Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-28@07:19:59 GMT

سامان قدوس سوژه فرانس فوتبال

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۳۹۴۸۸

سامان قدوس سوژه فرانس فوتبال

بدشانسی های مهاجم ایرانی در بازگشت از محرومیت چهارماهه فیفا به پایان نرسید تا غیبت های ادامه دار او در ترکیب آمیان به سوژه جدید فرانس فوتبال تبدیل شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اتمام محرومیت چهارماهه فیفا این نوید را به طرفداران آمیان داد که با بازگشت سامان قدوس ستاره دو ملیتی ایران بار دیگر خط حمله این تیم جان دوباره ای بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما بدشانسی های سامان با مصدومیتی که گریبان این بازیکن را گرفت بار دیگر مانع درخشش او بعد از دو بازی در سال جدید میلادی شد تا جایی که در آستانه بازی با تولوز سایت فرانس فوتبال هم به غیبت های ادامه دار این بازیکن اشاره کرد.

در گزارش فرانس فوتبال آمده است:« لوکا السانر سرمربی اسلوونیایی که در نقل و انتقالات زمستانی مهاجمی خریداری نکرد با بدشانسی همچنان نمی تواند از مهره ای کلیدی مثل سامان قدوس بهره ببرد از همین رو ستاره ایرانی بازی با تولوز را نیز به دلیل مصدومیت از دست خواهد داد تا در کنار متئو بودمر دو غایب آمیان باشند».

آمیان امشب در دیداری حساس و سرنوشت ساز در خانه به مصاف تولوز می رود و برای فرار از بحران نیاز مبرمی به برد و سه امتیاز دارد تا از منطقه سقوط فرار و به وضعیت خود در جدول سرو سامان بدهد.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سامان قدوس آمیان آمیان سامان قدوس محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال ایران یوونتوس جام جهانی لیونل مسی برانکو وینفرد شفر تیم استقلال فرانس فوتبال سامان قدوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۹۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانه‌زدن مو‌های آقای رئیس‌جمهور سوژه شد (فیلم)



منبع:رویداد 24

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پاک کردن بینی اردوغان محافظانش را به دردسر انداخت (فیلم) خانه هایی که اردوغان برای زلزله زدگان ساخته (فیلم) فیدان تلاش بلینکن برای در آغوش گرفتنش را ناکام گذاشت (فیلم)

دیگر خبرها

  • رفتارهای غیرمنطقی انسان الگوی جدید هوش مصنوعی شد
  • امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان
  • بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران
  • کدام بانک ها بیشترین سود را داشتند
  • آخر بدشانسی: دومین تلفات بایرن برای بازی با رئال
  • گذر زمان بر پل زمانخان سامان
  • قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس
  • شانه‌زدن مو‌های آقای رئیس‌جمهور سوژه شد (فیلم)
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم
  • فریاد و لبخند سردار سوژه رم شد (عکس)