Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم تهران ضمن رد اظهارات سخنگوی شورای نگهبان گفت: من از شورای نگهبان عذرخواهی نکردم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا؛ «عباسعلی کدخدایی»، سخنگوی شورای نگهبان، در نشست خبری به خبرنگاران گفت که  محمود صادقی به دلیل اظهارات اخیر خود عذرخواهی کرده است.

محمود صادقی در پاسخ به خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا گفت: من در پاسخ او توییت می زنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اظهارات او کذب محض است.

او افزود: خود ایشان گفتند که هیئت نظارت، شکایت شورای نگهبان را وارد ندانسته و علتش هم این بود که شهودی که من ارائه کردم، بررسی کردند و همچنین مستنداناتی را به حفاظت اطلاعات شورای نگهبان ارائه کردم. برهمین اساس، شورای نگهبان شکایتش را دنبال نکرد. با توجه به مستنداتی که به حفاظت اطلاعات شورا دادم و هیئت نظارت هم بر همین مبنا اظهارات من را  خارج از چارچوب رفتار نمایندگی تشخیص نداد و شکایت شورای نگهبان را رد کرد.

صادقی افزود: اینکه هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان شکایت را رد کرده این قسمت درست است اما اینکه من عذرخواهی کردم، کذب محض است. من تعجب می‌کنم کسی که حقوقدان شورای نگهبان است و سخنگوی این شورا است، این چنین دروغ آشکاری را بر زبان بیاورد.

*ممکن است برای چیز دیگری عذرخواهی کرده باشید و ایشان به این نسبت داده باشند؟

خیر به هیچ وجه.

*در نهایت تأیید  صلاحیت می‌شوید؟

خبر ندارم. هنوز تایید صلاحیت های استان تهران را اعلام نکردند.

*خبر  آمده که سلحشوری را می‌خواهند بازداشت کنند؟ اطلاعی دارید؟

اخبارش را خواندم و اطلاعات دقیق  ندارم. دارم پیگیری می کنم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شورای نگهبان محمود صادقی شکایت شورای نگهبان محمود صادقی هیئت نظارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۷۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو: تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بر ادامه جنگ در نوار غزه تاکید کرد.

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز جمعه اعلام کرد که ارتش این رژیم تا پیروزی در جنگ ادامه خواهد داد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی، بدون اشاره به کشتار زنان و کودکان در غزه، گفت که این رژیم هیچ تلاشی از سوی دادگاه کیفری لاهه برای تضعیف حق اساسی خود را نمی پذیرد.

نتانیاهو، با اشاره به احتمال صدور حکم بازداشت از سوی دیوان کیفری لاهه مدعی شد: تهدید علیه نظامیان ارتش و شخصیت‌های عمومی ما در اسرائیل رسواکننده است.

همزمان با افزایش گمانه‌زنی‌ها درخصوص اقدام دیوان دادگستری بین‌المللی در صدور حکم بازداشت شماری از مقام‌های ارشد رژیم صهیونیستی به اتهام ارتکاب جنایت جنگی در غزه تا پایان ماه جاری میلادی، شورای امنیت داخلی رژیم اسرائیل روز چهارشنبه نشستی اضطراری برگزار کرد.

پنجشنبه هفته گذشته بود که شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی فاش کرد که بنیامین نتانیاهو خواستار میانجی‌گری وزیران امور خارجه انگلیس و آلمان برای جلوگیری از صدور قرار بازداشت دیوان بین‌المللی دادگستری علیه خود و دیگر مقامات این رژیم شد.

کد خبر 6089283

دیگر خبرها

  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • محمودزاده: پرونده چای دبش لاپوشانی شد، در پرونده کاظم صدیقی هم کوتاهی شد /چرا تا قبل از عذرخواهی صدیقی ورودی به پرونده زمین خواری در ازگل نشد؟
  • تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • نتانیاهو: تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • تصاویر عجیب محمد صادقی بعد فرار از ایران: جنسیت خودم را نمی‌دانم!
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند