Web Analytics Made Easy - Statcounter

 نیما ربیعیان روز شنبه در حاشیه توزیع جهیزیه به خانواده های محروم شهرستان مانه و سملقان به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تاکنون در پنج نوبت ۳۰۰ سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند اهدا شده است.

وی گفت: امروز هم به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر تعداد ۷۰ سری جهیزیه بین نوعروسان مانه و سملقانی توزیع شد.

ربیعیان گفت: اقلام جهیزیه بین افرادی که از لحاظ معیشتی دچار مشکل هستند توزیع شده است و این اقلام شامل یخچال، گاز، پتو، سرویس تفلون، قالی و سوریس ملامین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ارزش ریالی هر سری جهیزیه را ۱۴۰ میلیون ریال عنوان کرد.

شهرستان ۱۱۰ هزار نفری مانه و سملقان ۱۳۴ روستا دارد که حدود ۷۵ درصد جمعیت این شهرستاندر مناطق روستایی سکونت دارند.  حرفه اصلی آنان کشاورزی و دامپروری است.

برچسب‌ها روستائیان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خراسان شمالی مانه وسملقان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روستائیان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره خراسان شمالی مانه وسملقان روستائیان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره خراسان شمالی مانه وسملقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۰۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این جلسه و نشست تخصصی که در محل فرمانداری ایک شهرستان برگزار شد ضمن بیان اقدامات مهم انجام شده و در دست اقدام این شرکت در سطح شهرستان سلماس؛ در مورد مسائلی، چون جابه‌جایی برخی از تیر‌های برق که نیاز به تعویض و جابه جایی دارند و نیز برنامه ریزی برای تامین برق واحد‌های تولیدی صحبت شد.  در ادامه این نشست عبداللهی مدیر توزیع برق سلماس نیز ضمن اشاره به پیش رو بودن ایام پیک بار تابستان خواستار همکاری و مشارکت سایر ادارات در برنامه‌های پیک بار تابستان ۱۴۰۳ شد.

دیگر خبرها

  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • آمادگی استان مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در شهرستان مانه
  • ارزش معاملات بورس انرژی از ۱۲۱ میلیارد تومان عبور کرد
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار