Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله حسینی با اشاره به اینکه شانه خالی کردن از انجام وظیفه باعث می شود مشکل ضد دین به فرهنگ تبدیل شود، گفت: اگر امر به معروف و نهی از منکر کم رنگ شد، زشتی ها به میدان می آیند و فرهنگ جامعه را تغییر می دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آئین تکریم و معارفه رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز (12 بهمن) با حضور قائم مقام دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور و جمعی از مسئولان استانی در دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه یاسوج برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آیت الله «سیدعلی اصغر حسینی» در این آئین، گفت: امر به معروف از آن چه که برای اجتماع ضرر دارد، جلوگیری می کند.

 

رئیس سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد راه انبیا را امر به معروف و نهی از منکر دانست و اظهار داشت: اسلام دین کاملی است و محدود به یک زمان، مکان و افراد خاصی نیست.

 

وی خاطرنشان کرد: در همه زمینه ها خوبی ها و زشتی هایی وجود دارد که اگر از بدی ها جلوگیری شود و خوبی ها ترویج شوند، دنیا بهشت می شود.

 

آیت الله حسینی با اشاره به اینکه شانه خالی کردن از انجام وظیفه باعث می شود مشکل ضد دین به فرهنگ تبدیل شود، اضافه کرد: اگر امر به معروف و نهی از منکر کم رنگ شد، زشتی ها به میدان می آیند و فرهنگ جامعه را تغییر می دهند.

 

امام جمعه سابق یاسوج یادآور شد: اگر امر به معروف انجام نشود، ضد فرهنگ ها فرهنگ، زشتی ها فراگیر و فساد جامعه را فرا می گیرد.

 

وی ضمن بیان اینکه این فرایض تا آنجا اهمیت دارند که حدود الهی را تعیین می ‌کنند، ادامه داد: صدا و سیما تاکنون برای نهادینه شدن این فرهنگ و تحقق اهداف این ستاد، خدمات چشم گیری ارائه کرده است.

 

آیت الله حسینی با بیان اینکه فرهنگ دینی غنی و پرمحتوا است، گفت:: باید برای تقویت این فرهنگ از همه ظرفیت‌ ها از جمله ظرفیت بزرگ رسانه ملی استفاده کرد.

 

شایان ذکر است در این آئین از خدمات آیت الله «سیدعلی اصغر حسینی» دبیر سابق این ستاد تجلیل و آیت الله «سید نصیر حسینی» نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج به عنوان رئیس ستاد امر به معروف استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد دهه فجر کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه معامله قرن ایام الله دهه فجر فهما انقلاب اسلامی خطبه نماز جمعه شیراز فساد کهگیلویه و بویراحمد تکریم و معارفه امر به معروف و نهی از منکر فرهنگ استان کهگیلویه و بویراحمد امر به معروف و نهی از منکر فرهنگ جامعه را تغییر آیت الله حسینی ستاد امر به معروف اگر امر به معروف امام جمعه کم رنگ شد زشتی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۱۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور وارد تهران شد

آیت‌الله رئیسی پس از سفر رسمی سه روزه به کشورهای پاکستان و سریلانکا، دقایقی پیش وارد تهران شد.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور پس از سفر رسمی سه روزه به کشورهای پاکستان و سریلانکا، دقایقی پیش وارد تهران شد.

برگزاری دیدارهای رسمی دوجانبه، نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه و امضای مجموعا ۱۳ سند همکاری بخشی از برنامه‌ها و دستاوردهای این سفر بود.

«ایجاد مناطق آزاد تجاری در گذرگاه‌های مرزی مشترک»، «همکاری در بخش سینما و رسانه»، «همکاری در بخش بهداشت دامی»، «همکاری‌های امنیتی»، «همکاری در بخش تعاون و رفاه اجتماعی»، «همکاری در بخش استاندارد» و «همکاری در بخش حقوقی و معاضدت قضایی در امور مدنی و تجاری» از مهم‌ترین اسناد همکاری میان ایران و پاکستان بود که از سوی وزرای راه و شهرسازی، دادگستری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، جهاد کشاورزی و روسای سازمان‌های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و استاندارد با همتایان پاکستانی به امضا رسید.

همچنین مقامات عالی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری دمکراتیک سوسیالیستی سریلانکا در حضور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و رانیل ویکرماسینگه روسای جمهور دو کشور، ۵ سند همکاری در حوزه‌های «همکاری‌های فرهنگی، علمی، فنی، رسانه‌های گروهی و ورزش و جوانان»، «همکاری میان کتابخانه‌های ملی دو کشور»، «همکاری اتاق تعاون ایران و شورای ملی تعاون سریلانکا»، «همکاری‌های رسانه‌ای و جهانگردی بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و وزارت رسانه، جهانگردی و هواپیمایی سریلانکا» و «همکاری در زمینه صنعت فیلم بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و شرکت ملی فیلم سریلانکا» امضا کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آیت‌الله اعرافی: فرهنگ‌سازی در تغییر آمار تصادفات مؤثر است
  • بهترین زمان برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران کودکی و نوجوانی است
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • امر به معروف در حجاب به گونه‌ای باشد که مردم به اصل نظام بدبین نشوند
  • مسوولان برای درمان سراغ پزشکان معروف می روند
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم
  • آغاز به کار ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • اصولگرایانِ منتقد «گشت ارشاد»، تغییر موضع داده اند؟ /دولت رئیسی همچنان مدافع رویکردهای تند و سلبی در موضوع حجاب
  • رئیس‌جمهور وارد تهران شد