Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@16:23:32 GMT

برتری یک گله پرسپولیس برابر صنعت نفت در نیمه نخست

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۳۷۴۹۹

برتری یک گله پرسپولیس برابر صنعت نفت در نیمه نخست

نیمه نخست دیدار صنعت نفت آبادان و پرسپولیس یک بر صفر به سود شاگردان یحیی گل‌محمدی به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۵ در ورزشگاه تختی آبادان میزبان پرسپولیس بود که نیمه نخست این دیدار با برتری یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای پرسپولیس در این دیدار احمد نوراللهی در دقیقه ۳۱ گلزنی کرد.

در ۱۵دقیقه نخست این دیدار شاهد بازی متعادلی بودیم و اگرچه زردپوشان صنعت نفت سعی داشتند با طراحی حملاتی در همان ابتدای کار دروازه پرسپولیس را باز کنند اما بی دقتی مهاجمان صنعت نفت اجازه نداد دروازه پرسپولیس باز شود. البته در مقابل شاگردان گل‌محمدی هم بعد از گذشت دقایق ابتدایی بازی، بازی را به تعادل کشیدند.

پرسپولیسی‌ها در دقیقه ۲۰ این دیدار روی حرکت خوب مهدی ترابی صاحب موقیت گل شدند اما ارسال این بازیکن با ضربه سر علیپور به دیرک دروازه برخورد کرد و در ادامه اوساگونا نیز توپ را به تیرک زد تا پرسپولیسی‌ها در گلزنی موفق نباشند.

در ادامه این دیدار و در دقیقه ۲۹ مجدمی پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد اما شوت او در اختیار بیرانوند قرار گرفت.

در دقیقه ۳۱ بازی، مدافعان صنعت نفت پشت محوطه جریمه تیمشان روی علی علیپور مرتکب خطا شدند و در ادامه احمد نورالهی با استفاده از این فرصت، با یک ضربه ایستگاهی زیبا دروازه حریف را باز کرد.

در ادامه نیمه اول این دیدار اتفاق خاصی رخ نداد تا سرخ‌پوشان با یک گل و به عنوان برنده راهی رختکن شوند.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، وحید امیری، علی علیپور و کریستین اوساگونا.

ترکیب نفت مسجدسلیمان: ناصر سالاری، عقیل کعبی، سید محمد فریشی، جعفر سلمانی، مهدی حنفی، مسلم مجدمی، محمد اهل‌شاخه، مصطفی احمدی، میلاد جهانی، طالب ریکانی و عیسی آل‌کثیر.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال پرسپوليس ليگ برتر فوتبال ایران باشگاه صنعت نفت آبادان نیمه نخست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۷۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین دیدار امروز رقابت‌های سری A ایتالیا، اینتر مهمان ساسولو بود. در این دیدار آرماند لورینته در ابتدای بازی گل برتری مهمان را زد و در ادامه نراتزوری نتوانست این گل را جبران کند و بازی با همان یک گل به پایان رسید.

بازی پایاپای و در میانه میدان آغاز شد. هیچکدام از دو تیم موقعیتی خلق نمی‌کردند تا اینکه در دقیقه ۱۵ شوت خطرناک ارلیک از لبه محوطه جریمه را آئودرو دفع کرد.

۵ دقیقه بعد اما آئودرو در دفع حمله ساسولو ناموفق بود. پاس کاتبک جاش دویگ از سمت چپ، به لورینته رسید و او با شوت‌زنی به طاق دروازه اینتر، بازی را ۱-۰ کرد.

در دقیقه ۲۶ شوت دامفریز در مقابل دروازه با اختلافی کم به بیرون رفت.

دقایقی بعد ضربه سر پاوارد روی سانتر مخیتاریان را دروازه‌بان به خوبی گرفت.

در ادامه دیگر موقعیتی در بازی شکل نگرفت. در وقت‌های اضافه نیمه اول اینتر به گل رسید اما داور به دلیل آفساید گل را مردود اعلام کرد و بازی ۱-۰ ماند.

با آغاز نیمه دوم اینتر برای زدن گل مساوی و فرار از شکست جلو کشید اما دفاع خوب ساسولو مانع آنها شد و نراتزوری نتوانست به گل برسد.

در دقیقه ۶۱ شوت سانچز از لبه محوطه ثمری نداشت و با اختلاف زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.

حدود ۱۰ دقیقه بعد لائوتارو مارتینز هم شانسش را امتحان کرد اما ضربه او نیز از کنار دروازه راهی اوت شد.

در دقیقه ۷۸ سانتر آگوستو با ضربه سر پاوارد از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۸۲ سانتر کوادرادو به روی دروازه با ضربه سر آرناتوویچ راهی به دروازه نداشت.

در حدود ۱۰ دقیقه پایانی اینتر موفق به خلق حمله نشد و بازی بیشتر در میانه میدان دنبال شد تا بازی با نتیجه ۱-۰ به پایان برسد.

دیگر خبرها

  • برتری سپاهان برابر استقلال خوزستان در نیمه اول
  • پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها
  • یوونتوس ۱-۱ رم / کار شاگردان دروسی سخت شد +فیلم
  • رم ۱-۱ یووه: شاید ده‌روسی سهمیه هم نگیرد!
  • برتری پالما برابر بارسلونا/ اولادقباد بر بام فوتسال اروپا ایستاد
  • برتری پورتو برابر چاوز/ مهدی طارمی «دراگائو» را به وجد آورد
  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان
  • دورتموند 5-1 آگزبورگ: پی‌اس‌جی دوباره لرزید!
  • پیروزی توپچی‌ها در خانه؛ آرسنال جام را می‌خواهد!
  • جنجال پنالتی آرسنال در بازی بورنموث