Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@23:28:21 GMT

پیروزی فولادخوزستان در دیدار تدارکاتی

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۳۸۴۴۴

تیم فولاد در دیداری تدارکاتی موفق شد تا برابر تیم قدس بندرماهشهر به پیروزی برسد.

به گزارش ورزش سه، از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه امروز شاگردان جواد نکونام در دیداری تدارکاتی در زمین شماره ۲ باشگاه فولاد، به مصاف تیم قدس بندرماهشهر رفتند و در نهایت موفق شدند با نتیجه یک بر صفر  برابر حریف خود پیروز شوند. در این دیدار وحید نامداری تک گل تیم فولاد را به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جواد نکونام در دیدار امروز از بازیکنانی استفاده کرد که روز گذشته در ترکیب تیمشان برابر سپاهان قرار نداشتند و همچنین تعدادی از بازیکنان رده‌های پایه باشگاه در این دیدار تدارکاتی توسط کادرفنی ارزیابی شدند.


بازیکنان اصلی فولادمردان در دیدار روز گذشته برابر سپاهان نیز به ریکاوری پرداختند. قرمزپوشان اهوازی فردا استراحت خواهند کرد و از روز دوشنبه تمرینات خود را برای دیدار با شهر خودرو مشهد آغاز می‌کنند.

 

گفتنی است تیم فولادخوزستان باید از ساعت ۱۶ روز چهارشنبه در ورزشگاه فولادآره‌نا از تیم شهرخودرو میزبانی کند.

 

 

فولاد خوزستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولاد خوزستان تیم فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۸۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند؛ سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان؟

دروازه‌بان شماره یک تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته تمرین کرد و با این شرایط ممکن است امروز ریسک حضور در دیدار با سپاهان را بپذیرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس پس از چند هفته غیبت در تمرینات، از چند روز پیش با باز کردن گچ دستش، تمرینات سبک خود را آغاز کرد.

اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس روز گذشته در نشست خبری در واکنش به سؤالی درباره بیرانوند گفت:‌ «هیچ ضمانتی نیست که او بتواند بازی کند یا نه. روزانه بیرانوند را تحت‌نظر داریم. یکسری تمرینات داریم و امروز هم تمرینی خواهیم کرد و در آخر باید بررسی کنیم که او می‌تواند خودش را به بازی فردا برساند یا خیر».

این دروازه‌بان که در طول هفته تمرینات تخصصی خود را زیر نظر کادر پزشکی پرسپولیس دنبال می‌کرد، روز گذشته (سه‌شنبه) در بخشی از تمرینات همراه با سایر دروازه‌بان‌های پرسپولیس تمرینات جدی‌تری را دنبال کرد تا برای بازی با سپاهان محک بخورد.

شنیده می‌شود علیرضا بیرانوند تا حد زیادی آماده بازگشت به دروازه پرسپولیس شده و اینکه در دیدار با سپاهان در دروازه پرسپولیس قرار بگیرد یا خیر به تصمیم نهایی اوسمار و خودش  بستگی دارد. با این شرایط احتمال حضور این سنگربان در دیدار امروز در دروازه پرسپولیس وجود دارد.

به گزارش تسنیم دیدار پرسپولیس و سپاهان، ساعت 19:30 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اوسمار: شایسته پیروزی برابر سپاهان بودیم
  • آمار‌های مهم از نبرد پرسپولیس - سپاهان
  • بیرانوند؛ سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان؟
  • تمرین شاداب پرسپولیس قبل از دیدار حساس برابر سپاهان
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • استقلال و ۶ پیروزی در ۷ تقابل آخر برابر تراکتور
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد
  • فرار مهره کلیدی سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس! | تصاویر