Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@21:24:25 GMT

برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر در مسجدجامع غدیرخم

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۳۹۰۲۸

برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر در مسجدجامع غدیرخم

برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مسجدجامع غدیرخم، برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان: برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همراه با چهلمین روز شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و شهدای مقاومت بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجدجامع غدیرخم، برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنرانی بشارتی جهرمی، حجت‌الاسلام روحانی، حجت‌الاسلام خاموشی، عزت مطهری، محمدحسین صفارهرندی، حمیدرضا مقدم‌فر، حجت‌الاسلام عبدالاحد، آیت‌الله صدیقی، آیت‌الله نظری منفرد، آیت‌الله قائم مقامی و آیت‌الله سیدمحمد امین از برنامه‌های این مسجد در روزهای ۱۱ تا ۲۱ بهمن‌ماه است.

یادآور می‌شود، مسجدجامع غدیرخم در خیابان پاسداران، خیابان شهید کشوری(نگارستان هشتم)، خیابان مسجد، نبش کوچه شهید آجرپز واقع است.

 

 

منبع: خبرگزاری ایکنا/محمد ایمانی‌مهر

 

پایان پیام/500

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد دهه فجر مسجد نماز جمعه کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد معامله قرن خطبه نماز جمعه طرح معامله قرن 12 بهمن مسجد جامع غدیرخم دهه فجر مسجد برنامه های بزرگداشت دهه فجر آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۹۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۱۰ سازه هنری آجری در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی شهردار مراغه گفت: سازه های آجری به مناسبت بزرگداشت روز مراغه در پارک ملت این شهر با استفاده از طرح‌های بنا‌های تاریخی اجری ساخته شده است.

مروتی افزود: ساخت این سازه ها با مشارکت حدود ۲۳ نفر هنرمند، معمار، کارشناسان فنی شهرداری، استادان دانشگاه و دانشجویان معماری، دو هفته زمان برده است.

وی با بیان اینکه، مراغه خواستگاه معماری سبک آذری در ایران است، اظهار کرد: این سازه‌ها با هدف احیاء و به نمایش گذاشتن معماری تاریخی و سنتی این شهر اجرا شده است.

به گفته شهردار مراغه، این سازه‌های آجری در پارک ملت مراغه، نماد فرهنگ غنی معماری این شهر از دیرباز تاکنون است.

وی با اشاره به تدوین ده‌ها برنامه برای روز بزرگداشت مراغه افزود: ساخت این آثار هنری، از برنامه‌های جذاب و به یادماندنی ۱۶ اردیبهشت امسال خواهد بود.

مروتی تصریح کرد: برنامه‌های روز مراغه از ۱۲ اردیبهشت آغاز شده و به مدت یک هفته با برگزاری همایش‌ها، برنامه‌های فرهنگی و ورزشی ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • مراسم بزرگداشت آیت الله رئوفی در بندرعباس برگزار شد
  • جزئیات برنامه دهه کرامت
  • واکنش علی مطهری به نوازنده دف زن در مراسم سالگرد پدر
  • رونمایی از سند راهبردی شیراز همزمان با روز بزرگداشت شاهچراغ (ع)
  • شکاف‌ها و دوگانگی‌های مذهبی، ممنوع!
  • رسول الله (ص) محور وحدت هستند
  • ساخت ۱۰ سازه هنری آجری در مراغه
  • برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله رئوفی
  • ساخت ۱۰ المان آجری در مراغه
  • مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله صادق رزاقی در کرج برگزار می‌شود