Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@13:11:02 GMT

چگونه مشتری‌همیشگی داشته باشیم؟

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۴۱۷۹۴

در مطلب زیر به ۶ نمونه از اقداماتی اشاره میکنیم که کمکتان میکند مشتریهای جدیدی به سمتتان جذب شوند و آنها را به مشتریهای دائمیتان تبدیل کند. ناطقان: استارت آپ‌ها امروزه به هر حوزه‌ای سرک می‌کشند تا بتوانند با اعمال ایده‌های جدید در آن حوزه مشتریان و کاربران بیشتری را به خود جذب کنند. کسب و کار‌های جدید امروزه بر خلاف گذشته که برای جذب مشتری و نگه داشتن مشتریان قبلی باید از تماس‌های تلفنی و اس ام اس استفاده می‌کردند، می‌توانند این خدمات را بر عهده استارت آپ‌هایی بگذارند که به همین منظور طراحی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



استارت آپ‌های خدمات مشتریان با ارائه رویکرد‌های نوین از کسب و کار‌ها به آن‌ها کمک می‌کنند تا با راهکار‌های بلند مدت به دیدگاه بلند مدت و مشتریان وفادار و پایدار دست پیدا کنند. به عبارت دیگر استارت آپ‌های خدمات مشتریان به کسب و کار‌های جدید کمک می‌کنند تا علاوه بر چگونگی جذب مشتری از طریق راه حل‌های آنلاین بتوانند مشتریان خود را تبدیل به مشتریان دایمی کنند. در واقع امروزه کسب و کار‌ها باید بتوانند با مشتریان شان دایم در ارتباط باشند تا از نیاز‌های هرروزه آن‌ها آگاه شوند و پا به پای آن‌ها به سمت پیشرفت خود حرکت کنند. در ادامه به چند استارت آپ در زمینه خدمات مشتریان و راه حل‌های آن‌ها برای ارتباط موثر با مشتریان می‌پردازیم.

ریتین
ریتین که سه سال است فعالیت خود را در حوزه خدمات مشتریان آغاز کرده است پلتفرمی است که به منظور پشتیبانی از کاربران و تجزیه و تحلیل رفتار مشتریان طراحی شده است. عضویت در ریتین رایگان است و شما با ورود به این سایت می‌توانید از امکان چت آنلاین برای استفاده از نوع خدماتی که برای کسب و کارتان در نظر دارید بهره بگیرید و در این زمینه از مشاوره آن‌ها استفاده کنید. امکانات این مرجع عبارت اند از: مدیریت مکالمات با بازدیدکنندگان و مشتریان در مقیاس بالا، جذب کاربران از طریق ارسال پیام‌های هدفمند به افراد مناسب و در زمان مناسب، پایگاه دانش یا همان ایجاد و سازمان دهی و انتشار مقالات آموزشی برای شما و گروه تان. تعرفه استفاده از انواع خدمات ریتین در بخش قیمت در این سایت قابل دسترسی است و از خدمات رایگان تا هزینه‌های سازمانی به صورت ماهانه ۴۰۰ هزار تومان ادامه دارد. هر کدام از این تعرفه‌ها پکیج‌ها و ویژگی‌های متنوعی دارند که برای کسب و کار‌های استارت آپی تا حرفه‌ای و سازمانی خدمات متنوعی را ارائه می‌دهند. در قسمت پایگاه دانش و وبلاگ ریتین شما می‌توانید اطلاعات مفیدی را در زمینه جذب مشتریان تان به دست بیاورید.

نوین
نوین از دیگر استارت آپ‌های حوزه خدمات مشتریان است که در این زمینه بیش از ۱۰ سال سابقه دارد و علاوه بر حوزه خدمات مشتریان، در بخش فناوری‌های دیجیتال مانند بازاریابی اینترنتی هم فعالیت می‌کند. نوین با بیش از ۵۰۰ کسب و کار در حال مشارکت است و با ۳۰ متخصص در زمینه خدمات مشتریان و بازاریابی اینترنتی همکاری می‌کند. شما با مراجعه به بخش نمونه کار‌ها می‌توانید با نوع و کیفیت کار نوین در زمینه خدمات مشتریان آشنا شوید. همچنین با خرید نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری این سرویس می‌توانید اطلاعات مشتریان خود را نگهداری کرده و به سوابق همکاری با آن‌ها دسترسی داشته باشید. علاوه بر این به راحتی درخواست‌های مشتریان شما قابل پیگیری است و می‌توانید برایشان ایمیل یا پیامک انبوه ارسال کنید. مشاوره در نوین رایگان است و از نرم افزار مدیریت مشتریان نوین هم می‌توانید به صورت آزمایشی به مدت ۳۰ روز رایگان استفاده کنید.

نرم افزاران
این استارت آپ از سال ۹۵ فعالیت خود را در حوزه خدمات باشگاه مشتریان آغاز کرده است و خدمات متنوعی را به صاحبان کسب و کار‌هایی که به تازگی وارد بازار کار شده اند ارائه می‌دهد. سیستم باشگاه مشتریان یا کارت‌های وفاداری یکی از گزینه‌هایی است که نرم افزاران ارائه می‌دهد و در این بخش به شما گفته می‌شود که آیا استفاده از این خدمات برای کسب و کار شما سود آوری دارد یا خیر؟ به همین منظور هم این استارت آپ به شما پیشنهاد می‌کند تا به مدت یک ماه از این نرم افزار استفاده کنید و اگر احساس کردید مناسب کسب و کار شماست آن گاه اقدام به خرید آن کنید. از دیگر امکانات این مرجع استارت آپی ارائه اسکریپت و سورس کد باشگاه مشتریان و راه اندازی وب سایت و اپلیکیشن‌های خدماتی است. استفاده از نرم افزار باشگاه مشتریان به صورت یک ساله، سه ساله و دایمی است و استفاده از کارت باشگاه مشتریان هم با توجه به ویژگی‌هایی که مد نظر شما باشد قیمت‌های متنوعی دارد. بخشی از امکانات باشگاه مشتریان که این شرکت ارائه می‌دهد عبارت اند از: دریافت اطلاعات مشتری مانند نام، اطلاعات تماس و تاریخ تولد، امکان اضافه کردن سطح برای مشتری برای درصد هدیه، امکان تعریف کارت لحظه ای، بازاریابی کسب و کار شما توسط مشتری با معرفی آشنایان، امکان ارسال پیامک تولد برای جذب بیشتر و ارتباط با مشتری، امکان تعریف شعبه‌های مختلف برای کسب و کار‌های زنجیره‌ای و ...

ام وی
باشگاه مشتریان ام وی به نوعی یک فروشگاه اینترنتی است که در دو بخش خدمات کارتی مشتریان و خدمات فروشگاه‌های زنجیره‌ای فعالیت می‌کند و در بخش فروشگاه اینترنتی هم به فروش انواع نرم افزار و لوازم فرهنگی می‌پردازد. خدمات کارت مشتریان در این سایت تعرفه‌های متنوعی دارد و به کارت طلایی، کارت آتیه و پس انداز و پکیج خانواده دسته بندی می‌شود. فروشگاه‌های زنجیره‌ای هم می‌توانند از خدمات کارت طلایی برای جذب مشتریان خود استفاده کنند. حدود ۱۱۴۶ شرکت با ام وی در ارتباط با خدمات باشگاه مشتریان قرارداد بسته اند و حدود ۲۱۵۴۳ نفر هم از این نوع کارت استفاده می‌کنند. در سایت ام وی می‌توانید مراکز طرف قرار داد باشگاه مشتریان ام وی را بررسی کنید و اگر مایل به همکاری با این استارت آپ هستید در قسمت همکاری با ما درخواست نمایندگی بدهید. با ورود به قسمت پکیج‌های طلایی سایت می‌توانید از انواع پکیج‌های دیگر همچون بسته زمردین، بسته نقره‌ای و فیروزه‌ای که این سرویس برای جذب مشتریان می‌دهد مطلع شوید.

باشگاه کش فلو
این استارت آپ تازه تاسیس که به تازگی کار خود را آغاز کرده است، یک باشگاه آنلاین آموزش سواد مالی مبتنی بر بازی کش فلو است. در واقع این سامانه بر پایه بازی کش فلو آموزش‌هایی را در زمینه تکنیک‌های پول سازی به کاربرانش ارائه می‌دهد. باشگاه کش فلو، به عبارت دیگر یک فضای آنلاین برای ارتقای هوش مالی افراد از طریق انجام بازی کش فلو است که اعضا در آن با ورود به دوره نیمه حضوری آموزش پول سازی مبتنی بر بازی کش فلو علاوه بر یادگیری اصول مالی شخصی، سرمایه گذاری و ثروت، می‌توانند از طریق امکانات این سرویس با سایر اعضا در سراسر دنیا بازی کنند. علاوه بر این شما می‌توانید در حوزه سرمایه گذاری، کارآفرینی و مهارت‌های کسب و کار با کارآفرینان و مهمانان ویژه‌ای در این برنامه مشورت کنید و برای رسیدن به موفقیت‌های مالی در زمینه کسب و کارتان از آن‌ها کمک بگیرید. کش فلو همچنین اردو‌های تفریحی و آموزشی را ترتیب می‌دهد که صاحبان کسب و کار‌ها یا کسانی که به تازگی می‌خواهند وارد بازار کار شوند می‌توانند از این طریق با تجارب فعالان اقتصادی در محل کارشان آشنا شوند. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: مشتری همیشگی ، کمک ، بازار کار

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مشتری همیشگی کمک بازار کار زمینه خدمات مشتریان حوزه خدمات مشتریان باشگاه مشتریان برای جذب مشتری برای کسب و کار آغاز کرده استارت آپ استارت آپ زنجیره ای کسب و کار استفاده کنید کسب و کار شما استارت آپ ها ارائه می دهد جذب مشتریان مشتریان خود کسب و کار ها اینترنتی هم خدمات کارت نرم افزار بازار کار پکیج ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۱۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قابی زیبا از سیدحسین حسینی کنار دخترش؛ یار همیشگی! + عکس

تصویری از سیدحسین حسینی کنار دخترش منتشر شده است.

طرفداری | پدر و دختر استقلالی؛ قابی زیبا که دیدن آن خالی از لطف نیست!

سیدحسین حسینی این روزها درگیر حواشی عجیبی شده است و یک پایش در کمیته انضباطی است و پای دیگر در تمرینات استقلال.

کاپیتان استقلال پس از بازی با آلومینیوم اراک یکی از هواداران زن استقلال را در آغوش کشید و درنهایت با تصمیم کمیته انضباطی، جمعا به پرداخت ۳۳۰ میلیون تومان و محرومیت از همراهی استقلال در بازی با تراکتور محکوم شد.

تصویری از سیدحسین حسینی کنار دخترش منتشر شده که دیدن آن خالی از لطف نیست.

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • بازی همیشگی‌مان را مقابل آلومینیوم انجام ندادیم
  • اوسمار: نتوانستیم عملکرد همیشگی را داشته باشیم
  • اوسمار: بازی همیشگی‌مان را مقابل آلومینیوم انجام ندادیم
  • سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی
  • سیاره مشتری به شکل‌گیری قمر زمین کمک کرده است
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان
  • قابی زیبا از سیدحسین حسینی کنار دخترش؛ یار همیشگی! + عکس
  • رسمی: گزینه همیشگی والیبال سرمربی جدید چین
  • چگونه بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنیم؟