Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@16:26:45 GMT

زوج ایرانی - ایتالیایی لیگ برتر همچنان می‌برند

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۳۹۳۲۶

زوج ایرانی - ایتالیایی لیگ برتر همچنان می‌برند

ترکیب جدید مربیان تیم شهرخودرو در دیدار امروز نیز توانستند با پیروزی کار خود را به پایان برسانند.

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پس از جدایی یحیی گل محمدی از جمع مشهدی ها، مجتبی سرآسیایی که پیش از آن در پست های سرپرستی و مدیریتی حضور داشت در نهایت سکان دار امور فنی تیم شد. انتخابی که تا حدی عجیب به نظر می رسید اما در نهایت حضور یک مربی ایتالیایی (که پیش از این وی را در کنار والتر زنگا دیده بودیم) باعث شد تا بار فنی نیمکت شهرخودرویی ها هواداران این تیم را امیدوار به ادامه حضور موفق به لیگ برتر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پس از روی کار آمدن سرآسیایی، شهرخودرویی ها در دیدار برابر شاهین شهرداری بوشهر و ماشین سازی تبریز به میدان رفتند و در نهایت توانستند به یک مساوی و یک پیروزی، یعنی 4 امتیاز دست پیدا کنند. در سوی دیگر این ترکیب در بازی های پلی آف لیگ قهرمانان آسیا نیز روی نیمکت شهرخودرو نشستند و دو پیروزی مهم برای مشهدی ها در اولین حضور تاریخی آنها در لیگ قهرمانان آسیا به دست آوردند.

 

این دو برد برابر تیم های الرفاع بحرین و السیلیه قطر به دست آمد و در نهایت سند حضور رسمی این تیم را در لیگ قهرمانان آسیا امضا کرد و به این ترتیب زوج مجتبی سرآسیایی و استفان کوزین در رقابت هایی که برای شهرخودرو به میدان رفتند توانستند به یک تساوی و سه پیروزی پیاپی دست پیدا کنند.

شهر خودرو مجتبی سرآسیایی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شهر خودرو مجتبی سرآسیایی لیگ قهرمانان آسیا مجتبی سرآسیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۹۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور اکسید در نمایشگاه خودروی پکن

برند اکسید با حضور در نمایشگاه بین‌المللی خودروی پکن ۲۰۲۴، نوآوری‌ها و چشم‌انداز استراتژیک خود در زمینه خودروهای لوکس را به نمایش گذاشت.

تهران-ایسنا- این رویداد، نقطه شروعی برای مجموعه فعالیت‌های کلیدی اکسید از جمله رونمایی از محصولات جدید، نمایش مدل‌های سازگار با محیط زیست و ترسیم چشم‌اندازی روشن برای آینده این برند خواهد بود.
چری از اکسید ای ۰۸ خود رونمایی کرد. این ام‌پی‌وی (MPV) با سیستم انرژی جدید، تمام الکتریکی است که در نمایشگاه خودروی پکن رونمایی شد .
 



اکسید در حال حاضر هم در چین و هم در بازارهای خارج از کشور به فروش می‌رسد و یک برند رده بالای چری محسوب می‌شود. این محدوده به خودی خود کاملاً گیج کننده است و به دو سری تقسیم می‌شود: برند اصلی اکسید که شامل آی‌سی‌ای ICE)) و آر ای‌ای‌وی REEV)) یا خودروی برقی با برد گسترده است و سری دیگری اکسید آتلانتیکس که شامل هر دو نسخه کاملا برقی و نسخه‌های برد گسترده است.
قیمت ها احتمالاً از حدود ۲۵۰,۰۰۰ یوان (۳۴,۵۵۰ دلار) شروع می شود و بعید است که تحویل آن قبل از اوایل سال آینده آغاز شود.

انتهای رپرتاژ آگهی

دیگر خبرها

  • گزارش‌های غیررسمی: بیش از ۴۰ میلیون ایرانی همچنان کاربر اینستاگرام هستند
  • سیتی همچنان روی نوار پیروزی
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • پیروزی شاهین‌طبع در جدال مهران‌های بسکتبال/ استیونس همچنان می‌درخشد
  • صبر سرمربی سایپا در انزلی لبریز شد!
  • حضور اکسید در نمایشگاه خودروی پکن
  • حسرت بزرگ پرسپولیس: مجتبی حسینی!
  • تصمیم مهم باشگاه رم دربارهی آینده سردار آزمون
  • شرط رم برای خرید سردار آزمون
  • باشگاه رم: سردار آزمون فقط به این شرط می‌ماند!