Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم شهر خودرو از بازیکنان تیمش به خاطر نمایش خوب مقابل ماشین سازی تمجید کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مجتبی سرآسیایی در نشست خبری پس از پیروزی مقابل ماشین‌سازی گفت:

امروز خیلی بازی باکیفیت و سنگینی را دیدیم. تیم ماشین‌سازی واقعاً بازی باکیفیت و خوبی ارائه کرد. ما در آنالیزمان به بچه‌ها هشدار یک حریف فنی و سرسخت را داده بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تمام فشارهایی که بازیکنانم در این یکی دو هفته متحمل شده بودند باید بگویم به آنها افتخار می‌کنم. با کیفیت فنی که بازیکنانم نشان دادند و توام با یک نتیجه خوب بود، دل هواداران و مردم مشهد شاد شد.

مجتبی سرآسیایی درباره قضاوت داور بازی امروز گفت:

فکر می‌کنم داوری بعضی مواقع کیفیت بازی را تحت تأثیر قرار داد، وگرنه آقای زاهدی‌فر از داوران خوب ماست.

سرمربی شهر خودرو درباره آمادگی مهاجم خارجی تیمش گفت:

میروسلاو هنوز به آمادگی بدنی کامل نرسیده است و یک مقدار به زمان نیاز دارد. حتماً در آینده از کیفیت این بازیکن بیشتر در زمین خواهید دید. قاضی، خلعتبری، سیف‌اللهی، سرلک و جعفری که به ما اضافه شدند باکیفیت کار کردند و در کنار سایر بازیکنانی که از قبل در اختیار داشتیم، واقعاً فوتبال باکیفیتی ارائه می‌کنند.

مجتبی سرآسیایی در مورد تغییر سبک شهر خودرو نسبت به نیم فصل اول توضیح داد:

ما یک تغییر تاکتیکی کوچک نسبت به زمان آقای گل‌محمدی داریم. در یک سال و نیم گذشته با حضور گل‌محمدی تیم کیفیت بالایی داشت و ما هم همان مسیر را ادامه می‌دهیم. فقط با توجه به اضافه شدن قاضی، خلعتبری و میروسلاو یک مقدار شرایط‌ تاکتیکی‌مان را عوض کردیم و همین تغییر تیم ما را متحول کرده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ماشین سازی تیم شهر خودرو سرمربی شهر خودرو ماشین سازی مجتبی سرآسیایی مجتبی سرآسیایی ماشین سازی شهر خودرو گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۱۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد

به گزارش "ورزش سه"، اظهارات جنجالی عبدالله ویسی پس از تساوی برابر آلومینیوم، برای این سرمربی گران تمام شد. سرمربی فولاد در نشست خبری پس از بازی گفت: ما نمی‌خواستیم ببازیم و برنده به اهواز برگردیم و خدا را شکر نباختیم ولی آدم حرص می‌خورد که می‌گوییم روح ورزش سالم و پاک است اما کمیته انضباطی، کمیته اخلاق و فدراسیون فوتبال مگر نمی‌تواند ببیند که بازی‌ها چگونه برگزار می‌شود، شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات بیاید وسط!

او در ادامه گفت: حفاظت اطلاعات ما بسیار قوی است و می‌خواهم بیاید تا نگذارد حق کسی خورده شود. در جلوی دوربین طوری دیگر حرف می‌زنیم اما بازیمان مدل دیگری است. این حق خوری و ظلم به فوتبال است. انتظار داریم از کمیته اخلاق، کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال که بازی‌ها را رصد کنند. اینکه هر اتفاقی در بازی می‌افتد همان مسئله‌ای است که هم من می‌دانم و هم شما می‌دانید. لطفاً جمع کنید و اجازه ندهید حق کسی خورده شود. نه فقط لیگ برتر و قهرمانی بلکه در سقوط و لیگ‌های دیگر همینطور.

حالا این اظهارات باعث شده تا کمیته انضباطی از او دعوت به عمل آورد. در اطلاعیه ای که سایت فدراسیون فوتبال منتشر کرده، آمده است: عبدالله ویسی، سرمربی تیم فولاد به دلیل نقض ماده 71 مقررات انضباطی پس از بازی با تیم آلومینیوم اراک،به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد.

دیگر خبرها

  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد
  • اوزونیدیس: نمی‌دانم باید چه کار کنیم که پیروز شویم!
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • گل‌محمدی، احتمالا سرمربی جدید تراکتور/ جواد نکونام از سبک کی‌روش تقلید می‌کند
  • تیمو ورنر باقی بازی‌های فصل جاری را از دست داد
  • دقیقی: شمس آذر می‌توانست آسیایی شود
  • حفظ شمس‌آذر ۱۳۰ میلیارد بودجه می‌خواهد
  • فردا بازی سختی برای بازیکنان است/ علی عدنان انضباط نداشت
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم