Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»،  ابوذر شیرودی فرزند شهید شیرودی از پیگیری نامه جمعی از خانواده معظم شهدا از سوی سازمان صدا وسیما خبر داد و گفت: مدیرکل روابط عمومی صدا وسیما به بنده هم زنگ زد و متواضعانه حرف‌های من را شنید و نظرات خود و سازمان را هم بیان کرد، من نمی‌دانم چرا برخی دنبال مساله سازی هستند.

 ابوذر شیرودی با بیان اینکه صحبت برخی افراد مبنی براینکه چنین  پیگیری توهین به خانواده شهداست را قبول ندارم، تصریح کرد: صداوسیما یا هرنهاد و سازمانی حق دارد نامه‌ای را که منسوب به جمعی از خانواده معظم شهداست و مخاطبش آن سازمان و نهاد است را پیگیری کند، از صحت و سقم آن باخبر شود و درعین حال هم صحبت‌های آنان را بشنوند وهم اطلاعاتی را که احیانا این خانواده‌ها ندارند، به آن‌ها ارائه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرزند شهید شیرودی ضمن حمایت از برنامه‌هایی که آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی را پیگیری می‌کنند، افزود: اگر برنامه‌ای خود را مطالبه گر آرمان‌های انقلاب اسلامی می‌داند باید درمسیرانقلاب و رهبری انقلاب حرکت کند و قانون مداری را سرلوحه کار خود قرار دهد.

ابوذر شیرودی درپایان با بیان اینکه در تماس تلفنی با رنجبران مطلع شدم صداوسیما برنامه‌های انقلابی ثریا و جهان آرا و عصرانه را تعطیل نکرده بلکه در کنار برخی دیگر از برنامه‌ها قرار است ضبطی روی آنتن رود، گفت: امیدوارم تهیه کنندگان انقلابی برنامه‌های خود را ازسربگیرند و مردم را ازدیدن آن‌ها محروم نکنند.

منبع: نماینده

کلیدواژه: صداوسیما فرزند شهید شیرودی نماینده ابوذر شیرودی برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۷۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروخانه در توزیع اینترنتی دارو مسوول است

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام عین اللهی، در پاسخ به سوالی درباره اینکه با فروش اینترنتی دارو موجب ایجاد مافیا نمی‌شود، افزود: هدف از ابلاغ آئین نامه این طرح آن بود که مردم راحت تر به دارو دسترسی داشته باشند، همانطور که مردم مواد غذایی را به راحتی بر بستر اینترنت سفارش می‌گذارند و تهیه می‌کنند.

وی ادامه داد: افراد می‌توانند داروی خود را از داروخانه مدنظرشان تهیه کنند، سپس انتقال دارو با شماره پیگیری انجام می‌شود و پیک اطلاعی از داروها ندارد. در این روش انتقال داروها در بسته بندی‌هایی قرار دارد که محتویات آنها مشخص نیست و مسئولیت دارو و محتویات آن به عهده داروساز مسئول فنی داروخانه است، پیک مربوط به سکو اینترنتی هم با شماره پیگیری داروها را بسته بندی شده تحویل می‌گیرد و تحویل بیماری که دارو را سفارش داده قرار می‌دهد.

کد خبر 6094731 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • پخش مستندی که ساخت آن پنج سال طول کشید/ «نائب الامام» در شبکه افق
  • شهید مطهری از معماران بنای فکری انقلاب اسلامی بود
  • شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی بود
  • همسر ابراهیم رئیسی و انسیه خرعلی از یکجا پُست جدید گرفتند
  • رییس صداوسیما: سریال حشاشین بر اساس تحریف تاریخ اتفاق افتاده؛ ساترا برای پخشش تذکر داد و سکوها هم در همین راستا اقدام کردند/ نمره صداوسیما در حوزه کار روی مساله عفاف و حجاب خیلی بالا نیست
  • ماجرای صف انتظار زوجین و تاخیر در پرداخت وام ازدواج پیگیری شد
  • داروخانه در توزیع اینترنتی دارو مسوول است
  • مجلس، مقدم‌ترین لبه تماس حاکمیت با مردم است | توجه به تبیین خدمات دولت در مجلس
  • مجلس، مقدم‌ترین لبه تماس حاکمیت با مردم است/ توجه به تبیین خدمات دولت در مجلس
  • «کوری مطلق و مرگ» در انتظار مصرف کنندگان «الکل»