Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با آغاز سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، «گیومه» رادیو نمایش اخبار حواشی این جشنواره را پوشش می‌دهد.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «علی جعفری فوتمی» کارشناس مجری برنامه «گیومه» ضمن اعلام این مطلب گفت: در این برنامه به صورت زنده اخبار و حواشی مربوط به برگزاری جشنواره سی و هشتم از طریق گفتگو با خبرنگاران و منتقدان و اهالی رسانه از محل پردیس سینمایی ملت پوشش داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جعفری فوتمی تأکید کرد: تمرکز این برنامه بیش از اینکه نقد و بررسی فیلم‌ها باشد اخبار و حواشی جشنواره فیلم فجر است.

کارشناس مجری «گیومه» خاطرنشان کرد: رادیو نمایش به دلیل اینکه رادیو تخصصی در حوزه هنر‌های نمایشی است نوع نگاهش هم متفاوت است، شاید در سایر شبکه‌ها اخبار اهمیت بیشتری داشته باشد نه اینکه برای ما اخبار اهمیت نداشته باشد، ولی سعی داریم در این برنامه خبر‌ها را با نگاهی تخصصی و تحلیلی به مخاطبان تقدیم کنیم.

«گیومه» ویژه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به تهیه‌کنندگی حسین معصومی، گویندگی مهدی طهماسبی و با اجرا و کارشناسی علی جعفری فوتمی هر روز ساعت ۱۸:۱۵ از رادیو نمایش پخش می‌شود. منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران جشنواره فیلم فجر برنامه گیومه جشنواره فیلم فجر رادیو نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۷۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرهام خاکزاد با «بیرون پشت در» به تئاترشهر می‌آید

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایش «بیرون پشت در» به نویسندگی محمد رحمانیان‌ثابت و کارگردانی پرهام خاکزاد با تهیه‌کنندگی سجاد افشاریان، روز‌های پایانی اردیبهشت ۱۴۰۳ در مجموعه تئاتر شهر روی صحنه خواهد رفت.

این نمایش در بخش دانشجویی چهل‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر حضور داشت و جایزه ویژه هئیت داوران و تندیس بازیگری مرد را دریافت کرد.

«بیرون پشت در» در اولین جشنواره تئاتر «هم‌آغاز» به‌عنوان بهترین اثر از نگاه مردم و مخاطبان معرفی شد.

خاکزاد پیش از این در نمایش‌های «بک تو بلک»، «تن‌هایی و تنهایی وطن‌هایی»، «هرکسی یا روز میمیرد یا شب، من شبانه روز»، «خواب کشی»، «مختلفیم» و… نیز حضور داشته است.

اطلاعات بیشتر و بلیت‌فروشی نمایش «بیرون پشت در» به‌زودی اعلام می‌شود.

عکس: امیرحسین میرزائی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • انتقاد بازیگر قدیمی به جیغ و دست و هورا در شب آخر عروسک‌خونه
  • اختتامیه دومین جشنواره نمایش عروسکی تلویزیونی «عروسک‌خونه»
  • بررسی ایمنی در محیط کار در برنامه فراسو
  • بررسی خلیج فارس از نگاه نوجوانان روی موج سلامت
  • رادیو یعنی گرما صمیمیت و درک هستی
  • پرهام خاکزاد با «بیرون پشت در» به تئاترشهر می‌آید
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!
  • برنامه «خط اول» از رادیو ورزش
  • برنامه‌های امروز رادیو ارومیه هشتم اردیبهشت