Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@17:17:33 GMT

نقش نیروی زمینی ارتش در مقابله با داعش

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۴۱۱۰۱

نقش نیروی زمینی ارتش در مقابله با داعش

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان نقش این نیرو در مقابه با داعش گفت: قدرت آتش توپخانه نیروی زمینی ارتش در ۸ سال دفاع مقدس، قوت قلب رزمنده‌ها بود و هنوز هم توپخانه‌های ما در حال نبرد هستند.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه بازدید از مرکز آموزش ۰۱ در جمع سربازان آموزشی این مرکز بر اهمیت نیروی زمینی در تمامی نبردها به‌ویژه جنگ تحمیلی و نیز نقش و نحوه مقابله این نیرو با داعش به صورت برون‌مرزی تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سرنوشت جنگ مثل امضای پایانی یک نامه است؛ هیچ نیرویی نمی‌تواند جنگ را تمام کند؛ سرنوشت جنگ در زمین رقم می‌خورد و امضای پایانی آن توسط دستان باکفایت نیروی زمینی ارتش انجام می‌شود. گواه من ۴۶ هزار شهید در جنگ است؛ ارتش ما در دفاع مقدس مجموعاً ۴۸ هزار شهید داده است که دو هزار شهید آن از نیروی هوایی و دریایی و مابقی از نیروی زمینی بوده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: ما در زمان مقابله با داعش نیز به کردستان عراق رفتیم و قرارگاهی تشکیل دادیم تا ۴۰ کیلومتر قبل از ورود داعش به ایران با آن‌ها مقابله کنیم. قدرت آتش توپخانه نیروی زمینی در ۸ سال دفاع مقدس قوت قلب رزمنده‌ها بود و هنوز هم توپخانه‌های ما در حال نبرد هستند.

امیر سرتیپ حیدری با اشاره به فرازهایی از سوره مبارکه حمد اظهار داشت: خداوند در این سوره به تمام بندگان در تمام اعصار، یادآوری می‌کند، آموزش می‌دهد و تربیت می‌کند؛ خداوند تبارک و تعالی در این سوره همچنین نحوه ارتباط با بزرگ‌تر را آموزش می‌دهد.

وی در ادامه سخنان خود با تبیین آیه «اهدنا الصراط…» و تفاوت بین واژه صراط و طریق در ادبیات عرب، تأکید کرد: به بیان واقعی صراط مستقیم خود خداوند است و امروز، ولی فقیه صراط مستقیم است؛ چراکه ولی فقیه جانشین پیامبر (ص) است و پیامبر (ص) جانشین خداوند است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش هدف از تحصیل در اسلام را تعالی و رهایی از جهل دانست و یکی از افراد رشد یافته در مکتب اسلام را سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برشمرد و افزود: اسلام یک مکتب انسان‌ساز است در همین بستر است که سردار بزرگ شهید حاج قاسم سلیمانی رشد می‌کند که عارف و عالم به تمام معناست؛ کسی که شهادتش دل‌های همه آزادگان را متوجه مکتبش، امامش و مسیرش کرد.

کد خبر 408503

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران داعش گروه تروریستی داعش شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق فرمانده نیروی زمینی ارتش نیروی زمینی ارتش دفاع مقدس هزار شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۱۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به رفح برای اسرائیل فاجعه‌بار خواهد بود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «اسرائیل زیو» سرلشکر ذخیره و رئیس سابق شعبه عملیات ارتش رژیم صهیونیستی درباره پیامدهای حمله زمینی گسترده به رفح هشدار داد و تاکید کرد که چنین عملیاتی «بسیار خطرناک» است.

این مقام نظامی صهیونیست اذعان کرد که حماس در حال تدارک یک کمین راهبردی برای ارتش اسرائیل در صورت حمله زمینی گسترده به رفح است که برای اسرائیل فاجعه‌بار خواهد بود.

وی افزود: با توجه به این واقعیت که رفح علاوه بر حساسیت مصر و آمریکا نسبت به آن، مکان بسیار دشوار و شلوغی برای جنگیدن است، هر گونه عملیات زمینی گسترده در رفح دارای ریسک بالا و خطرناک‌تر از هر عملیاتی خواهد بود که ارتش تا کنون در نوار غزه انجام داده است.

اظهارات این مقام صهیونیست در حالی است که گروه‌های مقاومت فلسطین اعلام کرده‌اند که برای هرگونه سناریویی در صورت تجاوز مستمر رژیم اشغالگر به نوار غزه از جمله تهاجم زمینی به رفح آماده هستند.

کد خبر 6089048

دیگر خبرها

  • وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه تاکید کرد
  • تأکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه
  • تاکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه
  • اعطای بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش
  • حمله به رفح برای اسرائیل فاجعه‌بار خواهد بود
  • بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش اعطا شد
  • اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • گروه‌های فلسطینی: آماده مقابله با هر تجاوزی به رفح هستیم