Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساری درخواست هیچ خریدی را نداده زیرا معتقد است تیمش کامل است. وی همچنین به هواداران یوونتوس حق داد که بابت شکست مقابل ناپولی عصبانی باشند. 

طرفداری - از هفته بیست و دوم رقابت های سری آ ایتالیا، فردا یکشنبه از ساعت 15:00 یوونتوس در خانه میزبان فیورنتینا خواهد بود. بیانکونری صدرنشین لیگ است اما هفته گذشته در ناپل مقابل تیم سابق ساری 2-1 شکست خورد و حالا در پی جبران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساری در کنفرانس خبری پس از بازی گفته بود اگر مجبور به شکست باشد، چه بهتر که مقابل تیم سابقش شکست خورده باشد و همین جمله باعث ایجاد حواشی شد. وی در این مورد گفت:

چیزی در مورد جنجال نمی دانم و عجیب است که بعضی اصطلاحات، پیچیده می شود. این کاملا طبیعی است. من سه سال با آن بچه ها کار کردم و آنها در مسیر به من کمک کردند تا سرانجام به بزرگترین باشگاه ایتالیا بیایم. طبیعی است که قدردان باشم و به آنجا علاقه داشته باشم. هواداران یوونتوس باید عصبانی باشند زیرا ما نه تنها شکست خوردیم بلکه واقعا بد بازی کردیم و این بدتر از شکست است. 

یوونتوس در این فصل راحت تر از قبل گل دریافت می کند و به نظر می رسد وقتی جلو می افتد، زیادی آسوده خاطر است. ساری در این مورد گفت:

من از تعداد گل هایی که دریافت می کنیم، نگران نیستم. ما در لیگ قهرمانان و کوپا ایتالیا از سری آ بهتر کار کرده ایم اما پیشرفت ما در مجموع خوب بوده است؛ هر چند که می توانستیم بهتر باشیم. 

فیورنتینا با مربی جدیدش، بپه یاکینی احیا شده اما در میانه هفته در کوپا ایتالیا با نتیجه 2-1 از اینتر شکست خورد:

تیم های یاکینی با تمرکز بالایی دفاع می کنند و با سرعت ضد حمله می زنند. بنابراین باید توپ را سریع تر به حرکت در آوریم تا میانه میدان شلوغ نشود. خیلی مهم است که در زمان دفاع، هر کس سر جای خودش باشد. پیانیچ از ناحیه مچ پا درد داشت اما با تیم تمرین کرده و در دسترس است. در بعضی از بازی ها، حضور همزمان رونالدو، دیبالا و هیگواین مناسب نیست زیرا گاهی تیم زیادی کشیده می شود و هیچ دستاوردی ندارد. من همچنان معتقدم ذهنیت بیشتر از توان بدنی روی عملکرد تیم تاثیر می گذارد. 

امره جان دیروز در آخرین روز نقل و انتقالات از یوونتوس جدا شد و به دورتموند پیوست زیرا ساری از او چندان استفاده نمی کرد:

من در شروع کارم با 27 بازیکن کار کردم. در کیفیت امره جان شکی وجود ندارد و او در تیمی که به سبک متفاوتی بازی می کند، بازیکن کلیدی خواهد بود. 

یوونتوس کولوشوسکی را از آتالانتا خریداری کرد اما او تا پایان فصل به این تیم اضافه نخواهد شد. بدین ترتیب هیچ بازیکن ورودی در ژانویه نداشت. ساری در این مورد گفت:

من در تابستان و ژانویه خواهان جذب هیچ بازیکنی نبودم زیرا ترکیب نفرات ما قدرتمند است. من باید با خصوصیات نفرات تیم سازگار شوم. نمی توانم به انقلاب در نفرات تیم فکر کنم. 

ساری همچنین در مورد داگلاس کاستا گفت:

هدف ما طی دو ماه آینده این است که داگلاس کاستا به مهره مهمی پشت مهاجمان تبدیل شود. او می تواند در آن پست تعادل بازی را به هم بزند.

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مورد گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۹۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت

آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های آتالانتا و فیورنتینا در دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه برگزار شد و در نهایت این بازی با برتری ۴ بر یک آتالانتا به پایان رسید.

در دیدار رفت این دو تیم فیورنتینا توانست با ۱ گل لاتزیو را شکست دهد اما در مجموع تیم آتالانتا توانست با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی برسد.

در نیمه اول در دقیقه ۸ تئون کوپمینرس اولین گل تیمش را به ثمر رساند و نیمه اول به سود میزبان به پایان رسید.

در نیمه دوم در دقیقه ۵۳ نیکولا میلنکوویچ با خطایی که انجام داد باعث شد فیورنتینا ۱۰ نفره به کار خود ادامه دهد. در دقیقه ۶۸ لوکاس مارتینز کوارتا بازیکن تعویضی تیم میهمان توانست بازی را به تساوی بکشاند. در دقیقه ۷۵ جانلوکا اسکاماکا برای بار دوم دروازه تیم فیورنتینا را باز کرد و در دقیقه ۹۰+۵ آدمولا لوکمن بازیکن تعویضی آتالانتا گل سوم تیمش را زد و خیال همه را از صعود راحت کرد اما این پایان کار نبود و در دقیقه ۹۰+۸ ماریو پاشالیچ برای بار چهارم توانست دروازه پیترو تراتسیانو را باز کند و در نهایت بازی به سود آتالانتا به اتمام رسید.

پس از پیروزی آتالانتا مقابل حریف خود در فینال جام حذفی ایتالیا به مصاف یوونتوس می‌رود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • خلاصه بازی بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست
  • یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی رسید
  • میلیک فرشته نجات بانوی پیر / یوونتوس فینالیست شد +فیلم خلاصه بازی
  • یوونتوس باخت، اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید