Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-06@14:02:01 GMT

پرسپولیس باپیروزی به استقبال‌داربی‌رفت

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۳۸۶۲۳

تیم فوتبال پرسپولس در جریان هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران برابر میزبانش صنعت نفت آبادان با یک گل به برتری رسید تا جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کند. ناطقان: در ادامه هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۵ در ورزشگاه تختی آبادان میزبان پرسپولیس بود که این دیدار با برتری یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



برای پرسپولیس در این دیدار احمد نوراللهی در دقیقه ۳۱ گلزنی کرد.

گزارش نیمه اول:

در ۱۵دقیقه نخست این دیدار شاهد بازی متعادلی بودیم و اگرچه زردپوشان صنعت نفت سعی داشتند با طراحی حملاتی در همان ابتدای کار دروازه پرسپولیس را باز کنند اما بی دقتی مهاجمان صنعت نفت اجازه نداد دروازه پرسپولیس باز شود. البته در مقابل شاگردان گل‌محمدی هم بعد از گذشت دقایق ابتدایی بازی، بازی را به تعادل کشیدند.

پرسپولیسی‌ها در دقیقه ۲۰ این دیدار روی حرکت خوب مهدی ترابی صاحب موقیت گل شدند اما ارسال این بازیکن با ضربه سر علیپور به دیرک دروازه برخورد کرد و در ادامه اوساگونا نیز توپ را به تیرک زد تا پرسپولیسی‌ها در گلزنی موفق نباشند.

در ادامه این دیدار و در دقیقه ۲۹ مجدمی پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد اما شوت او در اختیار بیرانوند قرار گرفت.

در دقیقه ۳۱ بازی، مدافعان صنعت نفت پشت محوطه جریمه تیمشان روی علی علیپور مرتکب خطا شدند و در ادامه احمد نورالهی با استفاده از این فرصت، با یک ضربه ایستگاهی زیبا دروازه حریف را باز کرد.

در ادامه نیمه اول این دیدار اتفاق خاصی رخ نداد تا سرخ‌پوشان با یک گل و به عنوان برنده راهی رختکن شوند.

گزارش نیمه دوم:

آغاز نیمه دوم این دیدار با بازی هجومی پرسپولیس همراه بود. شاگردان گل‌محمدی که یک بر صفر از حریف پیش بودند، در نیمه دوم هم سعی داشتند با طراحی حملاتی از جناحین، دروازه حریف را با خطر روبه‌رو کنند اما در ابتدا موفق به این کار نشدند.

در مقابل زردپوشان صنعت نفت که روی پاس‌های کوتاه حساب باز کرده بودند، روی یکی دو فرصت می‌توانستند دروازه پرسپولیس را باز کنند. در دقیقه ۶۴ طالب ریکانی این فرصت را داشت که دروازه پرسپولیس را باز کند اما شوت او از کنار دروازه به اوت رفت. دقایقی بعد در دقیقه ۶۷ علی علیپور روی یک پاس در عمق صاحب توپ شد اما با دخالت دروازه‌بان صنعت نفت، نتوانست پرسپولیس را به گل دوم برساند.

در دقیقه ۷۲ شاگردان اسکوچیچ سعی داشتند با یک ارسال بلند دروازه پرسپولیس را با خطر روبه‌رو کنند اما عملکرد خوب شجاع خلیل‌زاده باعث شد توپ برگشت داده شود.

در ادامه این دیدار علی علیپور در دقیقه ۷۸ برای دومین بار با دروازه‌بان صنعت نفت تک به تک شد اما باز هم در گلزنی موفق عمل نکرد.

در ادامه این دیدار زرد پوشان صنعت نفت روی یکی دو فرصت نصفه‌ونیمه این شانس را داشتند تا به گل تساوی برسند اما عملکرد خوب مدافعان پرسپولیس اجازه نداد، سه امتیاز پرسپولیس به یک امتیاز تبدیل شود.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، مهدی ترابی (۸۴ محمد حسین کنعانی‌زادگان)، وحید امیری، علی علیپور و کریستین اوساگونا(۶۷ بشار رسن).

ترکیب نفت مسجدسلیمان: ناصر سالاری، عقیل کعبی، سید محمد فریشی، جعفر سلمانی، مهدی حنفی، مسلم مجدمی، محمد اهل‌شاخه، مصطفی احمدی، میلاد جهانی (۶۵ محمود مطلق‌زده)، طالب ریکانی و عیسی آل‌کثیر. منبع: ایسنا برچسب ها: پرسپولیس ، پیروزی ، داربی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: پرسپولیس پیروزی داربی دروازه پرسپولیس را باز دروازه پرسپولیس ادامه این دیدار سعی داشتند علی علیپور صنعت نفت نیمه دوم کنند اما روی یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۸۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالدو رکوردها را در عربستان رنده می‌کند!

به گزارش "ورزش سه، در یکی از دیدارهای هفته سی ام رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، تیم فوتبال النصر در استادیوم الاول پارک میزبان الخلیج بود که این مسابقه با درخشش فوق ستاره پرتغالی آغاز شد و رونالدو در همان ۱۲ دقیقه ابتدایی مسابقه دو مرتبه دروازه حریف را باز کرد.

در دقیقه پنجم بازی و روی اشتباه سنگربان الخلیج، این کریستیانو رونالدو بود که توانست توپ را به کنترل خود در بیاورد و در شرایطی که در ادامه نیز تعادل خود را از دست داده بود، اما موفق شد با یک ضربه دقیق به گوشه دروازه، حساب کار را یک بر صفر کند تا تیم میزبان خیلی زود از حریف پیش بیفتد.

با وجود اینکه استقبال خوبی از این مسابقه به عمل نیامده و سکوهای خالی زیادی در استادیوم الاول پارک دیده می‌شود، اما تماشاگران حاضر در ورزشگاه از گل ستاره محبوب خود به وجد آمده و همراه با کریستیانو فریاد شادی معروف او را سر زدند.

گلی که کریستیانو وارد دروازه الخلیج کرد، سی‌ امین گل فوق ستاره در این فصل از رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان بود تا او به یکه تازی و نمایش درخشان خود ادامه دهد. گلی که موجب شد تا رونالدو در لیگ عربستان به یک رکورد جالب دست یابد.

پیش از این، تنها یک بازیکن توانسته بود بیش از ۳۰ گل را در یک فصل از رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان به ثمر برساند. عبدالرزاق حمدالله در فصل ۲۰۱۸ - ۲۰۱۹ توانست برای تیم فوتبال النصر ۳۴ مرتبه گل زنی کند.‌ حالا رونالدو جدیدترین بازیکنی است که در یک فصل از رقابت‌های لیگ عربستان از ۳۰ گل فراتر رفته است.

البته این پایان کار نبود چرا که فقط هفت دقیقه بعد و در دقیقه دوازدهم مسابقه بود که روی ارسال تماشایی مارسلو بروزوویچ، یک موقعیت ایده‌آل در دهانه دروازه به دست آمد که رونالدو با یک پرواز دیدنی و تماشایی، موفق شد با یک ضربه سر، توپ را به کنج دروازه الخلیج فرستاده و حساب کار را دو بر صفر کند.

با این گل فوق ستاره پرتغالی علاوه بر اینکه شمار گل‌هایش را در این فصل به عدد ۳۱ رساند، موفق شد به رکورد ۷۲۴ گل بدون احتساب ضربات پنالتی در تمام طول دوران حرفه‌ای خود برسد. حالا رونالدو در ادامه فصل این فرصت را دارد تا از رکورد 34 گل عبدالرزاق حمدالله عبور کرده و بیشترین گل را در یک فصل از لیگ عربستان به ثمر برساند.

دیگر خبرها

  • یوونتوس ۱-۱ رم / کار شاگردان دروسی سخت شد +فیلم
  • برتری پالما برابر بارسلونا/ اولادقباد بر بام فوتسال اروپا ایستاد
  • میلان ۳-۳ جنوا
  • توضیحی برای وضعیت افتضاح بارسا پیدا نمی‌کنم
  • چهره مصمم بیرانوند برای ادامه درخشش در لیگ
  • رونالدو رکوردها را در عربستان رنده می‌کند!
  • سیتی با پوکر هالند به قهرمانی نزدیک شد
  • سیتی ۵-۱ ولوز: با پوکر هالند، قهرمانی نزدیک شد
  • حقیقی قربانی توسعه تاکتیکی فوتبال هوادار
  • یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)