Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقبال عباسی روز شنبه در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی این استان افزود: دانشگاه علوم پزشکی با بهره‌گیری از نظر متخصصان و کارشناسان خود ،از طریق رسانه‌ها و مطبوعات در خصوص راه‌های ابتلا، روش‌های پیشگیری و آمادگی استان در این خصوص اطلاع‌رسانی جامع و مستمری داشته باشد.

وی از مردم استان نیز تقاضا کرد، اخبار مرتبط با ویروس کرونا را تنها از منابع رسمی به ویژه از ناحیه دانشگاه علوم پزشکی دنبال کنند و به اخبار غیررسمی و شایعات شکل گرفته در این خصوص توجهی نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسی، با تاکید بر آمادگی همه دستگاه‌های خدمات‌رسان و ایجاد هماهنگی بین‌بخشی در استان، تصریح کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی استان به ویژه دستگاه‌های خدمات‌رسان آمادگی لازم را داشته باشند و با رصد وضعیت استان و ایجاد هماهنگی بین‌بخشی زمینه‌های انتشار ویروس کرونا را به حداقل برسانند.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: فرمانداران شهرستانهای ۱۰ گانه استان نیز هرچه سریع‌تر با حضور همه دستگاه‌های شهرستانی نشستی برگزار کرده و اقدامات و هماهنگی لازم را خصوص پیشگیری از انتشار ویروس کرونا ایجاد کنند.

به گزارش ایرنا، ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته (آذر/دی) میلادی در بازار غذاهای دریایی شهر ووهان واقع در استان هوبی چین که به طور غیرقانونی حیوانات وحشی می‌فروشند، آغاز شد.

این ویروس اکنون علاوه بر ۳۰ استان و منطقه در چین به ۱۲ کشور دیگر از جمله آمریکا، استرالیا، تایلند، کره جنوبی، ژاپن، کانادا و فرانسه هم سرایت کرده است.

در پی اعلام وضعیت اضطرار ویروس کرونا از سوی سازمان بهداشت جهانی، وزیر بهداشت طی نامه به اسحاق جهانگیری معاون رییس جمهوری از دولت خواست که همه پروازهای رفت و برگشت به چین تا اطلاع ثانوی لغو شود و در جلسه روز گذشته (جمعه) اعضای دولت که با حضور وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی،  راه و  شهرسازی، گردشگری و صنایع دستی، کشور و سخنگوی دولت برگزار شد، مصوب شد که تا اطلاع ثانوی همه پروازهای ورودی و خروجی به چین لغو شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 اسحاق جهانگیری بهداشت درمان و آموزش چهارمحال و بختیاری کانادا ویروس قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی انتشار ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۱۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب؟

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب تکذیب می‌شود.

به گزارش مشرق، مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: در پی انتشار فیلم پلمب بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب، به آگاهی می‌رساند؛ پس از تماس عوامل درمانی با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ و حضور مأمور پلیس در بیمارستان، محرز شد درب مشترک دو بیمارستان محب مهر و هاشمی نژاد به دلیل اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان‌های مذکور نرده گذاری و پلمب شده است؛ البته هر بیمارستان درب ورودی مجزا برای تردد مراجعین دارد.

پلیس هر گونه خبری مبنی بر پلمب مرکز درمانی به دلیل کشف حجاب را صحیح نمی‌داند.

دیگر خبرها

  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • امدادرسانی به ۶ مصدوم در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار
  • بیمارستان محب مهر پلمب نشده است
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب؟
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد