Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@05:06:52 GMT

اسکوچیچ:مشکل‌قلبی من دروغ است

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۳۹۸۳۰

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: آن چیزی که در مورد قلب گفته شد که من مشکل قلبی دارم، این دروغ است ولی مشکلاتی دارم. ناطقان: دراگان اسکوچیچ عصر امروز پس از شکست تیمش در برابر پرسپولیس تهران در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: به تیم پرسپولیس بابت این پیروزی تبریک می‌گویم و در واقع بهتر از ما بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای پیروز شدن در چنین بازی‌هایی لازم است که شما توان بالایی داشته باشید. تیمی مثل پرسپولیس آنقدر بازیکن باکیفیت دارد که شما هر زمان به آنها زمان بدهید بازیکنان آنها هر کاری می‌توانند برای تیمشان انجام دهند.

وی افزود: در نیمه اول پرس بسیار خوبی انجام دادیم ولی کمی به مشکل برخوردیم اما وقتی پرسپولیس گل زد، بازی آرام شد. وقتی نیمکت ما را هم ببینید متوجه می‌شوید، نفراتی ندارد که کمک حال تیم باشند ولی باز هم با همه این موارد به پرسپولیس تبریک می‌گویم ولی دوست نداشتم بازنده این بازی باشم.

اسکوچیچ در خصوص بی‌انگیزه بودن بازیکنان به خصوص عیسی آل کثیر در این بازی نیز گفت: ما همه فصل خوب بودیم و حالا بد شدیم و این فوتبال است. دلایل زیادی داریم که اینگونه شدیم. به نظر شما جایگاهی که صنعت نفت در آن قرار گرفته است، جایگاه طبیعی و نورمالی است؟ شما به چه دلیل می‌گوئید که ما در مقابل پرسپولیس بی‌انگیزه بودیم؟ چرا عقیده دارید که باید در برابر تیمی مثل پرسپولیس رقابت پایاپای داشته باشیم؟ چرا نباید بازنده باشیم؟

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان همچنین در خصوص مشکلات تیم ادامه داد: بازیکنان نفت بعد از ۶ ماه پول گرفتند. امروز دستیار اسلوونیایی من را در این بازی دیدید؟ بازی گذشته چی؟ چند بازی او را ندیدد؟ وی از تیم جدا شد چون پول وی به موقع پرداخت نشد. بعد از این ۶ ماه حالا می‌گوئید چرا بازیکن نگرفتید؟ حالا با این مشکلات مالی انتظار دارید در برابر پرسپولیس ببریم و حتی به آسیا برویم؟

اسکوچیچ با اشاره به اینکه فکر کنم برخی از شما در خصوص جذب رحیم زهیوی از ما سوال داشتید، بیان کرد: رحیم سه سال است که بازی نکرده است ولی چون پنجره نقل و انتقالات باشگاه بسته بود باید پولی می‌دادیم که پنجره باز می‌شد.

وی در خصوص آینده خودش نیز گفت: من هم سرمربی تیم هستم. هم آنالیز می‌کردم و هم بدن‌ساز بودم. ۱۵ – ۲۰ روز چند تا باشگاه خواهان من بودند؟ درنهایت بالای پنج تیم من را می‌خواستند. بعضی از باشگاه‌های خواهان من حاضر بودند پولی که بابت جریمه باید به باشگاه نفت می‌دادم را پرداخت کنند ولی من ماندم اما برای من بازیکن بیاوردید. حالا اکنون که من بعد از ۷ ماه حضور در باشگاه با مشکل مواجه هستم از من خواسته‌اند که اگر می‌خواهی بروی باید همه پول خود را بدهی و بروی؛ یعنی اینکه من اینجا هیچی به دست نیاوردم و باید ۴۰ هزار دلار دیگر هم بدهم که بروم.

اسکوچیچ اضافه کرد: آن چیزی که در مورد قلب من صحبت شد که من مشکل قلبی دارم این دروغ است ولی مشکلاتی دارم. اینجا دنبال درمان بوده‌ام حتی در آبادان ولی کسی به من کمکی نکرد و برای کمک به درمان باید به کشورم برگردم. این خیلی ساده است.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در مورد قرارداد خود نیز گفت: من یک آدم حرفه‌ای هستم ولی در زندگی مسائل مهم‌تری هست. دیروز گفتند که من قرار است به سپاهان بروم در حالی به باشگاه گفتم که قصد دارم به خانه بروم و آن را مکتوب می‌کنم. چرا باید دروغ بگویم؟

اسکوچیچ عنوان کرد: چرا تیم‌های دیگر می‌توانند بازیکن بگیرند، بازیکن خارجی بگیرند و … ولی ما نمی‌توانیم؟ همین نفت مسجدسلیمان ۶ تا ۷ بازیکن جذب گرفته است ولی ما چه بازیکنی جذب کردیم؟ ۶ ماه است که یک دفاع وسط روی نیمکت نداریم و هر کدام مصدوم می‌شدند ما جانشین نداریم. شاید اشکال از مربی است و اگر می‌خواهید به آسیا بروید مربی را عوض کنید و به آسیا بروید.

وی افزود: نمی‌دانم چرا کسی به این باشگاه کمک نمی‌کند؟ ما مثل دیوانه‌ها از همه راه‌ها تلاش کردیم که به جایی برسیم.

اسکوچیچ در خصوص ماند یا نماندن خود در باشگاه صنعت نفت نیز گفت: باشگاه شرایط فیزیکی من را به‌خوبی می‌داند. اگر شرایطی که من دارم مهم‌تر از قرارداد من باشد من دیگر حرفی برای گفتن ندارم.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابت‌های هفته هجدهم نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۵ امروز تیم فوتبال صنعت نفت در ورزشگاه تختی آبادان، میزبان تیم پرسپولیس تهران بود که این دیدار با برتری یک بر صفر شاگردان گل محمدی به پایان رسید. احمد نورالهی برای پرسپولیس گل زد تا این تیم به امتیاز ۴۰ در لیگ نوزدهم دست پیدا کند. منبع: مهر برچسب ها: اسکوییچ ، مشکل قلبی ، دروغ

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مشکل قلبی دروغ سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مشکل قلبی نیز گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۹۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از آسانسور عمر شما را کوتاه می‌کند!

سوار شدن آسانسور برای راحتی فوق‌العاده است، اما یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که هیچ کمکی به طول عمر شما نمی‌کند بلکه در عوض، محققان دریافته‌اند که انتخاب پله‌ها می‌تواند به شما کمک کند تا زندگی طولانی‌تری داشته باشید.

به طور خاص، بالا رفتن از چند پله در روز، خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی و مرگ را کاهش می‌دهد حتی اگر سابقه مشکلات قلبی داشته باشید.

به گزارش ایسنا، دکتر سوفی پادوک(Sophie Paddock)، نویسنده این مطالعه از دانشگاه آنگلیا شرقی و بنیاد بیمارستان دانشگاه نورفولک و نورویچ می‌گوید: اگر هر دو گزینه پله‌ها یا آسانسور را دارید، به سراغ پله‌ها بروید، زیرا این کار به قلب شما کمک می‌کند. حتی فعالیت‌های بدنی کوتاه مدت تأثیرات مفیدی بر سلامتی دارد، و دوره‌های کوتاه بالا رفتن از پله‌ها می‌تواند یک هدف دست یافتنی برای فعالیت‌های روزانه باشد.

به نقل از اس‌اف، اگرچه بیماری‌های قلبی عروقی علت اصلی مرگ و میر در ایالات متحده هستند، اما محققان می‌گویند که ورزش منظم می‌تواند به پیشگیری از آن کمک کند.

متأسفانه، مطالعه جدیدی که در مجله ESC Preventive Cardiology ۲۰۲۴ ارائه شده است، خاطرنشان می‌کند که از هر چهار فرد بزرگسال در سراسر جهان، یک نفر از سطوح توصیه شده فعالیت بدنی برخوردار نیست.

در ایالات متحده بزرگسالان باید هر هفته حدود ۱۵۰ دقیقه ورزش با شدت متوسط داشته باشند. این حدود ۳۰ دقیقه پیاده‌روی سریع در روز برای مدت پنج روز است. همچنین اضافه کردن دو روز فعالیت‌های تقویت عضلانی توصیه می‌شود که در آن همه گروه‌های عضلانی اصلی از جمله پاها، باسن، پشت، شکم، سینه، شانه‌ها و بازوها درگیر شوند.

دکتر پادوک خاطرنشان می‌کند که بالا رفتن از پله‌ها شکلی آسان و قابل دسترس از ورزش است که افراد می‌توانند در هر مکانی انجام دهند از ساختمان آپارتمانی خود گرفته تا پارک‌های شهری. با در نظر گرفتن این موضوع، این مطالعه جدید به بررسی تأثیر بالا رفتن از پله بر طول عمر و سلامت قلب پرداخت.

این گروه ۹ مطالعه قبلی را در مورد بالا رفتن از پله‌ها با بیش از ۴۸۰ هزار شرکت‌کننده‌ جمع‌آوری کردند. این مطالعات مجموعه وسیعی از شرایط را مورد بررسی قرار داد و درمورد تعداد پله‌هایی که شرکت‌کنندگان از آن بالا رفتند یا سرعتی که از آن پله‌ها بالا رفتند، تفاوتی قائل نشد. این ۹ گزارش شامل افراد سالم و همچنین افراد مبتلا به بیماری شریانی محیطی یا سابقه حملات قلبی بود. شرکت کنندگان از ۳۵ تا ۸۴ سال سن داشتند.

به طور کلی، این مطالعه جدید نشان داد که بالا رفتن از پله‌ها با کاهش ۲۴ درصدی خطر مرگ به هر دلیلی ارتباط دارد. شرکت کنندگان همچنین ۳۹ درصد کمتر در معرض خطر مرگ ناشی از بیماری‌های قلبی عروقی قرار گرفتند.

علاوه بر این، بالا رفتن از پله‌ها به این شرکت‌کنندگان کمک کرد تا از برخی از عوارض عمده بیماری‌های قلبی عروقی، از جمله حمله قلبی، نارسایی قلبی و سکته جلوگیری کنند.

بر اساس این نتایج، ما مردم را تشویق می‌کنیم که پله‌نوردی را در زندگی روزمره خود بگنجانند. مطالعه ما نشان داد که هرچه فردی از پله‌ها بیشتر بالا برود، مزایای بیشتری دارد. بنابراین، چه در محل کار، چه در خانه و چه در جای دیگر، از پله‌ها استفاده کنید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تصاویری از تشکیل چندین دریاچه‌ شیرابه در تهران؛ وعده مسئولان دروغ شد! | فیلم
  • استفاده از آسانسور عمر شما را کوتاه می‌کند!
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!‏
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • مشکل صلاح کلوپ را میلیاردر می‌کند!
  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن
  • اوسمار: در دفاع مشکل داشتیم نه حمله
  • واکنش اوسمار به حذف؛ خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند!
  • بازی همیشگی‌مان را مقابل آلومینیوم انجام ندادیم