Web Analytics Made Easy - Statcounter

در غیاب وریا غفوری که روی نیمکت نشسته، روزبه چشمی بازوبند کاپیتانی را بر بازو بسته است. ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۰ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم های فوتبال استقلال و نفت مسجدسلیمان در آخرین بازی هفته هجدهم لیگ برتر از ساعت 17 امروز (شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* فرهاد مجیدی که در این دیدار برای نخستین بار در لیگ نوزدهم در ورزشگاه آزادی تیمش را هدایت می‌کند، بارها از سوی هواداران تشویق شد.

* با توجه به فرا رسیدن ایام دهه فجر، سرودهایی برای گرامیداشت این روزها پخش شد.

* در غیاب وریا غفوری بازوبند کاپیتانی بر بازوی روزبه چشمی بسته شده است. این در حالی است که باشگاه استقلال در ترکیب اولیه خود حسینی را به عنوان کاپیتان معرفی کرده بود.

* مجیدی پیش از سوت آغاز بازی به سمت مهدی تارتار سرمربی نفت رفت و با او خوش و بش کرد. علی دشتی از استقلال نیز به سمت نیمکت نفت رفت.

* به تعداد تماشاگران کمی افزوده شد و در حال حاضر حدود 6 هزار نفر در ورزشگاه حضور دارند.

* با توجه به مصدومیت عارف غلامی، سیاوش یزدانی و محرومیت محمد دانشگر، فرهاد مجیدی از فرشید باقری در کنار روزبه چشمی و شاهین طاهرخانی در خط دفاعی سه نفره استفاده کرده است. همچنین علی دشتی دفاع راست به کار گرفته شده است. این تغییرات باعث تعجب هواداران شده بود.

* محمد محمدی دروازه‌بان پیشین استقلال در جایگاه ویژه نظاره‌گر بازی است.

* مهدی تارتار در صحنه تکل آرش رضاوند روی مدافع تیمش به کمک داور اعتراض شدیدی کرد. 

* هواداران استقلال در چند نوبت علیه پرسپولیس شعار سر دادند.

* در دقیقه 15 دیاباته نقش زمین شد و به دلیل مصدومیت خیلی زود تعویض و جای خود را به مهدی قائدی داد.

* هواداران استقلال به شدت علیه داور شعار سر دادند.

* فرهاد مجیدی در صحنه‌ای که روزبه چشمی روی بازیکن نفت تکل زد به نشانه اعتراض بطری آب را  مقابل داور چهارم به زمین کوبید.

* پس از گل نفت یکی از نیمکت‌نشینان نفت با پرچم نفت رو به نیمکت استقلالی‌ها اقدام به شادی کرد که با اعتراض شدید نیمکت‌نشینان استقلال و هواداران روبه‌رو شد. حاج ملک داور بازی این فرد را اخراج کرد.

حاشیه دیدار استقلال - نفت مسجدسلیمان| استقبال سرد هواداران و حضور مدافع بلغاری روی نیمکت

 

انتهای پیام/

R1015150/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط نفت مسجدسلیمان فوتبال استقلال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نفت مسجدسلیمان فوتبال استقلال نفت مسجدسلیمان فوتبال استقلال نفت مسجدسلیمان فرهاد مجیدی روزبه چشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۹۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام: با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم

آفتاب‌‌نیوز :

 به دلیل تاخیر در پرواز سرمربی استقلال با کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با تراکتور در تبریز نرسید.

جواد نکونام سرمربی آبی‌پوشان درباره دیدار با تراکتور در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران گفت: «این دیدار اهمیت فراوانی برای ما دارد و نیازی به توضیح اضافه نیست. تراکتور از تیم‌های قدرتمند و خوب فصل جاری لیگ برتر بوده و در مقابل، ما هم انگیزه فراوانی برای این مسابقه داریم و نهایت تلاش خود را می‌کنیم. این بازی و امتیازهایش برای ما اهمیت زیادی دارد. در تعطیلات تمرینات منظم و خوبی داشتیم. روی این بازی کار کردیم. با برنامه جلو رفتیم و امیدواریم نتیجه دلخواه خودمان و هواداران را به دست بیاوریم.»

سرمربی استقلال درباره واگذاری باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس، توضیح داد: «واگذاری استقلال اتفاق بزرگی بود و همه این واگذاری را به فال نیک می‌گیریم. جا دارد همین جا از علی عسکری، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، همکاران ایشان و همینطور سردار شهریاری تشکر ویژه کنیم. تنها چند روز بعد از حضور رسمی‌شان در استقلال، قدم مهمی برداشتند و بخشی از طلب بازیکنان را واریز کردند. با حضور آن‌ها به آینده استقلال امیدوار هستیم. به طور قطع همه چیز منظم‌تر خواهد بود و شک نداریم زیرساخت‌ها هم درست می‌شود. استقلال یک سرمایه بزرگ است و خدا را شکر دیدگاه مالکان جدید هم مثبت بوده و می‌تواند باشگاه را متحول کند. هواداران هم حمایت کنند. به طور قطع اتفاقات خوبی در راه خواهد بود.»

جواد نکونام در پایان گفت: «ما به نتایج دیگر تیم‌ها فکر نمی‌کنیم و فقط نگاه‌مان به بازی‌های خودمان است. تمام تمرکزمان را گذاشته‌ایم. شش هفته سخت و سرنوشت ساز در انتظار ماست. باید بیش از هر زمان دیگری تلاش کنیم. جواب تلاش‌های طول فصل را در این مقطع خواهیم گرفت. بازیکنان هم تمام تمرکز خود را گذاشته‌اند. توکلمان به خداست و شک نداریم هواداران حتی نسبت به گذشته بیشتر از ما حمایت خواهند کرد و این موضوع به تیم انرژی می‌دهد.»

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • عیدی علیه آبی‌ها در بازی سرنوشت‌ساز
  • تراکتور مغلوب اولین کاپیتانی چشمی شد!
  • رفت و آمد نیمکت تراکتور برنامه‌ریزی شده بود
  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان|دو بازیکن سابق به سمت نیمکت پرسپولیس نرفتند/دریگیری روی سکوها+عکس و فیلم
  • مغانلو به سمت نیمکت پرسپولیس رفت، رضاییان و احمدزاده نه!
  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • نکونام: با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم
  • جواد نکونام: با مالک جدید باشگاه به آینده امیدواریم
  • کاپیتان استقلال برابر تراکتور بازی می‌کند