Web Analytics Made Easy - Statcounter

از امروز آپدیت جدید واتس اپ سبب می شود کاربران میلیون ها دستگاه با سیستم عامل قدیمی اندروید یا آی او اس نتوانند به پیام رسان دسترسی یابند.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از ایندپندنت، آپدیت جدید واتس اپ سبب می شود از امروز(یکم فوریه ۲۰۲۰) دسترسی میلیون ها کاربری که از آیفون ها و دستگاه های قدیمی اندروید استفاده می کنند، به این اپلیکیشن قطع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واتس اپ اعلام کرده آیفون هایی که دارای سیستم عامل iOS۸ یا قدیمی تر هستند( دستگاه های آیفون ۴ یا قدیمی تر) تحت تاثیر آپدیت جدید قرار می گیرند. اما دستگاه های آیفون۴اس، تمام مدل های آیفون ۵ و تمام مدل های آیفون۶ همچنان از پشتیبانی واتس اپ بهره می برند.

علاوه بر آن موبایل هایی که سیستم عامل آنها اندروید۲.۳.۷(اندروید جینجربرد) و قدیمی تر است نیز تحت تاثیر آپدیت جدید غیر فعال می شوند.

این در حالی است که در پایان ۲۰۱۹ میلادی نیز دسترسی عده زیادی از کاربران دستگاه های مختلف از جمله موبایل های ویندوز فون به این پیامرسان قطع شد.

واتس اپ اعلام کرده این آپدیت برای مسدود کردن افرادی لازم است که از نسخه های قدیمی اندروید یا سیستم iOS  استفاده می کنند تا به این ترتیب امنیت کاربران آن حفظ شود.

این پیام رسان در یک پست وبلاگی نوشت: از آنجا که اپلیکیشن ما برای این سیستم های عامل توسعه نمی یابد، برخی از قابلیت ها ممکن است از کار بیفتند. در نتیجه توصیه می شود کاربران از جدیدترین نسخه اندروید یا iOS استفاده کنند.

 آپدیت جدید واتس اپ بدان معنا است که دستگاه های بدون پشتیبانی نمی توانند حساب های کاربری جدید بسازند یا حساب های فعلی را تایید کنند. 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: واتس آپ آپدیت جدید واتس اپ قدیمی اندروید سیستم عامل قدیمی تر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۹۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای ایلام از عصر امروز بارانی می‌شود

مجتبی میهن‌پرست معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی استان ایلام اظهار کرد: فعالیت این سیستم از عصر امروز و با رشد ابر و بارش‌های پراکنده باران آغاز می‌شود و تا اواسط روز شنبه هفته آتی این بارش‌ها ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه برای سامانه فوق هشدار سطح نارنجی صادر شده است، افزود: بارش‌های این سیستم به صورت رگبار بهاری است که طی روز‌های چهارشنبه تا جمعه به تناوب و به صورت نقطه‌ای و منقطع شدت می‌یابد.

میهن پرست ادامه داد: این سیستم از ظرفیت بارشی قوی برخوردار است و کل استان را در برمی‌گیرد، اما هسته اصلی نزولات جوی سامانه مذبور در مناطق شمال، مرکز شرق و جنوب شرق استان است.

وی اضافه کرد: این سامانه بارشی همراه با رعد و برق، بارش تگرگ در مناطق مستعد، صاعقه، وزش باد شدید لحظه‌ای و بارش‌های تند رگباری است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان ایلام یادآور شد: آبگرفتگی مسیل‌ها و رودخانه‌ها، بروز روان آب و اختلال در تردد از جمله پیامد‌های این سیستم خواهد بود.

میهن پرست در خصوص احتمال آسیب دیدن باغات و اراضی زراعی، عدم صعود به ارتفاعات به علت خطر اصابت صاعقه، تحکیم سازه‌های سبک، عدم اتراق در حاشیه رودخانه‌ها و خشکه‌رود‌ها هشدار داد.

میهن پرست بیان کرد: دمای هوای روزانه در مدت فعالیت سیستم بین هشت تا ۹ درجه سانتیگراد کاهش پیدا می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • خریداری ۳ سری دستگاه سیستم برودتی پیش سرد، ویژه کشتارگاه دام
  • ماشین آلات دهیاری‌های استان بوشهر به ردیاب مجهز می شوند
  • هشدار به ایرانی‌ها؛ بد‌افزار خطرناک PlugX در حال نفوذ به کامپیوتر‌ها است
  • هشدار به ایرانی‌ها؛ یک بد‌افزار خطرناک در کمین کامپیوترها
  • هشدار سایبری: از USB نامطمئن استفاده نکنید، بدافزار خطرناک PlugX در حال گسترش است
  • هشدار به ایرانی‌ها؛ بد‌افزار خطرناک PlugX در حال نفوذ به کامپیوترها است
  • آنچه که باید در مورد ویژگی‌های جدید واتس‌اپ بدانید
  • دستگاه آزمایش غربالگری بیماری‌های ویروسی در قم به بهره‌برداری رسید
  • هوای ایلام از عصر امروز بارانی می‌شود
  • مجهز بودن ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد به سیستم سرمایشی