Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@04:17:20 GMT

برتری پرسپولیس در نیمه نخست برابر صنعت‌نفت آبادان

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۳۷۶۷۰

برتری پرسپولیس در نیمه نخست برابر صنعت‌نفت آبادان

به گزارش خبرنگار ایرنا، دیدار تیم های فوتبال صنعت نفت آبادان و پرپسولیس تهران از ساعت ۱۵ روز شنبه در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه تختی آبادان آغاز شد که در پایان نیمه نخست پرسپولیس با یک گل میزبانش را شکست داد.
تیم صنعت نفت آبادان در این دیدار با ترکیب ناصر سالاری، عقیل کعبی، محمد اهل‌شاخه، مسلم مجدمی، محمد قریشی، طالب ریکانی، مهدی حنفی، مصطفی احمدی، میلاد جهانی، جعفر سلمانی و عیسی آل‌کثیر به میدان رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب تیم پرسپولیس تهران را  در این بازی علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، سیدجلال حسینی، احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا، مهدی شیری، محمد انصاری، علی علی‌پور، کریستین اوساگوآنا، مهدی ترابی و وحید امیری تشکیل می‌دهند.

 وحید کاظمی به همراه رحیم شاهین، محمد راحی، رضا عادل و کمیل غلامی قضاوت این دیدار را برعهده دارند.

شجاع خلیل‌زاده از تیم پرسپولیس در این دیدار با کارت زرد داور جریمه شد.

صنعت نفت آبادان نیمه اول را کاملا هجومی آغاز کرد و بارها خط دفاعی پرسپولیس را دچار اشتباه کرد؛ نفتی‌ها که برای ماندن در بالای جدول نیاز مبرمی به سه امتیاز این دیدار دارند حملات خود را از کناره‌های زمین پایه‌ریزی می‌کردند.

میلاد جهانی بازیکن ریزنقش و تکنیکی نفتی ها با حرکات پا به توپ خود از سمت چپ و طالب ریکانی در میانه میدان توانستند میدان را از هافبک‌های پرسپولیس بگیرند.

از سوی دیگر خط دفاعی پرسپولیس با رهبری سیدجلال حسینی سد محکمی برابر عیسی آل‌کثیر بهترین گلزن لیگ برتر بودند و اجازه خودنمایی از این بازیکن را گرفتند.

در دقیقه ۱۹ پرسپولیس صاحب یک ضد حمله شد ولی ضربه سر علی علی‌پور و پس از آن اوساگونا مهاجم این تیم به تیرک دروازه نفت برخورد کرد.

در دقیقه ۳۲ این دیدار پرسپولیسی ها صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند که احمد نورالهی پشت این ضربه ایستاد و با یک شوتی زیبا و روی اشتباه دروزاه‌بان نفت تیمش را به گل رساند.

پرسپولیس تهران با ۳۷ امتیاز در صدر جدول و تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با ۳۰ امتیاز در رده چهارم مسابقات لیگ برتر قرار دارند.

برچسب‌ها فوتبال لیگ برتر صنعت نفت آبادان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال لیگ برتر صنعت نفت آبادان فوتبال لیگ برتر صنعت نفت آبادان صنعت نفت آبادان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۷۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سرپرست استقلال به برتری برابر ذوب آهن

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین دیدار از هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر بین تیم‌های استقلال و ذوب آهن از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه امروز دوشنبه به قضاوت کوپال ناظمی در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار با برتری ۲ بر یک استقلال به پایان رسید. مجید علیاری (۶) برای ذوب آهن گل زد. ماشاریپوف (۶۴) و بلانک و(۴+۹۰) برای استقلال گل زدند.

فرشید سمیعی سرپرست باشگاه استقلال که جایگزین علی خطیر شده است پس از این دیدار در خصوص تغییرات مدیریتی که در تیم استقلال رخ داد حاضر به پاسخگویی نشد و گفت: در باشگاه تصمیم گرفته ایم که فعلاً مصاحبه‌ای انجام نشود و پس از پایان مسابقات به طور مفصل و کامل در خصوص این جریانات صحبت خواهیم کرد.

او در خصوص این پیروزی هم صرفاً به ابراز «خسته نباشید» به بازیکنان تیم اکتفا کرد.

کد خبر 6098815

دیگر خبرها

  • واکنش سرپرست استقلال به برتری برابر ذوب آهن
  • مس رفسنجان در آبادان متوقف شد
  • برتری تراکتور و هوادار در نیمه اول/ صنعت نفت جان گرفت
  • برتری سپاهان برابر استقلال خوزستان در نیمه اول
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| برتری یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل نساجی
  • عکس‌های تکان‌دهنده از سردر یک باشگاه لیگ برتری؛ بافت فرسوده یا ساختمان باشگاه صنعت نفت آبادان؟
  • برتری پالما برابر بارسلونا/ اولادقباد بر بام فوتسال اروپا ایستاد
  • برتری پرگل فاینورد در حضور علیرضا جهانبخش
  • گل‌گهر و شمس آذر با تساوی به رختکن رفتند
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم