Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@08:19:40 GMT

آخرین جزئیات تعلیق موقت پروازهای مستقیم چین

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۴۰۷۳۶

آخرین جزئیات تعلیق موقت پروازهای مستقیم چین

پرواز ۲ شرکت خط هوایی چین متوقف شد.

به گزارش مشرق مقام مسئول شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از جزئیات تعلیق موقت پروازهای چین و توقف پرواز ۲ شرکت هواپیمایی ماهان و چاینا ساتر خبرداد. 

بیشتر بخوانید: تلاش خلبانان آمریکایی برای توقف پروازها به چین ممنوعیت سفر گردشگری به چین

علی کاشانی درباره تعلیق موقت پروازهای مستقیم بین ایران و چین به دلیل بیماری کرونا و جلوگیری از شیوع آن به داخل کشور اظهار داشت: شب گذشته به دستور معاون اول رئیس‌جمهور پروازهای مستقیم ایران به چین و بالعکس به طور موقت تعلیق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) افزود: شب گذشته زمانی که دستور تعلیق موقت پروازهای ورودی و خروجی از / به کشور چین صادر شد، پرواز هواپیمای چایناساتر حدود ۵ دقیقه بعد و در ساعت ۲۰:۴۵ روز گذشته وارد فرودگاه امام شد و سپس پس از مسافرگیری از کشور خارج شد. کاشانی ادامه داد: همچنین پروازهای شانگهای و گوانگجو ساعت ۲۱ فرودگاه را ترک کرده بودند و پرواز برومکه شرکت چایناساتر نیز ساعت ۲۲ روز گذشته فرودگاه امام را ترک کرد.

مدیرکل روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) اظهار داشت: پس به این ترتیب تا دیشب ۳ پرواز از کشور ما به مقصد چین رفت. وی افزود: همچنین شرکت هواپیمایی ماهان دو پرواز به مقصد شانگهای و گوانگجو داشت که روز گذشته ساعت ۲۱ انجام شده بود، اما چون آن هواپیماها ملکی ایران بودند و باید به کشور برمی‌گشتند، امروز ساعت ۵ بامداد و ۵:۴۰ به کشور برگشتند و پس از آن هیچ پرواز مستقیمی به/از کشور چین در فرودگاه امام(ره) تا مصوبه بعدی در این باره نداریم.

کاشانی اظهار کرد: البته ممکن است پروازهای کانکشنی نظیر ایرفلوت، ترکیش ایرلاین و امارات در کشور ما توسط ایرلاین‌های دیگر داشته باشیم، اما پروازهای مستقیم در مسیر چین تعلیق موقت شده است. وی تاکید کرد: همچنین نمایندگان وزارت بهداشت و درمان در فرودگاه به صورت منظم و دقیق از همه پروازها معاینه پزشکی از مسافران به عمل می‌آورند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: سقوط هواپیمای آمریکایی معامله قرن انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا پرواز چین پروازها امارات ترکیش ایرلاین فرودگاه امام ایران شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی ره تعلیق موقت پروازهای پروازهای مستقیم فرودگاه امام روز گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۰۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ نبرای اطلاع ازتاخیرات وتغییربرنامه پروازی باتلفن ۱۹۹ از اصفهان وشماره ۳۵۲۷۷۵۲۰۰ ازشهرستان‌ها تماس گرفته و یابه سایت فرودگاه به آدرس https://esfahan.airport.ir مراجعه کنید.

دیگر خبرها

  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • بازگشت پرواز تهران - خرم آباد
  • شرایط جوی پرواز تهران - خرم آباد را مجبور به بازگشت کرد
  • بازگشت پرواز تهران ـ خرم‌آباد ‌به مبدأ در پی شرایط بد جوی
  • افزایش پروازهای فرودگاه شهدای خوی به ۳ روز در هفته
  • پروازهای تهران به ایلام لغو شد
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام و بالعکس
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه