Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@23:16:44 GMT

امروز آخرین مهلت ثبت نام در طرح ملی کوثر رسالت

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۳۹۱۹۱

امروز آخرین مهلت ثبت نام در طرح ملی کوثر رسالت

علاقمندان برای ثبت نام طرح ملی کوثر رسالت در قالب دوره آموزشی «هر مادر ایرانی یک مربی قرآنی» تا پایان وقت اداری امروز مهلت دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان: «محمد رضا  مظاهری» گفت: دوره آموزشی «مادر ایرانی مربی قرآنی» ۱۴ الی ۱۶ بهمن ماه جاری به مدت سه روز در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری، افزود: علاقه مندان برای ثبت نام در دوره آموزشی «هر مادر ایرانی یک مربی قرآنی» باید تا پایان وقت اداری امروز شنبه ۱۲ بهمن به ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گفته وی، طرح ملی «کوثر رسالت» در قالب دوره آموزشی «هر مادر ایرانی یک مربی قرآنی» با محوریت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: این دوره  در بخش های کارگاه تربیت بدون تنبیه و کارگاه تخصصی رایگان ویژه مادران و مربیان برگزار می شود وکارگاه حفظ قرآن با بازی، کارگاه دعوت به نماز و کارگاه ویژه مادرانی که فرزند کمتر از ۱۰ سال دارند از دیگر بخش های دوره آموزشی «هر مادر ایرانی یک مربی قرآنی» است.

 

منبع: خبرگزاری صداوسیما

پایان پیام/500

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد دهه فجر نماز جمعه کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد خطبه نماز جمعه کانون های فرهنگی هنری مساجد انتخابات معامله قرن 12 بهمن کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری قرآن کریم ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود دوره آموزشی کوثر رسالت طرح ملی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۹۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سه ورزشکار و یک مربی از چهارمحال و بختیاری در ترکیب تیم ملی جوجیتسو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،با ابلاغ فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشور ترکیب تیم ملی جوجیتسو با حضور امیر علیخانی بعنوان مربی استان چهارمحال و بختیاری و ورزشکاران منتخب استان چهارمحال و بختیاری تیم ملی در
رده سنی نوجوانان:حمزه کیانی در وزن منفی ۵۵ کیلو، امیرحسین گودرزی در وزن منفی ۵۲ کیلو و در رده سنی جوانان: محمد مهدی پیرمحمدی در وزن منفی ۶۹ کیلو
برای حضور در مسابقات آسیایی جوجیتسو ۲۰۲۴ امارات شهر ابوظبی اعلام شد.
این دوره از مسابقات تا ۲۴ اردیبهشت ماه به میزبانی کشور امارات برگزار می‌شود.
در مسابقات جهانی جوجیتسو در کشور قزاقستان، حمزه کیانی در رنکینگ جهانی رتبه هفتم و سیدمحمد مهدی پیرمحمدی رنکینگ نهم جهانی را به نام خود ثبت کرده اند.

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد تمدید شد
  • دوره تربیت‌معلم سبک زندگی قرآنی در شیراز برپا شد
  • تمدید مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد
  • بازگشت زندانی جرایم غیر عمد به آغوش خانواده
  • آزادی زندانی جرائم غیر عمد در چهارمحال و بختیاری
  • آزمون‌ دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در نی ریز
  • دوره آموزشی چرم دوزی در مهدیشهر
  • حضور سه ورزشکار و یک مربی از چهارمحال و بختیاری در ترکیب تیم ملی جوجیتسو