Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون جامعه المصطفی العالمیه گفت: در بیست و پنجمین جشنواره قرآن و حدیث المصطفی از ۷۲ کشور شرکت کردند که تعداد شرکت کنندگان بدون احتساب بخش خانواده ۳۹۲۰ نفر است. ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۹ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام جعفر کریمی در نشست خبری بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و حدیث المصطفی که در سالن جلسات این نهاد علمی برگزار شد، اظهار داشت: جامعه المصطفی به عنوان نهاد علمی تلاش کرده است که مخاطبان خود را از همه سطوح در ابعاد مختلف با شاخص قرآنی به عنوان منادیان فرهنگ در سراسر جهان تربیت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیام انقلاب اسلامی پیام معنویت، عقلانیت و عدالت است که برخواسته از معارف قرآن کریم است که باید در راستای این رسالت بزرگ گام برداریم.

معاون فرهنگی تربیتی جامعه المصطفی العالمیه تصریح کرد: تاکنون 25 دوره جشنواره قرآنی در داخل و خارج کشورگزار شده است و زمینه ای شد تا پرچم قرآن در جهان سربلند باشد.

اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث المصطفی در قم برگزار می‌شودپایان مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) / تجلیل از نفرات برگزیده + فیلم‌نماینده ولی فقیه در استان مرکزی: معامله قرن توطئه‌ای بزرگ برای مقابله با اتحاد اسلام و قرآن است

کریمی ادامه داد: جامعه المصطفی به عنوان نهادی علمی، آموزشی و پژوهشی در تلاش است تا مخاطبان خود از تمام ملیت ها در همه سطوح متناسب با آموزه های قرآنی تربیت کند تا دانش آموختگان این نهاد علمی به عنوان مبلغان فرهنگ قرآنی در جهان اقدام های موثری انجام دهند.

وی با تاکید براینکه دانش آموختگان جامعه المصطفی ارزش‌های دینی و معنوی را به دنیا معرفی می کنند، گفت: پیام انقلاب اسلامی، معنویت، عقلانیت و عدالت است که این آموزه ها برخاسته از معارف قرآن کریم هستند.

معاون فرهنگی تربیتی جامعه المصطفی العالمیه افزود: هدف ما این است که طلاب را از نظر آموزشی و پژوهشی و هم از بعد مهارتی به عنوان الگوهایی در جهان اسلام معرفی کنیم و ارزش های دینی و معنوی را به دنیا صادر کنیم.

وی ادامه داد: در جشنواره سال جاری حدود 72 کشور شرکت کننده داشتیم و تعداد شرکت کنندگان بدون احتساب بخش خانواده 3920 نفر است که در رشته های کتبی و شفاهی در مرحله های مختلف شرکت داشتند که نسبت به سال گذشته 15 درصد افزایش داشته است.

کریمی بیان کرد: بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و حدیث المصطفی هم در داخل و هم در نمایندگی های المصطفی در خارج کشور برگزار شده و زمینه ای شده تا در کشورهای مختلف توجه وابستگان المصطفی و هم دیگر اقشار جامعه به سوی قرآن کریم جذب شود.

وی یادآور شد: مرحله نهایی بخش شفاهی خواهران و برادران در مجتمع آموزش عالی بنت الهدی و مجتمع عالی امام خمینی(ره) از ساعت هشت صبح تا هشت شب، فردا یکشنبه 13 بهمن برگزار می‌ شود.

معاون فرهنگی تربیتی جامعه المصطفی العالمیه گفت:دهه فجر امسال در المصطفی به عنوان دهه قرآنی معرفی شده و برنامه های متنوع قرآنی در سراسر کشور برگزار می‌ شود که برنامه هایی با محوریت حضرت زهرا(س)، گفتمان انقلاب اسلامی و سردار سلیمانی برگزار می‌ شود.

رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره قرآنی و حدیثی المصطفی خاطرنشان کرد: در کنار جشنواره قرآنی و حدیثی المصطفی کارگاه آموزشی تخصصی تلاوت قرآن کریم برگزار می‌ شود ضمن این که در جشنواره امسال، داوران مسابقه از خود مجموعه نخبگان المصطفی هستند.

انتهای پیام/452/ش

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیست و پنجمین جشنواره قرآن و حدیث المصطفی المصطفی به عنوان جشنواره قرآن جشنواره قرآنی نهاد علمی قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۰۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورد عجیب بودجه جامعه‌المصطفی؛ بیشتر از بودجه دانشگاه‌های علم و صنعت و علامه طباطبایی!

روزنامه اعتماد از افزایش ۴۰ درصدی بودجه جامعه‌المصطفی خبر داده و آن را بیشتر از دانشگاه علامه طباطبایی و علم و صنعت برآورد کرده است.

جامعه‌المصطفی العالمیه، یکی دیگر از نهاد‌های مذهبی است که ردیف بودجه مستقلی دارد. این نهاد، در سال ۱۴۰۲، رقمی معادل یک هزار و ۱۷ میلیارد تومان بودجه مصوب داشته است؛ برای سال جاری، دولت پیشنهاد کرده تا یک هزار و ۲۲۶ میلیارد تومان دراختیار این نهاد مذهبی قرار بگیرد.

در همین حال ۲۰۰ میلیارد تومان هم بودجه اختصاصی پیشنهاد شده است که سرجمع می‌شود ۴۰ درصد افزایش بودجه برای سال ۱۴۰۳.

tags # بودجه 1403 سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • برگزاری دوره تربیت معلم تدبر سوره‌ای قرآن در مشهد
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • مورد عجیب بودجه جامعه‌المصطفی؛ بیشتر از بودجه دانشگاه‌های علم و صنعت و علامه طباطبایی!
  • ظرفیت‌های یک نمایشگاه در احیای قرآن/ «حراج باران» برگزار می‌شود
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز
  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود
  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند