Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@05:35:08 GMT

توزیع 5 هزار پرس غذای گرم از محل موقوفات بیضا

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۳۷۴۳۳

توزیع 5 هزار پرس غذای گرم از محل موقوفات بیضا

گروه اجتماعی ـ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بیضا از توزیع 5 هزار پرس غذای گرم از محل موقوفات این شهرستان در میان نیازمندان خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، اسدالله معید، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بیضا امروز، 12 بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران گفت: در ایام گرامیداشت دهه فجر و فاطمیه، 5 هزار پرس غذای گرم از محل موقوفات این شهرستان میان نیازمندان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: توزیع بسته‌های غذایی شامل برنج، روغن، حبوبات و چند قلم کالایی دیگر بین نیازمندان ازجمله دیگر اقدامات اداره اوقاف شهرستان بیضا در ایام مذكور بود.
معید گفت: سوگواره یاس نبوی نیز با حضور مردم عزادار شهرستان با برنامه‌هایی چون سخنرانی‌های بصیرتی، سینه‌زنی، زنجیرزنی در این شهرستان انجام شد.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بیضا ادامه داد: مراسم تشیع نمادین حضرت زهرا(س) تا محل امامزاده سیدمحمد(ع) همراه با پخت آش نذری و ایجاد ایستگاه صلواتی نیز از دیگر اقداماتی بود که با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه بیضا و هیئت‌امنای این امامزاده صورت گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي غذاي گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۷۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه توانمندی های دانش آموزان در بیضا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرهادی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیضا گفت: این نمایشگاه ها با هدف حفظ و تامین سلامت دانش آموزان بر پا در مدارس شهر و روستا‌های شهرستان بیضا اجرا می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • اداره سرمایه انباشته وقف باید علمی باشد/ تحقق شعار سال در حوزه کشت و صنعت
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • نمایشگاه توانمندی های دانش آموزان در بیضا
  • استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!
  • پیش‌بینی ما از منافع وقف در سال جاری ۲۰ همت است/ هزینه چهار هزار میلیارد تومان برای نیات واقفان
  • افزایش بهره وری موقوفات در دستور کار سازمان اوقاف قرار دارد/ از دانشمندان ایرانی حمایت می کنیم
  • رساندن منافع موقوفات به ۲۰ همت در سال دور از دسترس نیست
  • تبلور موقوفات منفعتی در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد