Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@19:13:02 GMT

جزئیات تازه از تغییرات در محدوده طرح ترافیک سال ۹۹

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۴۰۱۰۹

جزئیات تازه از تغییرات در محدوده طرح ترافیک سال ۹۹

یوسف حجت سرپرست معاونت حمل نقل و ترافیک شهرداری تهران، در واکنش به اظهار نظر سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران مبنی بر احتمال ایجاد تغییرات در طرح ترافیک سال ۹۹گفت: اظهار نظر فرمانده فرمانده انتظامی تهران به معنای تغییر در محدوده طرح ترافیک برای سال آینده نیست.

سرپرست معاونت حمل نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: نظر سردار رحیمی همان تعیین سقف تردد در محدوده طرح ترافیک برای سال آینده از طریق رزرو ورود به محدوده طرح ترافیک برای شهروندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: شورای شهر مخالف افزایش ۴۰ درصدی نرخ طرح‌ ترافیک است

حجت تاکید کرد: پلیس هیچ گونه مخالفتی برای اجرای طرح رزرو ورود به محدوده طرح ترافیک برای سال آینده ندارد.

او تصریح کرد: برداشت تغییر در محدوده طرح ترافیک در سال آینده با توجه به اظهار نظر پلیس برداشتی اشتباه است و ما در مدیریت شهری به دنبال اجرای طرح رزرو ورود به محدوده طرح ترافیک برای سال ۹۹هستیم.

منبع: فردا

کلیدواژه: طرح ترافیک شهرداری تهران محدوده طرح ترافیک برای سال آینده محدوده طرح ترافیک اظهار نظر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۰۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات تازه از ورود سامانه بارشی به استان کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد جزئیات تازه از ورود سامانه بارشی به این استان را تشریح کرد.

علی کرمی روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در نشست فوق العاده ستاد مدیریت بحران استان افزود: بارندگی‌ها در اغلب نقاط استان شروع شده است.

وی اظهار کرد: هشدار سطح نارنجی نسبت به ورود سامانه بارشی صادر شده بوده که این هشدار با توجه به سه روز تعطیلی و سفر مسافران و گردشگران و کوچ عشایر تبدیل به قرمز شد.

مدیرکل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اوج بارش‌های پیش رو از صبح تا شب پنجشنبه است.

کرمی تصریح کرد: با توجه به این سامانه بارشی، از کوهنوردی و تردد در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها خودداری شود.

وی ادامه داد: در پی این سامانه کاهش دید افقی را شاهد خواهیم بود و کشاورزی و شیلات تدابیر لازم را برای جلوگیری و کاهش خسارات احتمالی بیندیشند.

مدیرکل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته بیشترین بارش‌ها را در شهرستان‌های گچساران، کهگیلویه، چرام، باشت، و مسیر بابامیدان به یاسوج خواهیم داشت.

کرمی با بیان اینکه هشدار نارنجی برای روزهای جمعه و شنبه پابرجاست، تاکید کرد: میزان بارش ها دقیق مشخص نیست اما شدت بارش ها در ساعاتی زیاد خواهد بود.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: دمای هوای امروز شهر یاسوج ۸ درجه سانتیگراد بود که پیش بینی دمای این شهر طی فردا پنجشنبه ۱۰ درجه سانتیگراد است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه از ورود سامانه بارشی به استان کهگیلویه و بویراحمد
  • ورود پیکر ۲ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس به اهواز
  • قیمت آپارتمان در محدوده «تهران قدیم»
  • ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران کرج قزوین
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت / بارش باران در محورهای استان خوزستان
  • پایان تاخت و تاز موتوری‌ ها در محدوده بازار | طرح ترافیک ویژه موتورسیکلت سواران در محدوده بازار اجرا می شود
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه در لرستان
  • احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه