Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: تاکنون هیچ مورد مشکوکی از ابتلا به بیماری کرونا در اصفهان گزارش نشده است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جلسه فوق العاده مدیریت بحران استان در خصوص پیشگیری و کنترل بیماری کورونا با حضور شیشه فروش مدیر بحران استان، چنگیز، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و معاونین دانشگاه، معاون دادگستری استان و سایر مدیران و روسای دستگاه‌های اجرایی و امدادی استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در این جلسه در خصوص پیشگیری و کنترل بیماری کورونا با بیان اینکه احتمال مواجه با این ویروس در کشور وجود دارد گفت: به همه هموطنان توصیه می‌شود با حفظ آرامش و توجه به رعایت بهداشت برای پیشگیری از این بیماری، ضمن شستن مداوم و صحیح دست ها، از تماس با افراد مشکوک خودداری کنند.

طاهره چنگیز با اشاره به اینکه مواردی که به عنوان مشکوک نیز معرفی شده مرتبط با ویروس کرونا نیست، افزود: امکانات بیمارستانی در مواردی که نیازمند بستری بیماران در بیمارستان باشد تدارک دیده شده است.

وی گفت: مردم به شایعه‌ها در خصوص انتشار این بیماری توجه نکنند و مرجع رسمی برای اعلام موارد ابتلا، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه‌های علوم پزشکی می‌باشد.

چنگیز گفت: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در صورت مشاهده و یا تایید موارد ابتلا به این بیماری، از طریق کانال‌های ارتباطی و یا رسانه‌های جمعی این امر را به آگاهی همشهریان می‌رساند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان کرونا کرونا در ایران دانشگاه علوم پزشکی اصفهان رئیس دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۸۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد دانشکده علوم پزشکی چابهار در دو سیل اخیر خوب بوده است

به گزارش خبرگزاری مهر، شهنام عرشی در نشست مشترک با رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی سیستان و بلوچستان، با اشاره به وسعت سیل اخیر در مناطق جنوب این استان، گفت: با توجه به نوپا بودن دانشکده علوم پزشکی چابهار، خوشبختانه اقدامات و برنامه‌ریزی‌های دقیق تیم مدیریتی دانشکده، باعث شده تاکنون هیچ موردی از اپیدمی و طغیان بیماری در مناطق سیل زده پدیدار نشود و گزارش تیم‌های ارزیاب اعزامی از سوی وزارت بهداشت نیز عملکرد این دانشکده را فوق‌العاده اعلام کرده است.

وی ادامه داد: علی رغم مشکلات گذشته در حوزه تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی چابهار، دو بارندگی اخیر، منجر به سیل در آن منطقه و همچنین خسارات وارده به برخی زیرساخت‌های بهداشتی، خوشبختانه با تلاش شبانه روزی کادر بهداشت به خصوص در مناطق روستایی، اقدامات پیشگیرانه تداوم داشته و وقفه‌ای در برنامه‌های مراقبتی ایجاد نشده است.

کد خبر 6095708

دیگر خبرها

  • واژگونی پژو یک‌ نفر را به کام مرگ کشاند
  • عملکرد دانشکده علوم پزشکی چابهار در دو سیل اخیر خوب بوده است
  • عملکر درخشان دانشکده علوم پزشکی چابهار در دو سیل اخیر/ برنامه‌های مراقبتی بدون وقفه تداوم دارد
  • تغییر رئیس مرکز آمار ایران
  • درآمد ۱۰۰۰ میلیاردی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از گردشگری سلامت در ۱۴۰۲
  • ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی در گرو حمایت‌های ارزی
  • کشف لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در کاشان
  • لزوم عزم همگانی برای پیشگیری از بیماری‌های منتقله از آب و غذا
  • سیلزدگان بلوچستان در معرض خطر بیماری مالاریا هستند
  • سیل‌زدگان بلوچستان در معرض خطر بیماری مالاریا