Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشمندان و محققان جوان زیر ۴۰ سال می‌توانند از امروز اول فوریه (۱۲ بهمن) تا اول ژوئن ۲۰۲۰ (۱۲ خرداد ۹۹)، نسبت به ثبت‌نام برای شرکت در رقابت "جایزه بزرگ یوسرن" (Usern prize) در پنجمین کنگره بین‌المللی شبکه جهانی یوسرن به میزبانی ایران اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، جایزه بزرگ یوسرن به دانشمندان و محققان جوان زیر ۴۰ سال فرصتی اعطا می‌کند تا در ۵ حیطه علمی (علوم فرمال ریاضی و کامپیوتر، علوم فیزیکی و شیمی، علوم بیولوژی، علوم پزشکی و علوم اجتماعی) به رقابت در حوزه دستاوردهای علمی خود بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه جهانی آموزش و پژوهش‌های علمی یوسرن (USERN) در سال ۲۰۱۵ به عنوان یک سازمان مستقل، با هدف اصلی ارتقای صلح آمیز و بشردوستانه آموزش و پژوهش، افتتاح شده و  گسترش علم بدون مرز و انجام فعالیت‌های علمی بین علوم، کشورها و افراد پیشکسوت و جوان را هدف قرار داده است.

جایزه USERN یک جایزه بین‌المللی است که از سوی این سازمان بنیان گذارده شده و سالانه به دانشمندان جوان یا محققان کمتر از ۴۰ سال، به پاس پیشرفت یا پیشرفت نوین در آموزش‌های علمی، پژوهش یا خدمت به بشریت در پنج زمینه علمی اعطا می‌شود.

زمان اعطای این جایزه مصادف با روز بین‌المللی "علم در خدمت صلح و توسعه"، ۱۰ نوامبر ۲۰۲۰ و همزمان با برگزاری پنجمین کنگره بین‌المللی شبکه جهانی یوسرن در آبان ماه ۹۹ خواهد بود. گفتنی است میزبان کنگره‌های یوسرن طی سال‌های ۲۰۱۶-۲۰۱۹ تاکنون تهران (ایران) ، خارکوف (اوکراین) ، رجیو کالابریا (ایتالیا) و بوداپست (مجارستان) بوده‌اند و در سال ۲۰۲۰ نیز کنگره به میزبانی تهران و شیراز برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، جایزه پنجمین کنگره بین‌المللی شبکه جهانی یوسرن شامل ۵ هزار دلار جایزه برای ارتقای دانش علمی به شیوه‌ای مسئولانه برای رفع نیازها و آرمان‌های انسانی، تندیس‌های جایزه USERN همراه با مدال و هدیه ویژه USERN، ثبت‌نام رایگان در تمام رویدادهای علمی و اجتماعی در طول کنگره، تور بعد از کنگره به اصفهان و شیراز، عضویت افتخاری ۳ ساله در شورای مشورتی خواهد بود. به برندگان جایزه یوسرن همچنین این امکان داده می‌شود که در صورت علاقه و با هزینه شخصی خود، یک بازدید علمی یک‌هفته‌ای از مطرح‌ترین مؤسسات علمی دنیا داشته باشند.

دانشمندان و محققان جوان برای شرکت در رقابت جایزه بزرگ یوسرن می‌توانند از امروز تا اول ژوئن (۱۲ خرداد ۹۹) به آدرس اینترنتی 
 https://usern.tums.ac.ir/Account/Login?returnUrl=%2FPrize%2FApplicationForm مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: یوسرن کنگره یوسرن برای شرکت در رقابت ثبت نام ۴۰ سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۷۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۴۵ هزار نفر داوطلب کرمانی در مرحله نخست کنکورسراسری

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم محمدی‌نژاد، صبح شنبه به خبرنگاران گفت: برای برگزاری شایسته آزمون‌ها، همه امکانات و تجهیزات لازم به کار گرفته شد و با ارائه خدمات نوین و بهره‌مندی از نیروهای مجرب، بر کیفیت برگزاری آزمون‌ها افزوده شد.

وی، افزود: در استان کرمان، بیش از ۴۵ هزار داوطلب روز جمعه هفتم اردیبهشت در نوبت اول آزمون سراسری به رقابت پرداختند که از این تعداد ۵ هزار و ۷۱۰ داوطلب شرکت‌کننده در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، تعداد ۱۸ هزار و ۶۱۲ داوطلب شرکت‌کننده در گروه آزمایشی علوم‌تجربی، تعداد ۱۵ هزار و ۵۲۱ داوطلب شرکت‌کننده در گروه آزمایشی علوم‌انسانی، تعداد ۲ هزار و ۳۴۴ داوطلب شرکت‌کننده در گروه آزمایشی هنر و تعداد ۲ هزار و ۸۴۳ داوطلب شرکت‌کننده در گروه آزمایشی زبان‌های خارجی بودند.

وی افزود: تعداد کل داوطلبان شرکت‌کننده در گروه‌های آزمایشی پنج گانه در استان کرمان، ۴۵ هزار و ۳۰ داوطلب بوده است.

کد خبر 6089596

دیگر خبرها

  • برق کمتر مصرف کنید خودرو جایزه بگیرید
  • فوتسالیست های ایران جوایز را درو کردند؛ احمد عباسی آقای گل، محمدی بهترین دروازه بان
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • «رخ» از مسکو جایزه گرفت/ جایزه بزرگ جشنواره مراکش برای «برنده‌ها»
  • رشد صد در صدی دانش‌بنیان‌ها در بورس تا پایان سال
  • ورود هوش مصنوعی به تشخیص‌‌های آزمایشگاهی/ لزوم آشنایی دانش‌آموزان با علوم آزمایشگاهی
  • با تخلفات کنکور امسال بلافاصله برخورد شد
  • رقابت ۴۵ هزار نفر داوطلب کرمانی در مرحله نخست کنکورسراسری
  • قدردانی وزیر علوم از دست‌اندرکاران حفظ سلامت کنکور
  • لغو محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی