Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@13:08:40 GMT

مهارت‌آموزی ۵۵۰ سرباز در همدان

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۳۷۵۰۲

مهارت‌آموزی ۵۵۰ سرباز در همدان

ایسنا/همدان رئیس جهاددانشگاهی واحد همدان از انعقاد تفاهم نامه ای در قالب قرارداد آموزشی طرح «سرباز ماهر» بین اداره کل ورزش و جوانان استان و جهاددانشگاهی خبر داد و گفت: در طرح سرباز ماهر ۵۵۰ نفر از سربازان نظام وظیفه مهارت‌های زندگی و شغلی را می‌آموزند.

اکبر اسدی در کمیته استانی اجرای طرح سرباز مهارت همدان، با بیان اینکه خواستگاه جهاددانشگاهی دانشگاه است اما با بدنه جامعه ارتباط تنگاتنگ دارد، اظهار کرد: جهاددانشگاهی مجموعه‌ای است که مأموریت آن ایجاد پلی بین دانشگاه و جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی در بحث اشتغال و مهارت های زندگی سوابق درخشان و تجارب خوب و ارزنده ای دارد، تصریح کرد: به طور قطع در طرح سرباز ماهر از اساتید مجرب و با تجربه‌ای استفاده خواهد شد.

اسدی خاطرنشان کرد: اجرای این طرح می تواند موجب افزایش آگاهی و ارتقاء سطح مهارت های سربازان عزیز شود و نتایج و اثرگذاری مثبت اجرای طرح سرباز ماهر در زندگی آینده این افراد نمایان خواهد شد.

 رئیس جهاددانشگاهی همدان با تأکید بر اینکه جوانان موتور محرکه جامعه هستند، ادامه داد: توانمند کردن سربازان عزیز در نیروهای مسلح می‌تواند سرعت حرکت و رشد آینده جامعه افزایش دهد.

وی با بیان اینکه در طرح سرباز ماهر دو سرفصل مهارت های زندگی و مهارت های اشتغال و کارآفرینی ارائه می‌شود، تأکید کرد: در این طرح ۳۲ ساعت آموزش مهارت های زندگی و ۴۸ ساعت مهارت های اشتغال و کارآفرینی به سربازان ارائه می‌شود و در پایان دوره بعد از برگزاری آزمون، گواهینامه مهارت صادر خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نیز گفت: طرح سرباز ماهر از ابتدای سال ۹۸ در استان همدان به مرحله اجرا درآمده است.

محسن جهانشیر اظهار کرد:  دو تفاهم نامه در این راستا منعقد شده است به‌طوریکه یک تفاهم نامه با ستاد مشترک نیروهای مسلح و یک تفاهم نامه با جهاددانشگاهی بوده است.

وی با اشاره به اینکه در این طرح کیفیت را فدای کمیت نخواهیم کرد، افزود: در این طرح باید سختگیرانه و با دقت بیشتری کار شود چرا که این افراد مهارت‌های خود را در آینده به کودکان و افراد مختلف آموزش خواهند داد بنابراین باید دراین زمینه دقت بیشتری شود.

در پایان این جلسه قرارداد طرح سرباز ماهر بین جهاددانشگاهی استان  و سازمان ورزش و جوانان استان همدان به امضا رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جهاد دانشگاهی سرباز ماهر استانی علمی و آموزشی ورزش و جوانان استان مهارت های زندگی طرح سرباز ماهر استان همدان تفاهم نامه خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۷۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافقی را که به آتش بس فراگیر منجر نشود، امضا نخواهیم کرد

 به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، ماهر الطاهر مسئول روابط بین الملل در جبهه خلق برای آزادی فلسطین گفت مقاومت همچنان با قدرت در عرصه میدانی حضور دارد، همچنان موشک شلیک می‌کند و با انجام عملیات استثنایی، به رژیم اشغالگر ضربه می‌زند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وی افزود محور مقاومت فقط به پشتیبانی از مقاومت فلسطین اکتفا نخواهد کرد و به مراحل جدیدی از تشدید تقابل منتقل خواهد شد و مقاومت برگ برنده‌ای با عنوان استقامت و ایستادگی در اختیار دارد.

ماهر الطاهر در این خصوص گفت: موضع مقاومت روشن است. ما هرگز توافقنامه‌ای را که به آتش بس فراگیر و دائمی منجر نشود، امضا نخواهیم کرد. بدون این بند، هیچ توافقی وجود نخواهد داشت. اصلی‌ترین مسأله که پذیرش آن برای نتانیاهو سخت است، توقف تجاوز و آتش بس فراگیر است. تاکنون پیشنهاد‌هایی برای وقفه‌های پایدار در جنگ پیشنهاد شده است، اما مقاومت فلسطین و جنبش حماس تأکید کرده اند خواهان پیشنهاد روشنی برای آتش بس فراگیر هستند. مقاومت خواهان توافق مکتوب، شفاف و بدون هیچ گونه پیچیدگی درباره توقف تجاوز، آتش بس فراگیر و عقب نشینی کامل اشغالگران از نوار غزه است.

دیگر خبرها

  • تکثیر گاوهای پربازده با استفاده از فناوری تولید آزمایشگاهی جنین
  • ارائه بیش ۲۰ میلیون نفرساعت آموزش مهارتی در خوزستان
  • طرح «ماهر» در مدارس فارس آغاز شد
  • توافقی را که به آتش بس فراگیر منجر نشود، امضا نخواهیم کرد
  • جذب سرباز امریه در سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان زمینه‌ساز تقویت چرخه تولید و اقتصاد کشور است
  • توسعه‌یافتگی در جامعه با اتصال دانشگاه و صنعت محقق می‌شود
  • رویداد صدرا به دنبال همکاری با شرکت‌ها و صنایع بزرگ همدان
  • رسالت فنی‌وحرفه‌ای، ترویج مهارت‌آموزی است
  • مهارت‌آموزی در دسترس‌تر از همیشه در سیستان و بلوچستان