Web Analytics Made Easy - Statcounter

خادمی با اشاره به اینکه قطعه اول آزادراه تهران - شمال در دهه فجر به بهرداری نمی‌رسد، گفت: برای بالا بردن سطح ایمنی بهره برداری از قطعه اول آزادراه تهران – شمال با تاخیر انجام می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، خیرالله خادمی عصر امروز (شنبه 12 بهمن) به پرنامه پیگیری شبکه خبر سیما درباره دلایل تاخیر در بهره برداری از قطعه یک آزادراه تهران – شمال مطالبی را بازگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر عامل شرکت زیربنا‌های حمل و نقل با اشاره به اینکه قطعه اول آزادراه تهران - شمال در دهه فجر به بهرداری نمی‌رسد، گفت: برای بالا بردن سطح ایمنی بهره برداری از قطعه اول آزادراه تهران – شمال با تاخیر انجام می شود.

 

وی با بیان اینکه حجم کار در آزادراه تهران - شمال زیاد است بر این نکته باز هم تاکید داشت که برای بالا بردن سطح ایمنی برای هموطنان، باید منتظر ماند تا مشکلات این قطعه برطرف شود.

 

خادمی پس از این توضیحات این مطلب را نیز بیان کرد که شاید آزادراه تهران – شمال به صورت آزمایشی در ماه جاری یا اسفند بهره برداری شود./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد دهه فجر نماز جمعه معامله قرن فهما انقلاب اسلامی خطبه نماز جمعه ایام الله دهه فجر طرح معامله قرن آزاد راه تهران شمال آزاد راه قطعه اول آزادراه تهران بهره برداری از قطعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۱۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادراه تهران شمال بازگشایی شد

ایسنا/مازندران رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چالوس گفت: آزاد راه تهران شمال که شب گذشته بر اثر ریزش سنگ و بارندگی مسدود شده بود بازگشایی شد.

مهدی صفایی درگفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه درحال حاضر محور کندوان از ترافیکی روان برخوردار است،گفت: پیش‌بینی می‌شود با توجه به پایان تعطیلات و بازگشت مسافران به محل زندگی خود، این محور تا ساعاتی دیگر از ترافیکی پرحجم برخوردار شود.

وی با اشاره به ریزش سنگ و مسدود شدن آزاد راه تهران شمال در شب گذشته اظهار کرد: با تلاش نیروهای راهداری استان تهران، این محور بازگشایی شد و مشکلی برای تردد ندارد.

صفایی افزود: جهت کاهش بار ترافیک به احتمال زیاد این مسیر از ساعت ۱۲ امروز از سمت تهران مسدود و از سمت مرزن آباد یک طرفه خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آزادراه تهران شمال بازگشایی شد
  • تردد از کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • تردد از جاده چالوس و آزادراه تهران –شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • انسداد آزادراه تهران_ شمال در پی سیلاب و ریزش کوه
  • آزادراه تهران شمال در محدوده تونل ۱۲ مسدود شد
  • انسداد آزادراه تهران شمال به علت سیل و ریزش کوه
  • انسداد آزادراه تهران شمال بعلت سیل و ریزش کوه
  • انسداد آزادراه تهران_ شمال به علت سیلاب و ریزش کوه
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین آماده بهره‌برداری
  • جاده چالوس یک‌طرفه شد