زنده: ایران 0 - قرقیزستان 0
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • سیلاب برای قطار تهران-گرگان دردسرساز شد
  • سیلاب؛ قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد