Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-02@04:22:44 GMT

خط تماس ویژه مشاوره اضطراری کرونا راه اندازی شد

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۴۱۰۸۹

خط تماس ویژه مشاوره اضطراری کرونا راه اندازی شد

رویداد۲۴سعید نمکی عصر شنبه در حساب توییتر خود نوشت: بخش مشاوره بیماری‌های واگیر سامانه تلفنی ۱۹۰ برای پاسخگویی به سوالات مردم در خصوص ویروس کرونا راه اندازی شد.

وی ادامه داد: هموطنان عزیز و همچنین همکاران نظام سلامت می‌توانند از این طریق سوالات خود را به صورت شبانه روزی با کارشناسان مربوط در میان بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شماره تلفن ۱۹۰ سامانه ۲۴ ساعته وزارت بهداشت که از خطوط تلفن ثابت و همراه قابل شماره گیری است.

ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته (آذر / دی) میلادی در بازار غذاهای دریایی شهر ووهان واقع در استان هوبی چین که به طور غیرقانونی حیوانات وحشی می‌فروشند، آغاز شد. این ویروس اکنون علاوه بر ۳۰ استان و منطقه در چین به ۱۲ کشور دیگر از جمله آمریکا، استرالیا، تایلند، کره جنوبی، ژاپن، کانادا و فرانسه هم سرایت کرده است.

بر اساس آخرین آمار تاکنون نزدیک به ۱۰ هزار نفر در چین به این ویروس مبتلا شده اند و بیش از ۲۱۳ نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

بیشتر بخوانید: توضیح نمکی در مورد پروازهای چینی

در پی اعلام وضعیت اضطرار ویروس کرونا از سوی سازمان جهانی بهداشت، وزیر بهداشت طی نامه به اسحاق جهانگیری معاون رییس جمهوری از دولت خواست که همه پروازهای رفت و برگشت به چین تا اطلاع ثانوی لغو شود و در جلسه روز گذشته (جمعه) اعضای دولت که با حضور وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، راه و شهرسازی، گردشگری و صنایع دستی، کشور و سخنگوی دولت برگزار شد، مصوب شد که تا اطلاع ثانوی همه پروازهای ورودی و خروجی به چین لغو شود.

منبع: ایرنا لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000qmf خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 وزیر بهداشت ویروس کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۱۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 تماس تصویری نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل با مشاور ارشد امیرعبداللهیان

به گزارش همشهری‌آنلاین، «گیر پدرسون» نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه امروز سه شنبه (۱۱ اردیبهشت ۱۴٠۳) با علی اصغر خاجی، مشاور ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی گفتگو کرد.

طرفین در این دیدار در رابطه با آخرین تحولات سوریه از جمله لزوم اتخاذ رهیافت های جدید جهت کمک به بهبود وضعیت انسانی، مبارزه با تروریسم و همچنین استمرار فرآیند سیاسی سوریه گفتگو و تبادل نظر کردند.

خاجی در ادامه این گفتگوها، با ابراز نگرانی از بحران انسانی سوریه اظهار داشت، جنایات رژیم صهیونیستی در قبال مردم مظلوم فلسطین و همچنین تجاوزات مستمر این رژیم به سوریه و لبنان تمامی معادلات منطقه را در بحران فرو برده است و روند پیشرفت تحولات سوریه را دچار خدشه کرده است.

کد خبر 848421 منبع: مهر برچسب‌ها خبر ویژه سازمان ملل

دیگر خبرها

  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • راه‌اندازی ۱۶ هزار تخت بیمارستاتی در دولت سیزدهم
  •  تماس تصویری نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل با مشاور ارشد امیرعبداللهیان
  • اعلام شماره تماس برای دیدار مردمی وزیر بهداشت
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد