Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نهال انقلاب اسلامی ایران در بهمن ماه سال ۵۷ با رهبری امام خمینی (ره)، روحیه انقلابی و آزادی‌خواه ملت ایران و بر پایه ایمان و اعتقاد به خون هزاران شهید در این سرزمین پای گرفت.

۴۱ سال از عمر انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و طی این سال‌ها بر عزت و اقتدار ایران اسلامی با خودباوری و ایمان به سرزمین افزوده شده است کمااینکه همواره استقامت و پایمردی مردم ایران نشان دهنده روحیه استکبارستیزی ملت همیشه در صحنه است که با وجود توطئه‌های دشمن در ابعاد مختلف اقتصادی و سیاسی همواره پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و به ارزش‌های اصیل ایران اسلامی پایبندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس دستاوردهای بی نظیر انقلاب اسلامی در استان همدان که ثمره رشادت دلاورمردان و شهدای معظم دوران انقلاب و جنگ تحمیلی است موجب شده تا این خطه از ایران همواره پیشگام مبارزه با بدخواهان نظام باشد.

استاندار همدان ظهر شنبه در مصاحبه مطبوعاتی با خبرنگاران با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران و بیان اینکه با انقلاب اسلامی شاهد احیای ارزش‌های اسلامی، انسانی و استقلال و هویت ملی بودیم، گفت: انقلاب اسلامی موجب تحقق شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی شد که امام (ره) آن را پایه‌ریزی کرد.

سید سعید شاهرخی با بیان اینکه طی ۴۰ سال اخیر آمریکا تلاش کرد به عناوین مختلف این حرکت استقلال‌طلبانه و مردم‌سالاری را متوقف کند و امیال خود را در این منطقه دنبال کند اما آنچه رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود با قدرت بیشتری تقویت شده است، گفت: مردم ایران امروز تحت شدیدترین فشارهای استکبار و در رأس آن آمریکا هستند.

فشار حداکثری دشمن با هدف ایجاد مشکل برای مردم و ناامید کردن مردم از نظام است

وی فشار حداکثری دشمن را با هدف ایجاد مشکل برای مردم و ناامید کردن مردم از نظام دانست و گفت: دشمنان به دنبال آن بودند طی ۳ ماه مردم را از حاکمیت دور کنند که این توطئه نیز خنثی شد و در مردم در آخرین حضور خود در بدرقه پیکر سردار سلیمانی انزجار خود از استکبار جهانی را نشان دادند.

استاندار همدان با بیان اینکه حضور میلیونی مردم در راهپیمایی‌ها و سایر صحنه‌های ملی مسئولیت ما مسئولان را نیز دوچندان می‌کند، افزود: باید گام‌های مؤثری برای خدمات‌رسانی به مردم برداشت.

وی در ادامه با بیان اینکه ظرفیت بزرگی در قانون اساسی وجود دارد که ناشی از بخش جمهوریت نظام است به طوری که مردم سرنوشت و نحوه اداره کشور را با انتخاب نخبگان مشخص می‌کنند، گفت: مردمسالاری در انتخابات رقم می‌خورد که در انتخابات مجلس یازدهم حماسه دیگری خلق خواهد شد.

اجرای ۸۵ پروژه اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۴۹۸ میلیارد تومان

شاهرخی در ادامه به پروژه‌های دهه فجر امسال در استان همدان اشاره کرد و با بیان اینکه مجموع پروژه‌های استان همدان ۵۹۰ پروژه است که با اعتبار ۹۴۴ میلیارد تومان و اشتغالزایی یک هزار و ۱۷۵ نفر افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شوند، گفت: تعداد ۵۰۵ پروژه در حوزه عمرانی با حدود ۴۴۶ میلیارد تومان اعتبار و ۸۵ پروژه اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۴۹۸ میلیارد تومان مدنظر است.

استاندار همدان با بیان اینکه از ۵۰۵ پروژه عمرانی، ۳۶۵ پروژه افتتاح و ۱۴۰ پروژه کلنگ‌زنی می‌شود، گفت: از مجموع ۸۵ پروژه اقتصادی، ۸۴ پروژه افتتاح و یک پروژه کلنگ‌زنی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه استان همدان شرایط پویایی دارد و فعالیت‌های متعددی در شهرستان‌های آن در حال انجام است، گفت: پروژه‌های بزرگ دیگری هم در شهرستان‌ها اجرایی می‌شود که با محقق شدن جمیع شرایط به این آمار اضافه خواهند شد.

وی همچنین با یادآوری اینکه اولویت استان توجه به معیشت، رونق تولید و اشتغال است به سند توسعه راهبردی استان همدان اشاره کرد و با بیان اینکه در این سند برش توسعه هر شهرستان مشخص شده است، گفت: هر سه ماه یکبار وضعیت اجرای این سند در بخش‌های مختلف بررسی می‌شود.

طبق سند توسعه استان همدان سالانه باید ۵ هزار میلیاردتومان سرمایه گذاری با ۲۰ هزار شغل اجرایی شود وی با بیان اینکه امسال تاکنون در استان همدان ۱۸ هزار شغل با ۴ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری محقق شده است، عنوان کرد: طبق سند توسعه استان همدان سالانه باید ۵ هزار میلیاردتومان سرمایه گذاری با ۲۰ هزار شغل اجرایی شود.

استاندار همدان با یادآوری اینکه استان همدان در ایام دهه فجر میزبان ۳ وزیر و یک معاون رئیس جمهور خواهد بود کمااینکه سفر رئیس جمهور به استان همدان در حال برنامه‌ریزی است، گفت: هر کس قدر اصحاب رسانه را نفهمد چیزی از مدیریت نفهمیده است.

استاندار همدان به موضوع انتخابات مجلس یازدهم نیز اشاره کرد و با بیان اینکه از مجموع ۴۳۹ نفر داوطلب ثبت نامی در استان همدان، ۴۴ نفر قبل از رسیدگی به صلاحیت‌ها در هیئت‌هایی اجرایی، انصراف خود از داوطلبی را اعلام کردند، گفت: از ۳۹۵ نفر باقی مانده، ۱۹ نفر در هیئت‌های اجرایی رد صلاحیت شدند و ۹۵.۲ درصد معادل ۳۷۶ نفر تأیید صلاحیت شدند.

شاهرخی ادامه داد: قبل از رسیدگی به صلاحیت‌ها در هیئت نظارت استان، ۱۰ نفر از ادامه داوطلبی انصراف داده و صلاحیت ۳۸۵ نفر اعم از رد صلاحیت شده اجرایی و تأیید شدگان در این هیئت، در هیئت نظارت استان مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی گفت: از این تعداد از سوی هیئت نظارت ۱۴۱ نفر تأیید صلاحیت شده و ۲۴۴ نفر رد صلاحیت و عدم احراز صلاحیت شده و از گردونه انتخابات خارج شدند.

وی اضافه کرد: در مرحله بعد شورای نگهبان به شکایات افراد رد شده و همچنین بررسی صلاحیت افراد تأیید شده تا ۱۱ بهمن ماه پرداخته که نتیجه اعلام می‌شود.

شاهرخی با تاکید بر اینکه ما به عنوان مجری انتخابات در اقدامات خود کاملاً بی‌طرف عمل خواهیم کرد اما هر کدام از ما هم در قلبمان به کاندیداهایی گرایش داریم و به آنها رأی خواهیم داد، گفت: اینکه از کسی حمایت کنیم بدترین معامله است که به خاطر دنیای کسی، آخرت خود را بفروشیم.

مجریان و مسئولان بی‌طرفانه رفتار کرده و مُر قانون را اجرا کنند

استاندار همدان تاکید کرد: مجریان و مسئولان موظف هستند در جریان برگزاری انتخابات بی‌طرفانه رفتار کرده و مُر قانون را اجرا کنند و مجریان و مسئولان باید به نحوی عمل کنند که شرایط را برای انتخاب شونده و انتخاب کننده فراهم شود.

وی با بیان اینکه از هیئت نظارت نیز دعوت می‌شود تا بر اساس مُرقانون اقدام و نظارت کنند، گفت: حضور هیئت نظارت و هیئت بازرسی در کنار مسئولان و مجریان، یک فرصت و ظرفیت برای برگزاری هرچه بهتر و سالم‌تر انتخابات است.

شاهرخی در ادامه به برنامه‌های در دست اقدام استان همدان اشاره کرد و با بیان اینکه مقرر شده ایستگاه فعلی راه‌آهن را در مسیر مسافربری به داخل شهر بیاوریم که مسیر نهایی شده توسط شورای شهر برنامه ریزی شده است، گفت: مصوب شورای تأمین است تا خانه سوئیت‌ها و کارتن به دست‌ها از سطح شهر همدان جمع شوند و به منازل استاندارد و شناسایی شده مجوز ورود مسافر داده شود.

استاندار همدان با بیان اینکه به دنبال برقراری پرواز همدان- شیراز و همدان- قشم هستیم و پیگیری‌هایی برای برقراری پرواز تهران- همدان و بالعکس نیز صورت گرفته گفت: درنظر داریم پرواز استانبول را در عید برقرار کنیم.

 

کد خبر 4841445

منبع: مهر

کلیدواژه: نشست خبری استانداری همدان دهه فجر دهه فجر بارش برف بوشهر انتخابات 98 شیراز ایلام قزوین گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه سیل سیستان و بلوچستان تعطیلی مدارس یاسوج زلزله استان همدان اشاره استاندار همدان انقلاب اسلامی ایران تومان سرمایه گذاری مجریان و مسئولان استان همدان میلیارد تومان کلنگ زنی هیئت نظارت رد صلاحیت سند توسعه هزار شغل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۹۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ روستای گلوگاه با مجتمع شهدای هزارجریب آبرسانی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد برارزاده پیش ازظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از اجرای پروژه با اشاره به اجرای پروژه آبرسانی در مجتمع شهدای هزار جریب شهرستان گلوگاه، گفت: با اتمام این طرح، دو هزار و ۵۰۰ نفر از روستاییان از نعمت آب شرب کافی و پایدار بهره مند می‌شوند.

وی اظهار کرد: اجرای ۸۶۰۰ متر خط انتقال در اقطار ۲۰۰،۱۶۰ و ۹۰ میلی متری، احداث سه باب مخزن ذخیره در مجموع به ظرفیت ۳۰۰ متر مکعب و تجهیز و راه اندازی سه باب ایستگاه پمپاژ از جمله عملیات پیش بینی شده در قرارداد جاری این پروژه است.

وی از پیشرفت ۶۰ درصدی قرارداد این طرح خبر داد و افزود: تا کنون یک حلقه چاه با آبدهی ۲۵ لیتر در ثانیه حفر، پنج هزار متر لوله گذاری خط انتقال وهزار و ۱۰۰ متر لوله گذاری شبکه توزیع روستای دهی انجام و عملیات احداث مخزن ذخیره ۱۰۰ متر مکعبی آغاز شد.

مدیرعامل آبفا مازندران مبلغ اولیه قرارداد اجرای این طرح را ۱۸۳ میلیارد ریال و اعتبار هزینه شده تا کنون را ۱۵۲ میلیارد ریال دانست و گفت: درمجموع برای این مجتمع ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی می‌شود.

برارزاده جمعیت برخوردار این طرح را ۲۵۰۰ نفر دانست و خاطرنشان کرد: ۱۰ روستا تحت پوشش این مجتمع قرار دارد.

کد خبر 6098059

دیگر خبرها

  • جذب اعتبارات پروژه‌های شاخص سفر رئیس‌جمهور به لرستان پیگیری شود
  • ۵ طرح صنعتی و معدنی خراسان جنوبی، آماده کلنگ‌زنی است
  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه آب داجیوند
  • تکمیل اسکله رو- رو امیرآباد ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • مجتمع رفاهی درمانی یاسوج کلنگ زنی شد
  • ۱۰ روستای گلوگاه با مجتمع شهدای هزارجریب آبرسانی می شود
  • کلنگ‌زنی و افتتاح ۴ طرح بزرگ کشاورزی و دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد